Esenyurt N tepe

Soru

özyurtlar n tepe sitesini profesyonel yönetim vaadiyle yatırımcıya sunmustur.Fakat sitede suanda tam bir bası bosluk söz konusudur. Iskan halen alınmamıstır ve alınması için özyurtlar kendıne dusen görevi neden aksatmaktadır? Site yönetiminin kendilerine gönderdiği eksikler konusunda herhangi bir harekete bugune kadar neden gecılmemiştir. Sitedeki ticari kiracıları site ortak alanlarının (otopark ) gibi işgal edilmesine duvar orulmesıne kim göz yummustur ? Öyutrların izni dısında böyle bir durum gerceklesmesı mumkunmudur? Mumkun ise Özyurtlar bu ticari kiracılara ne gibi yaptırım uygulamıstır? Saygılarımla, Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Eylül 2012 | 12:12 okan adali 566 Kişi okudu

Soyak Olympiakent yalıtım sorunu fiyatları etkiler mi?

Soru

Merhaba, biz Soyak Olympiakent'te topraktan ev sahibi olmuş bir aileyiz. Geçenlerde yaşadığımız fırtına ve yağmur sonrası evlerin büyük çoğunluğunun, bilhassa da batı cephelilerin (yönetimce bize söylenen bu cephelerdeki yalıtımların güneş görmesi sebebiyle çürümesiymiş, zaman la diğer cephelerinde aynı şeye maruz kalacağıymış) duvarları ve camlarından su sızmış bulunmakta. Bu sebeple de şu anda burada alım satım durmuş durumda gözüküyor. Şu ana kadar kar marjını henüz doldurmadığını düşündüğünüz sitemizde yatırım amacıyla daire almak ne kadar doğrudur bunu sormak isterim son yaşananlardan sonra? Ayrıca yeni projelerle dolmaya başlayan Atakent bölgesindeki arz çoğunluğundan dolayı eskimiş Soyak evlerine talep olmaya devam eder mı? Ne yapmamızı tavsiye edersiniz? Teşekkür ederiz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Eylül 2012 | 13:07 Züleyha Sever 566 Kişi okudu

Silivri çevresinde arsa fiyatları

Soru

Merhabalar sayın Kireçci önceki yazılarınızda silivri çevresinde 10 tl den arsa alına bilir diye yorum yaptığınızı hatırlıyorum hala geçerlimidir.? Kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Eylül 2012 | 13:50 Ahmet Baydemir 566 Kişi okudu

Noterden Yapılan Sözleşme Güvenilirmi

Soru

merhaba tebernüş bey tokiden bir daire almaya çalışıyorum şu aralar 75 mt dairelere biçilen fiyat 40 bin nakit + 120*350 kredi gibi bir fiyat aldık yanlız 85 mt nin altındaki daireler devir yapılamıyormuş noterden gidilip sözleşme yapılacakmış ve satıcının kredisini biz kapatacakmışız kredi bitiminde ise tapuyu alabilecekmişiz. soruma gelecek olursan 120 ay çok yüksek bir ay yani 10 yıla tekabul ediyor bu süre zarfi içinde satıcı öldü veya satıcıya ulaşamıyoruz ve elimizde noterden yapılan sözleşme var bu ne kadar geçerli olur ve borç bittikden sonra o sözleşme ile daireyi satıcısız üstümüze alabbilirmiyiz Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ağustos 2012 | 11:29 emrah ak 566 Kişi okudu

Yatırım için 2 öneri

Soru

Merhaba, Yatırım için 2 alternatif belirledim. Hangisi dogrudur sizce? (ya da 3. alternatifiniz varsa soyleyebilir misiniz?) 1. alternatif Halkalıdan toki evlerinden 170000 civarına bir ev alıp (ortalama 650 lira kira geliri ile) + 120000 liraya hadımkoy gibi gelişmesi muhtemel bir yerden ev almak orada da kira geliri 300 tl civarı oluyor. 2. alternatif Halkalı civarından bitmiş (örneğin güneşpark evleri) projeden bir ev almak burdaki bir dairenin fiyatı yaklasık 270000-280000 civarı kira geliri ise 1000 lira "Yatırım için ev alırken nelere dikkat etmek gerekiyor?" isimli köşe yazınızdaki maddeleri dikkate aldığımızda bu iki tercih de yapılabilir bir yatırım olarak görünüyor (en azından ben oyle gördüm ) Görüşlerinizi bekliyorum?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2012 | 16:27 Kadir Erdoğan 566 Kişi okudu

Ev almak

Soru

Merhaba. Yeni evleneceğim. Önümde 2 seçenek var. Bir tane evim var 75 bin tl onu satıp Bağcılar-Güneşli de biraz da kresi çekip 165 bin e ev almak. Bu seçeneklerden birisi. Diğeri ise kiraya çıkıp beylikdüzünden topraktan yapılan bir sitede ev almak .Sizce hangisi daha karlı olur? Şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2012 | 08:16 Ümit Yalçın 566 Kişi okudu

silivri saray evlerinde 140 metrekare 345 bin TL

Soru

ataköyde ikamet ediyorum.hafta sonu ve yazın kullanmak üzere silivrisaray evlerinde en ön sırada 140 m2 deniz manzaralı140 m2bahçe katı beğendim.ev sıfır. lüks ve modern yapılmış. fiyat 345000 tl.istiyorlar. bu fiyat normalmi,yüksek ise kaç lira olmalı.teşekkürler.silivri merkezde evim var. o evi satarak almak istiyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2012 | 10:14 emine belgen 565 Kişi okudu

Özyurtlar N-Merkez Projesi

Soru

Tebernüş Bey merhabalar, nasılsınız? Size ilk defa yazıyorum, umarım olumlu görüş bildirirsiniz.. Özyurlar N-Merkez' den 7 ay önce en üst kattan-19.kat oluyor- bir daire almıştım ve peşin olarak ödemesini yaptım.. Fakat yazılarınızı takip edince, emsal problemi olduğunu gördüm ve az önce N-Merkez' den bana daireyi satan satış temsilcisini aradım..N-Merkez Projelerinde bir sorun olmadığını, ilgili emsal değişiminin yeni projeler için geçerli olacağını ve projenin olduğu şekliyle devam ettiğini söyledi..En son sizin N-Merkez Projesi ile ilgili emsal değişlikliği olacağı yönünde bir bilginiz var mı? Bilgilendirirseniz çok sevinirim..Saygılarımla, Murat Can GÜLERER

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Mart 2012 | 10:23 Murat Can Gülerer 566 Kişi okudu

sultanbeyliye arsa yatırımı mantıklı mı - 2

Soru

tek tapulu değil - 14 bin metrekarelik toplu alım gerçekleştirecek bir şirketin hisselerine katılmak mantıklı mı diye soruyorum. 14 binlik arsayı alacak, 2-3 yıl bekletip satacak veya kat karşılığında verecekler. buna girmek mantıklı mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mart 2012 | 02:26 ömer maraş 565 Kişi okudu