Isyerine Kira

Soru

Merhaba AHmet BEy Vergi beyanname si hakkında bır sorum olacak 2011 yılı ıcın 2600-2012 yılı ıcın 2900 tl aylık kıra gelırım var Yalnız kıracım burayı ısyerı olarak kullanıyor Bende bu arada aylık 900 tl ye kırada oturuyorum Yıllık kıra gelırım 25000 tl yı gectıgı ve kırada olmamdan dolayı vergı beyannamesını nasıl vermeyılım Bunkonuda bana yardımcı olup yön gösterebirseniz çok memnun olacağım saygılarımla teşekkürler

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
14 Mart 2013 | 22:30 Irfan OKAN rumeli 565 Kişi okudu

tarla

Soru

merhaba tebernüs bey,bundan 6 ay önce derince tahtali köyünde, m2 5tl ye tarla almistim. tarlayi aldigim emlakciya su anda m2 sinin nekadar oldugunu sordum bana söylenen rakam m2 7,5-8 tl oldugunu tarla m2 fiyatlarin yükseldigini söyledi.yüzde 50-ila yüzde 60 getirisi olmus.siz getiri acisindan ne dösünuyorsunuz.tesekkürler saygilarimi sunarim.almanyadan yaziyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mart 2013 | 22:27 metin eris 565 Kişi okudu

Dudullu sanayi

Soru

İyi akşamlarTebernüş bey Dudullu İmes sanayi Tuzla ya taşınacakmış ve bazı Müt.Firmalar arazi satın almaya başamışlar benim anlayamadığım su havzaları kirleniyor diye konut inşaatına da sınırlama getirilecekmiş peki bu kadar büyük ve boş araziler ne olacak sizin bu konuda bilginiz var mı? Ayrıca metrogardenin karşısında natamam bir inşaat var oranın ruhsatı ile sağlık ve sosyal tesis yapılacakmış ve idealistkente aitmiş size çok soru gelmişti burasıyla alakalı bende bu bilgiyi paylaşayım istedim.İyi çalışmalar diliyorum Saygılarımla: NURŞİN AKDEMİR

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2013 | 19:16 NURŞİN AKDEMİR 566 Kişi okudu

Banka Eksper Hatası

Soru

Hilal hanım merhaba, Bankaların mortgage kredisi kullandırmak için konutlara ekspertiz yapması, eksper göndermesi zorunlu mudur, yoksa her bankanın kendi mevzuatına göre değişebilir mi? Bu durumda projedeki büyümeden dolayı yıkım ibaresi bulunan bir evin ekpertiz yapılmadan kredi onayı alması sebebiyle, evi satarken maduriyet yaşayacak olan kişinin bankaya dava açma hakkı olabilir mi? Zira banka görev ihmali veya kusuru işleyerek hakkında "yıkım kararı" ibaresi bulunan bir bina için bana 2011 yılında kredi onayı veriyor ve ben de halen taksitlerini ödemeye devam ettiğim evimi "krediye uygun" ibaresi ile satmak istiyorum ama satamıyorum. Cevabınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
28 Ocak 2013 | 20:45 Mert GÜNER 565 Kişi okudu

Adapazarından arsa alınır mı

Soru

Adapazarından imarlı arsa alınır mı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Aralık 2012 | 16:28 Soner sebetci 565 Kişi okudu

Çukurova Tower

Soru

tebernüş bey merhabalar... Yazı, yorum ve cevaplarınızı ilgiyle takip ediyorum... yatırım amaçlı bir ev almayı düşünüyorum... tavsiyeniz üzerine çukurova gayrimenkulun adanuspark projesini gezdim ... Piyasada yer edinmek ve isim yapmak için ellerinden geleni yapmışlar, kaliteli bir proje... Bunun üzerine aynı firmanın Çukurova tower projesi ile ilgilenmeye başladım... 1+1 brüt 64 m2 daireler 210 tlden baslıyor ve 300 e kadar cıkıyor... Adanuspark projesinde son kalan 1+1 ler (zemin kat) 240.000 tl civarında satılıyor bildiğim kadarıyla... Bölgenin mevcut durumu, proje lokasyonu ve firmanın zihniyeti gibi kriterler göz önüne alındığında yatırım yapılabilir bir proje gibi duruyor cukurova tower... Deniz tarafına bakan 1+1 lerden birini almayı düşünüyorum... Bu konudaki görüşlerinizi merak ediyorum... şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2012 | 12:05 Onur KARAPINAR 565 Kişi okudu

Vadi İstanbul projesi mi theistanbulveliefendi mi

Soru

Vadi İstanbul projesinde 90m2 brut 1+1 daire 449.000 TL yada The İstanbulvelieefendi projesinde 130m2 brut alanli 2+1 daire 600.000 TL tutarindaki dairelerden birini oturma amacli almayi dusunuyorum.Hernekadar oturma amacli alsamda tabiiki konuta yatirdigim paranin da deger kazanmasini istiyorum. Farkli hinterlentlarda olmakla beraber , lokasyon,proje detaylari dikkate aldigimizda hangisini terch etmeliyim , yada bu projeler m2 bedelleri hakkindaki goruslerinizi alabilirmiyim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2012 | 23:09 Nur Hatip 566 Kişi okudu

satış sözleşmesi

Soru

mrb hilal hanım ben batmanda görev yapan bir polis memuruyum.ist esenyurtta makrom yapının esmia istanbul proesinden bir daire alamyı düşünüyorum.kampanyalı 69 bin tl 2+1 dairenin bedelini peşin ödemek koşuluyle gayrimenkul satış vaadi sözlemesi yapaağız.sorum sözleme noter onaylı olmasa bir problem olurmu birde sözleşmeyi benim adıma kardeşim imzalayacak tapuyu alırken bir sıkıntı olurmu

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
18 Kasım 2012 | 09:59 berati kök 566 Kişi okudu

dumankaya konsept

Soru

merhaba biz dumankaya konseptten daire aldık,4-senet ödedik sonra paranın tamamını verdik,fakat ödedimiz senetler gelmedi,aradığımızda mail.gönderin dediler gönderdik yeni gelmedi?size ricam dumankaya gibi kurumsal bir kimliğe sahip işletmeye bu yakışırmı uykum kaçtı walla,sizince ne yapmalıyız,lütfen cevaplarmısınız Tebernüş bey. 2-hafta oldu halen senetler yok

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ekim 2012 | 12:53 zhanna kahraman 566 Kişi okudu

sukent hisse

Soru

Tebernüş bey merhaba , dün size maslak 1453 ile ilgili 1+1 daire için soru sormuştum , bugün ise Sukent Hissesi ile ilgili bir sorum olacak , şu anda kuralar çekilip dairelerin yerleri belli olmuş durumda 117 m2 brüt 3+1 dairelerin fiyatları ise kura çekimi sonrası 500.000 Tl lere kadar çıkmış durumda eğer 460-470 bin TL civarında sukent hissesi iyi bir yatırım olabilir mi ? kiraya verildiğinde 1800 TL gibi rakamlar düşünülüyor fakat benim kişisel tahminim 1600-1700 gibi kiraya verilebilir . Sizce bu fiyatlara sukent mi yoksa 355.000 TL ye 78 m2 brüt , 1+ 1 maslak 1453 mü alınmalı ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Eylül 2012 | 12:16 ilker türkoğlu 565 Kişi okudu