Karşılaştırma

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Küçük bir yatırımcı için yatırım amaçlı Gaziantep ve Yalova için ne düşünüyorsunuz .Şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Haziran 2014 | 01:00 Halid Yusuf 562 Kişi okudu

seyranşehir 4+1 daire fiyatı

Soru

başakşehir seyranşehir de 4+1 ve 5+1 daire fiyatı ne kadar dır acaba.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mayıs 2014 | 11:38 BAYRAM KARA 562 Kişi okudu

Bitmemiş projede içi bitmiş dairenin teslimi

Soru

Merhaba. Site girişinden daire girişine kadar inşaatın devam ettiği bir ortamda sadece içinin bitirilmesini planlayarak daire teslim etmek isteyen müteahhite karşı nasıl bir yol izleyebiliriz? Üstelik kendileri brut net oranını %50 mertebesine çekerek mimari harikalar yaratmışlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2014 | 14:36 Servet Sarıhasan 562 Kişi okudu

Basın Ekspres / Kağıthane

Soru

Tebernüş Bey, hemen hemen aynı kriterlerde (mali, teknik, proje vs) 1+0 ya da 1+1 yatırımı yapmak için sizce Basın Ekspres mi yoksa Kağıthane'deki yeni projeler mi tercih edilmeli? Kısa vadede kiralamayı, uzun vadede ofis olarak kullanmayı planlıyoruz. Teşekkür, sevgi ve saygılarımızla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Nisan 2014 | 11:44 Hayriye Çamoğlu 562 Kişi okudu

Yeşil Alana IMAR

Soru

Merhabalar Tebernüs Bey, Yaklasik 3 ay önce cvs Bakanligindan yapilan bir duyurada Özel Mülkiyete ait olup Yesil Alan,Park,Okul vs gibi alanlara Imar verilecegi aciklanmisti. Acaba bu konu Hakkinda herhangi bir Bilginiz varmi?? Saygilarimla!

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Şubat 2014 | 22:57 Mustafa Akkuş 562 Kişi okudu

ağaoğlunun son daireleri

Soru

meraba,dün emlakkonut.com adresinde son daireler kura ile satışta ilanını gördüm.agaoglunun myworldeuropa sitesinden 106 tane daire satışta. ağaoğlu 1 sene önce son 100 daire diye defalarca reklam yapmıştı. bu kalanlar neyin nesi acaba?bu kurada faiz oranları düşük fakat fiyatlar yüksek diye düşünüyorum.sizin fikrinizi alabilirmiyim.simdiden tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2014 | 21:32 sinan erdogan 562 Kişi okudu

GOP DURUMU

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Avrupa konutları Tem 3 ten daire almayı düşünüyorduk malumunuz Avrupa Konutları GOP' ta kentsel dönüşümden çekildi sizce bu Tem 1 ve Tem2 yi nasıl etkiler?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ocak 2014 | 08:17 MEHMET NACİ 562 Kişi okudu

emlak konut gebze 2.etap

Soru

Tebernüş bey merhaba GEBZE emlak konut etap 2 den 3+1 daire alıcam emlakcıya kapora verdim kendim oturacam uzun süre kalmayı planlıyorum eski yazılarınızdan uzun vadeli uygun bir tercih demişsiniz tüfelimi almalımıyım sabit faizlimi bide ara ödeme yapabilirmiyim taksitleri ayda 1000 tl den başlıycaz borcu erken bitirmek lehime olurmu bankadan kredi mi ceksem ne yapmalıyım cevabınız için teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2014 | 00:38 Kamil TÜTÜNCÜ 561 Kişi okudu

TOKİ KAYAŞEHİR TAPU DEVRİ HAK.

Soru

Merhaba Tebernüş bey Kızım kayaşehir tokiden ev aldı ve erken ödeme ile tüm borcu kapattı Tapuyu kendi adıma nasıl çıkarabilirim.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Aralık 2013 | 16:08 Lokman BOZ 561 Kişi okudu

site yönetimden ayrılmak hk.

Soru

Selamlar Tebernüş Kiraçci..bizim sitemiz 4 bloktan oluşmakta ama 2 kişi tarafından dere beylikle yönetilmekte..2000m2 üzerinde oturumu olan sitemize bu yıl doğal gaz gelmiştir bu site yönetici sayılan kişiler gen.kurul yapmadan % 51 den kapı aralığından kapıcıyı gezdirmek ve imza toplatmak yolu ile direk bilgi vermeksizin bizlerin merkezi ısınma sistemli sitemizin sadce suyunu ve ocak gazı bölümünü dogal gaza abone yapmışlardır bu kanuna uygunmudur..? Ayrıca biz 16 daireli D blok olarak kendi yönetim kurulumuzu oluşturmak istiyoruz bu mümkünmü...?bunu kendi aramızda toplanarak karar alıp sözde yönetime bir bilği yazısı ile sunabilirmiyiz..? Yine blokumuz merkezi ısınmada en son nokta oldyugu için en üst daireler bunca zamandır yeterli ısıyı almadan yeterli temizliği hizmeti almadan aidat ödemekte buna zorlanılmaktadırlar.en üst daireden oturan bayan bundan 5 yıl önce bu konu üzerine nöbetci mahkemece bir tesbit yaptırrark durumu kanıtlamıştı ısının yeterli verilmemesi hakkında..durum buna rağmen aynı devam ettiğinden ve o bayanın çatısı akma nedeni ile yılıp kartonpiyeri,alcı sıvası yıkıldıgından aka sudan perdesi vs harap olduğundan site yönetimide bu güne kadar o bayandan sadece para istediğinden konu ile ilğilenilmediğinden bayan aidat ödemiyor bana verilmeyen hizmet için aidat vermem diyor,ayrıca bu bayan enerji yasasına göre ısı ölçer takılmadığı için ısı parasını elinde var olan mahkeme kararı ile alakalı olarak öder mi ödemez mi..? Sorularımız sorunlarımız çok olduğu için çok oldu..kusura bakmayın lütfen Acil ilginizi rica ediyorum saygı ile...teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Aralık 2013 | 15:17 seda urmak 562 Kişi okudu