ESENYURT FATİH SAN SİTESİ
Merhaba.Esenyurt Fatih San Sitesi Tam İlçenin Göbeginde Duruyor Kalkacağı Söyleniyor Ne Durumda Acaba Öğrenebilirmiyim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba.Esenyurt Fatih San Sitesi Tam İlçenin Göbeginde Duruyor Kalkacağı Söyleniyor Ne Durumda Acaba Öğrenebilirmiyim
178 Daireli bir sitede ikamet etmekteyim. Denetim Kurulu sitenin denetimlerini yaparken lazım olan evrakları alıp denetim işini evlerinde yapıyorlar. Yapılan işlem doğru mudur. Yoksa denetim Yönetim ofisinde mi yapılmalıdır.
16... parsel (tarla) de 1 000 metrekare bir hisse bir kişinin üzerinde.fakat bu hisse üzerinde 3 kişinin binası mevcut ve hala oturuluyor. Benim de bu hisseden 400 metrekarelik yerim var ve benimde binam var. Bana bu 400 metrekare yeri devredebilir mi ? nasıl yapabilirim ben 400 metrekare yerimi almak için teşekkürler
Torbali merkeze yurume mesafede site ici lux havuzlu 1+1 daire dusunuyorum yatirimlik sizce mantikli bi yatirim mi 100 bin civari daire fiyati. Tesekkurler
Merhabalar. Ben binada kiracı olarak oturuyorum. 5 Katlı ve her kat 4 daireden oluşuyor. Kiracıdan alınan aidat 40 TL idi. 2017 Ocak ayı itirabi ile yapılan toplatı sonrası 50 TL (Karşılığında sadece bina temizliği asansör gideri ve ara elektrik faturası diyorlar) olduğu bildirilmiştir. alınan aidatın fazla olduğunu düşünüyorum. verdiğim aidatlar karşısında herhangi bir makbuz da verilmiyor. alınan para karşılığında herhangi bir kapıcı hizmeti de sağlanmıyor. Giriş katında otuyorum benim oturduğum daire 2+1 üst daireler 3+1 ve daha büyük daireler... sorum şu bu aidata karşı nasıl bir yol izlemeliyim ve asansörü de kullanmıyorum ayrıca oturduğum daire de daha küçük üst kattakilerden... Bir de ödediğim aidat karşısında makbuz da yok. Ne yapabilirim çok fazla olduğunu düşünüyorum... Şimdiden çok çok teşekkürler
Merhaba bir sorum olacak 2014 de rusyada calisan kkardesimle ortak ev aldik turkiyede tapu benim uzerim2016 borcu bitti yarisini kardesimin uzerine vermek istiyorum kardesim halen rusyada verebilirmiyim tsk
Merhaba emlacı olarak alıcı satıcıyı anlaştırdım sözleşme yazıldı kapora mal sahibine verildi aradan 10 gün geçtikten sonra mal sahibi anlaştığımız rakamın daha üstüne müşteri bulup daire satışını gerçekleştirdi ve kaporayı getirmedi ne yapmam gerekir.
Tebernüş bey 2 ay önce daire aldım işlerimden dolayı aceleye getirdim aracıda tanıdık olduğu için hiç detaya girmedim.efendim evi aldık fakat içinde kiracı var ve kiracı çıkmayacağını söylüyor bizde kendisine tam 2 ay mühlet verdik yine zorluk çıkarıyor bu arada kiracının depozitosu eski ev sahibi tarafından verilmiş ve tam 3 kira olacak kirada vermiyor ayrıca kira kontratını 2014 yılında yapmış vd 1 yıllık yapmış dahada yenilememişler ben bu durumda nasıl çıkartabilirim bilgilendirirmisiniz
iyi aksamlar tebernüş bey benin 2/1 hissem olan bir arsam var diğer hissedarın kim olduğunu bağlı bulunduğu tapu dairesine gitmeden başka şiehirden nasıl öğrenebilirim
Kira kontratı bir yıllık bu süre öncesinde taşınırsak herhangi bir ücret öder miyiz ve kontratta 1 yıl öncesinden çıkarsak beş bin tl para ödemek zorundaymışız kontratta böyle bir madde olabilir mi yardımcı olursanız sevinirim