Basın Ekspres / Kağıthane

Soru

Tebernüş Bey, hemen hemen aynı kriterlerde (mali, teknik, proje vs) 1+0 ya da 1+1 yatırımı yapmak için sizce Basın Ekspres mi yoksa Kağıthane'deki yeni projeler mi tercih edilmeli? Kısa vadede kiralamayı, uzun vadede ofis olarak kullanmayı planlıyoruz. Teşekkür, sevgi ve saygılarımızla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Nisan 2014 | 11:44 Hayriye Çamoğlu 563 Kişi okudu

karanlık oda

Soru

merhaba, nish adalarda 2+1 dairelere sonradan bir de oda eklendi (bina tepeye yaslı oldugu için arkadan bir karanlık oda çıktı) ev 114 m2. karanlık oda 15 m2. evin fiyatı hesaplanırken 114 rakamı mı dikkate alınır yoksa ışık görmeyen ama evin içinde bulunup kullanılan oda da dahil olmak üzere 129 m2 (114+15) rakamı mı kullanılır. sitenin en yüksekteki blogunda kuzey batı cepheli bu evin site ve lokasyon dikkate alındıgında m2 fiyatı ve toplam fiyatı nedir acaba?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Nisan 2014 | 13:30 sezgin akar 563 Kişi okudu

SATIN ALMAK

Soru

Merhabalar Tebernüş bey, İstanbul, Bayrampaşa Miyansera evlerinde 155m2 (3+1) daire satın almayı düşünüyorum kira getirisi (2.000-tl) proje hakkında bilginiz varmıdır? fiyatı ne kadar dır. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim. Not: Almayı düşündüğüm daire 2.katta blok 3 katlı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2014 | 21:44 şahin pek 564 Kişi okudu

hisseli tabu alımı

Soru

meraba tebernüş bey . 4 yıl once once teyzem hııselı bı arsa almıs almıs ama . adamlar senın uzerene veremeyız dıyıp aralarında kendılerı sattım gıbısınde bı kagıt ımzalamıs . aldıgı arsa 1400 m2 gozukuyor . adam kendısıne ait tapuyu vermıs hala adamın uzerınde gozukuyor enıstem vefat ettıkten sonra teyzem bu arsayı satmak ıstıyor . ama sadece kendı aralarındakı ımzaladıgı kagıt ve hıssedarın tabusu var . satan adam tabuyu gelın vereyım yapalım ustunuze dıyor . bu kısıde 3 ortaklı bırıden almıs ve kendı ustunde tabuda bı hıssedar degısıklıgı gozukuyor sımdı bız bu adamdan dırek alaılırmıyız yoksa dıger ıkı hıssedarında onayı gerekıyor mu ? sımdıden tesekkur ederım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Nisan 2014 | 12:02 burak kucukseren 563 Kişi okudu

Kiptaş Hadımköy 3. etap yedekler

Soru

Kolay gelsin bi sorum vardı fakat cevap alamadım. Kiptaş Hadımköy 3.etap için kurada çıkanlar herhangi bi sebepten dolayı vazgeçerseler onların yerine yedekleri olacakmı. Yada kaç kişi olacak. yedek listede

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Nisan 2014 | 13:43 Hüseyin Aktürk 564 Kişi okudu

Konut

Soru

Merhabalar, bu yıl içinde konut almak istiyordum fakat konut kredileri bu kadar yüksek iken konut almak mantık lımıdır ? 100.000 TL 2013 haziran ayında 60 ay için 121,000 TL iken şimdi ise 141,000 TL. Sizce şu anda konut almak mı, yoksa bekleyip faizlerin düşmesini beklemek mi doğru sizce.. Teşekkür ederim..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mart 2014 | 14:55 Yasin ÇELİK 563 Kişi okudu

nerden

Soru

öncelikle merhaba tebernüş bey size sorum dekon silvada 1 artı1 dairem var sarıyerde oturuyorum işim gereği, sizce bu dairemi satmalımıyım bekletmelimiyim eğer satarsam sizce beylikdüzü esenyurt ve civarımı yoksa maltepe,kartal,pendik,tuzla e 5 e yakın civarımı ev almalıyım sizce mantıklı olan nedir çok kararsızım çok teşekkürler işinizde rahat ve sağlıklı bi ömür geçirmeniz dileğiyle hoşçakalım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2014 | 19:13 şerif şerif 563 Kişi okudu

özyurtlar

Soru

Sayın kireççi siteniz aracılıgı ile defalarca mail attıgım halde hiçbir cevap vermeyen her aradıgımızda bıkmadan utanmadan herdefasında yalan söyleyen en önemlisi n merkezi bitiremeyen ve teslim etmeyen Tamer özyurtu ve özyurtları buradan şikayet ediyorum.3,5 sene geçmiş olmasına rağmen önceliği n merkeze vermesi gerekirken yapmayıp umursamayıp bizlerin magduriyetini görmeyip hala karınca hızıyla ilerleyen her arayıp sorduğumuzda sürekli oyalama geçiştirme politikası uygulayan bu şirketi şikayet ediyorum.bugüne kadar söyledikleri hiçbirşey doğru çıkmadı bıktırdılar ben kira ödüyorum.diğer projelerini hızlı ilerlerken n merkez hiç ilerlemiyor.teslimat tarihi üzerinden 1,5 sene geçmiş olmasına rağmen hiç umurlarında değil.önceliği n merkezi teslim etmek olması gerekmiyormu soruyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2014 | 11:18 selçuk ışık 564 Kişi okudu

Ev almak için bir emlakçıya gittim.....

Soru

Ev almak için bir emlakçıya gittim. Birkaç ev beğendikten sonra en sonda çatı dubleks evi almaya karar verdik. Emlakçı bir sözleşme çıkarıp imzalattı ve kapora olarakta 500 tl verdik ve bu kira sözleşmesinde kapora verdiğimiz yazıyor.. Emlakçıyla sözlü olarak konuştuğumuzda Evi almaktan biz vazgeçersek %3 , Emlakçı vazgeçerse %3 para verileceğini söyledi Yanlız bu konuşmayı kira sözleşmesine yazmadık.. Aradan 2 hafta geçtikten sonra emlakçı cep telefonundan arayarak evi satmaktan vazgeçtiğini söyledi. Ne kapora bedelini emlakçe veriyor ne de %3 komisyonu vereceğini söylemiyor.. Peki bu durumda Kapora bedelini ve %3 bedeli emlakçıdan geri alabilir miyim..??

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Şubat 2014 | 16:41 Abdullah Özdemir 563 Kişi okudu

Emlak alımı

Soru

Merhaba..Bir daireyi almak için emlakçıyla anlaştık..Ancak daha sonra binanın bazı masrafları ve oğlumun ameliyatı dolayısıyla evi almaktan vaz geçtik..Bu evi alabilmek için 4000 tl kapora verdik..Emlakçı kaporamızı iade etmiyor..Emlakçı ile aramızda ALIM SATIM KOMİSYON SÖZLEŞMESİ imzalamıştık..Ancak bu parayada ihtiyacım var..Noterden protesto çekeceğim..Dava açsam kazanabilirmiyim? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2013 | 12:44 Kamuran İnce 563 Kişi okudu