ankara toki turkuaz vadisi evlerinden 2006 yılında 3 1 daire al

Soru

ankara toki turkuaz vadisi evlerinden 2006 yılında 3 1 daire aldım. 2009 yılında teslim edildi. Ancak tapu vermediler. Ne zaman verceklerini de söylemiyorlar. Bu durumda benim yapabileceğim bir şey var mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2010 | 22:04 orhan demir 561 Kişi okudu

Mrblar Tebernüş BEY,Sezer AHİ bey FİSİDE DE bir kampanya ba

Soru

Mrblar Tebernüş BEY,Sezer AHİ bey FİSİDE DE bir kampanya başlatıldığını ve ilk topraktan alan kişilerin faiz yiyip madur durumda olduğunu söylemiş.Ben bugün satış ofisini arayıp fiyapı'nın finans bölümüyle bu konuyu ve kampanyanın niteliğini görüştüm.Misal evin 2 1 öne bakan normal bölüm ilk maketten fiyatı 109bin tl olarak satışa sunuldu.Tabiki ilk satışa sunulduğunda verilmesi gereken sabit 45 bin tl civarında bir peşinat vardı,geri kalanı en fazla 5 seneye kadar uzatıp vadelendirenler oldu.İşte burda evin,faizini silip kapatabilme imkanı tanıyorlar.Tabiki imkanı olanlara göre.Sadece aydınlatmak istedim,sizede teşekkürlerimi bir borç bilir hayırlı akşamlar dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ağustos 2010 | 22:44 Kenan SERT 562 Kişi okudu

Merhaba,Akfırat, herkesen bildiği gibi İstanbul için çok ö

Soru

Merhaba,Akfırat, herkesen bildiği gibi İstanbul için çok önemli bir gelişme noktası. Burada Aziz Yıldırım ve başka önemli inşaat firmalarının çok büyük ve güzel projeleri hayata geçti. Bir çok önemli iş adamı ve üst düzey yöneticinin burada villası var. Gel gelelim "F2 Evleri" ne, ne yazık ki işin içine Eren Talu nerede girse sonu hezimet oluyor. Bu projede kağıt üzerinde mükemmel görünmekle birlikte bir türlü sonu gelemedi. Oysa insanlar ne ümitlerle buradan ev almışlardı. İşte size projeden ev almanın riskini gösteren kötü bir örnek. Sonuçta bu işi iyi yapan diğer firmalarada emsal teşkil ediyor. Bence, Cem Aydemir'in bu işi üstlenmesi ve bir an evvel çözmesi gerekiyor. Eren Talu ile ortaklığınıda acilen bitirmesi tabii, yoksa başı daha çok ağrıyacak. Bunu neden söylüyorum, çünki bildiğim kadarıyla arazi Cem bey'e ait. Yorum yapmanız biraz riskli olabilir, sizi anlıyorum ancak bu işin sonu ne olur merak ediyorum.Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Kasım 2009 | 09:35 Alber Nika Akan 561 Kişi okudu

Tebernüş Bey, Zekeriyaköy demiştiniz. Ben de araştırdım. E

Soru

Tebernüş Bey, Zekeriyaköy demiştiniz. Ben de araştırdım. En yeni olarak TURYAPI sarıyer konutlarını buldum. Ancak teslimat 2007 demişler. 2007 geçti. Hala inşaat resimleri konmuş satılıklara... Acaba bir şaibe mi var? Avrupa Konutları TEM`e çok güveniyorum. Sarıyer`in de fiyatları iyi.. Turyapı nasıldır, güvenebilir miyiz acaba? Teşekkürler, iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ekim 2008 | 22:28 Gulsum Yılmaz 562 Kişi okudu

Kat karslıgı inşaat yapma öneriniz

Soru

bir soruya cevaben yapıp satıcaksanız yapın demissiniz ama büyğk inşaatlar da sistem barter la inşaatın maliyetini azaltıp ayda belirli bir sayıda daire satısı üstüne kurulu gibi:) yapıp satarlarsa sermayeye göre kar çok az oluyor enflasyonist ortamda .barterla iş yapanlarda tıhaf nasıl ceviriyplar anlamıyorum sahsen

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Temmuz 2025 | 18:22 arif uslu 560 Kişi okudu

İSMİ OTEL AMA ASLINDA PANSİYON

Soru

Hocam biz hep otel dediğimiz için ben de öyle telafuz ettim ama aslında pansiyon tarzı küçük bir yer. Öyle yıldızı falan yok. Mesela yıllık ciro çarpı 20 deyip üzerine bina değerini mi ekleyeceğiz. Nasıl bulacağız bu pansiyonun toplam satış değerini bilemiyoruz...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mayıs 2021 | 23:54 AYKAN NAZLI 560 Kişi okudu

Yapı kayıt belgesi aldıktan sonra

Soru

Mrb Tebernüş bey belediye ile 45 yıl süren mahkeme sonucu 1 yıldır belediyeye ait arsa üzerinde bulunan taşınmazlarımın yapı kayıt belgesini oluşturdum . Bu aşamadan sonra nasıl bir yol izlemeli ve arsamı satış yolu ile geri alabilmeliyim

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ekim 2018 | 01:05 Gürhan Gülle 560 Kişi okudu

Hisseli tapu paylaşımı.....

Soru

Satın almayı düşündüğüm bir yer var. Kendi aralarında anlaşıp 3'e bölmüşler m2 ve yer belli ancak tek tapu çıkmaz diyor. Kadastro geçmiş. Bu yeri alsam kendi tapumu çıkarabilme ihtimalim var mı işlemler nelerdir? Teşekkür ederim.

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2018 | 15:13 Tuğba çam 560 Kişi okudu

Hangi bölgede arsa alabilirim

Soru

Merhabalar Tebernüş bey, 110.000 tl civarında hangi bölgede arsa yatırımı yapabilirim, teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Haziran 2017 | 18:56 Oğuz Bayram 559 Kişi okudu

tapu sorunu nasıl bır yol deneyebılırız

Soru

merhaba;bızım sancaktepede bulunan bır 400 m'2 arsamız var ama mahallemızde daha tapuylailgili hiçbir işlem yapılmamış bulunmakta. ama bız bu arsanın 25 yıldır butun vergılerını ve toprak parasını oduyoruz ama bız ım arsamız gecen milli emlak ta gozukuyor sizden ricam nasıl bir yola başvurabiliriz... teşekkür ederim hayırlı aksamalar.

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2017 | 20:55 sinan rengi 560 Kişi okudu