Bahcesehir konut secimi

Soru

Merhaba ; Ben Bahçeşehirde 1+1 daire almak istiyorum fakat karar veremiyorum. Özyurtlar İnşaatın yapmış olduğu N tepe Projesinden 68 m2 - 90.000 TL , aynı projede 78 m2 - 110.000 TL ve ıspartakulede Efes evleri ve Garanti Koza 2. Etap da 70 m2 110.000 TL daireler arasında seçim yapamıyorum. Benim aracım olmadığı ve ulaşım önemli bi konu olduğu için N tepe ağır bassa da site özellikleri olarak Ispartakule bölgesi özellikle Garanti Koza evleri daha cazip. Dairede hem oturacağım hem de yatırım amaçlı düşünüyorum. Sizin bu konudaki düşünceleriniz nedir öğrenebilir miyi.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ekim 2012 | 12:32 Ali ERDİ 562 Kişi okudu

tarla tapusu ve hisse işlemleri

Soru

Merhabalar, tekirdağ da satılan biri 2 diğeri 7 dönüm olmak üzere toplamda 9 dönümlük bir tarlayı babam ile ortak aldık. kendi aramızdaki konuşmamıza göre bu 9 dönümün 4 dönümü benim fakat tapu babamın üzerine yapıldı. tapuyu alırken 20 dönümün altındaki tarlalar hisselere bölünemiyor demişler bu doğrumudur? ilerki yıllarda kardeşim ile bu tarla konusunda sorun yaşama ihtimaline karşı nasıl bir çözüm önerirsiniz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Eylül 2012 | 11:25 Mehmet Doğan 561 Kişi okudu

suryapi corridor kdv

Soru

merhaba nasılsınız, suryapı corridor projesinden bir studio daire almaya niyetlendim, 47 mt 60 ay finansman dahil 207 tl ye gelmekte, yanlız bu fiyata %1 kdv dahil, satış ofisine kalsa belki hiç artmayabilir bile diyebilmekte ama sizin sayenizde bilinçlendik tabiki asıl olan sözleşmedir, sozleşmede kdv artışını alıcı öder demekte, bu yeni çıkan yasada % 18 kdv olacagı kesinmi, ek olarak projeyi inceleyebildinizmi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2012 | 12:21 ahmet toktaş 561 Kişi okudu

cakma uluslararasi financial district

Soru

Tebernus bey yine biraz serzenecegim noolur kusura bakmayin. Atasehir uluslararasi finans merkezi.... Abartilmis balon. Bunu yazdim eminim ilerde de yazacagim burada. Neden mi? Uluslararasi finans merkezi dunyada birkac sehirdedir. london ny chicago shangai hongkong... Bunlar arasinda tokyo paris gibi sehirlerin mesamesi bile okunmuyor. Biz ciktik 2 sene ekonomi buyuyunce bunu yapariz sandik. Ziraatle halkla merkezle mi global bir merkez olacak burasi. Ya birakin kimse kimseyi yemesin korler sagirlar birbirini agirlar tum buyuk araziler ve cevre projeler mevcut hukumete yakin isimlerin yazmiim burada zaten belli; bi sekilde bolgenin promote edilmesi gerekiyor bu da kamu bankalariyla saglanmaya calisiliyo. Peki nerde uluslar arasi finanss sektoru talebi? YOK. Hangi uluslararasi finans kurumunun region headini tasiyacagini duydunuz; sacmaligin daniskasi. Bina yaparak uluslararasi finans merkezi olunmuyo. Bu sektor ne zaman insanlari yemeyi birakacak.. Daha acik yazamiyorum neyse ayar oliyorum boyle islere. Esenyurtu da yazmistim garantili isten sasmayin diye. Piyasa da bi acaip avmler fln kapanio ofise donusum var kimse farkinda diil ofis arzi artiyo. Yine otelde de dengesiz buyume var ilerde bunlarin yarisi donusur. Garantili islerden sasmamak lazim. Bi de hEp alarak kazanilmaz simdi satma zamani net yani seneye iyi alim firsatlari olacak. Gayrimenkulun dinamigi degisiyo her alim kazanc degil artik; stabil veya zarari da var artik. Ben ticaret adamiyim ucuz alir degerinin yuzde 5 altinda satarim. Ama hayal satinalmam. Yuzde 5 alti zamanidir bugun. Bisey daha var yeni trend coklu kullanim alanlari olacak. Bu ne demek onu da sonra anlatayim. Atasehir finansmerkezine bi de aqua park kilise cocuk yapsinlar belki city deutche bank falan gelir :) hadi iyi haftasonlari

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Eylül 2012 | 22:17 halil guzel 561 Kişi okudu

Fi tower durum beyanatı

Soru

Merhabalar, Fi tower projesinde daire sahibiyim. Ödemelerimi toplu olarak kapattım ve 3-5 senetim hariç diğerlerinin hepsini aldım. Fakat firmanın ruhsatı durdurulması nedeniyle tapuları şuan için veremiyorlar. Bu konularla ilgili İ.B.B si yetkililerine yazı yazdım ve net aldığım cevaplar; zamanında ruhsatın esenyurt belediyesinden onaylanarak resmi olarak alındığı, fakat bu ruhsatın ilçe belediye tarafından İBB ye de sunarak onay alması gerektiğini söylediler. Fakat esenyurt belediyesi ve yetkilileri konulara vakıf olmadığından hiçbir onaya sunmamışlar. Taki bina çıkarılıp İBB tarafından tetkikde farkedilene kadar. Ve bu kadar hata üzerine esenyurt belediyesi hala ruhsatta sorun yok diye direnerek inşaatı durdurmadığı için İBB tarafından durdurulmuş. Esenyurt belediyesindeki bir çok kadronun görevine son verilmiş ve revizeler yapılmış ama bu bizim mağduriyetimizi gidermiyor malesef. Sonuç olarak İBB nin son durum beyanatı, projedeki aykırı yerlerin revizesi yapılarak tekrar proje sunup Esenyurt ve İBB den onaya gitmesi gerekiyormuş. Tabi bu görüşmeleri daha dün yaptım belediye ile. Bildiğim gelişme bunlardır. Ayrıca şunu sormak istiyorum. Evlerdeki hacizler ile ilgili durum belli. Benimde tapum yok. Dava açsam fakat kısa bir süre içerisinde durumlar çözüme kavuşursa açılan davanın şekli ne olur?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Eylül 2012 | 16:45 Çiğdem Fi Tower 562 Kişi okudu

Crown de luxe Babacan yapı

Soru

Sayın Kireçci iyi günler. Babacan yapı'nın Crown De Luxe projesinden (akbatı) ev almak üzereyim. Sizce Akbatı ileride değerlenecek bir bölge mi ve Babacan yapı hakkında görüşleriniz nedir? İnşaat kalitesi ve projeyi zamanında sonlandırma açısından tereddütlerim var. Zamanınızı aldım, teşekkür ederim. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ağustos 2012 | 13:08 Özay Tiryakioğlu 561 Kişi okudu

Dumankaya Yenişehir'de 150 bin TL

Soru

Merhaba,150.000 liraya Dumankaya Yenişehirden ev almayı düşünüyorum,evler neden bu kadar ucuz,prim yaparmı?;Dumankaya kelebek vadisi evleri de aynı durumda.Site olarak çok güzeller.Diğer Dumankaya evlerine göre çok ucuzlar,tavsiye edermisiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2012 | 03:03 sefacandemir 562 Kişi okudu

Net 107 metrekare ev ideal mi?

Soru

slm net 107 m2 3+1 3.kat bir daire oturmak için idealmidir

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Temmuz 2012 | 22:27 Zeynep karamanlı 561 Kişi okudu

mrb tebernüş bey.sorum makrom yapının myesgarden p...

Soru

mrb tebernüş bey.sorum makrom yapının myesgarden projesi ili ilgili.yakın arkadaş olduğunuz lütfü beyle bu proje hakkında hiç konuştunuz mu?yada bu konuda bir görüşme yapar mısınız?2011 eylül ayı gibi satış sorumlusu ile konuşup aldığımız daire o sırada aralıkta başlanacak dendi.daha sonra marta ertelendi.sonra makromtek projesi çıkarak mayısa atıldı.tüm bu süreler içerisinde başlanmayan proje mayıs ayındaki görüşmede haziran ortalarında başlanılacak denmişti.şimdi birde makromtek tuzla projesi çıkarak tekrar ertelenecek gibi.size göre neden böyle birşey yapılıyor.bu myesgarden üvey evlat mı? neden önemsenmiyor?haziran ortalarına geldik hçbir gelişme yok.bu ayında geçmesini beklersek hangi makromtek projesiyle karşılaşacağız acaba?ayrıca hiçbir sitede myesgarden satışı yapılmazken makromtek esenyurt,makromtek tuzla ve makrocity satışı yapılıyor!!! myesgarden da sadece satış ofisi dayalı bir satış yapılıyor.birde sahibinden.com da aldığım indirim çekinin hiçbir öneminin olmadığını bizzat satış yetkilisinden öğrenmekle kandırmacanın bu kadarına da pes dediğimi belirtmek isterim.size iyi çalışmalar der bu konudaki fikrinizi öğrenmek isterim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2012 | 14:59 mehmet gören 562 Kişi okudu

Eroğlu Seyrantepe yılın son çeyreğinde satışa çıkacak

Soru

selam. Eroğlu seyrantepe ne zaman satışa cıkacak. buranın ofis yada rezdans bloklarından birini tercih edersek yatırım ve kira getirisi olarak hangisini tercih edelim.ayrıca bu proje seyrantepe bölgesine nasıl bir katkı sağlar. tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mayıs 2012 | 00:33 elyase sinan 561 Kişi okudu