tebernüş bey merhabalar ben size bir soru soracam ama çok da h

Soru

tebernüş bey merhabalar ben size bir soru soracam ama çok da hassas bir soru kimseyi kırmak istemiyorum burdan ben gültepe sardunya evleriyle ilgileniyorum ama internette bu semti araştırdığım zaman karşıma hiç de iyi şeyler çıkmıyor fiyatların bu kadar aşağıda olması da cabası bu konuda değerli fikirlerinizi alabilirmiyim saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ağustos 2011 | 06:55 ÖZLEM HÜRCAN 557 Kişi okudu

tuzla içmelerde oturuyorum Onlar TOKİ evleri değil. Emlak Kon

Soru

tuzla içmelerde oturuyorum Onlar TOKİ evleri değil. Emlak Konut GYO'ya ait arsa üzerinde Teknik Yapı'nın yapacağı projenin çalışması. Kura olmayacak diyorsunuzda şartları nedir veya katılımları nasıl oacak artı toki nerede veya nezaman yapılacak tuzlada bilgilendirirsenız çok memlun olurum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Temmuz 2011 | 02:48 reziye kureş 557 Kişi okudu

Hayırlı günler tebernüş bey nasılsınız,Sayın Tebernüş

Soru

Hayırlı günler tebernüş bey nasılsınız,Sayın Tebernüş bey,sizden bir konuda tecrübenizden ve bilginizden faydalanmak istiyorum.Çünkü bu sektörde sizin dürüstlüğünüze ve saygınlığınıza inanan biriyim.Sayın Tebernüş biliyorsunuz ki Fiside'de 2+1 120 metrekare 10. kat site içine bakan bir dairem var.Şu anda projede bu konumda daire kalmadığından arka tarafa bakan bodrum katı dairelerin fiyatı 180 bin tl ve proje'nin teslim tarihine 11 ay gibi bir zaman var.O bölgede ki ve o bölgeye yakın yerlerde bitmiş ve bitmemiş projeleri araştırdığımda (Armina,Efes,orionpark vs..) 1500-1700 arası şerefiyesine göre fiyatları değişiyor.Fiside'nin bu saydığım projelerden daha üstün ve nitelikli bir proje olduğunu biliyorum.Belki bu saydığım projelerin bazılarının lokasyon olarak üstünlüğü olabilir ama lokasyon olarakta fazla birşey oynamayacığını tahmin ediyorum.Size uzun uzun ve ayrıntılı yazıyorum ki bana daha net ve kesin bir cevap vermenizi umut ediyorum.Mesela arminada fiyatlar 2+1 90 metrekare 135 bin-180 bin konumuna göre değişiyor,Efeste 2+1 100 metrekare daireler 160bin ve 180 bin tl arasında değişiyor ki Fiside nin 120 metrekare daha geniş bir daire ve daha teslimine 11 ay gibi bir süre olduğunu ve inşaat ilerledikçe prim potansiyeli konusunu göz önüne almamız gerekiyor.Şimdi sizi daha fazla kızdırmadan asıl derdini sormak istiyorum)hoşgörün ki ilerde(1-1,5 sene)sonra yanlış bir şey yapmak ve keşke demek istemiyorum.İşten bazı sebeblerden dolayı anlaşamadığımdan dolayı ayrıldım elimde 30-40 bin civarında bir birikimim var.Şu anda kirada oturuyorum ve aylık 2000 tl civarı bir giderim var.Bu yüzden bu imkanlarla bir iş yapmam lazım,çnkü elimdeki para yavaş yavaş eriyecek.Güzel bir iş var ama benim elimde ki sermaye yetmiyor bu yüzden bu gün fiside tarafında ki bir emlakçıyı aradım dairemin özelliklerini söyledim ve bana şu anda yanında fiside konusunda uzman bir arkadaşı olduğunu söyledi.Bana 160 bin tl ye 1 hafta en geç bir ay gibi bir sürede satabileceğini ve fisideyle ilgili bir çok müşteride olduğunu söyledi.Benim proje bitene kadar aslında idare edebilecek küçük çaplı bir iş kuracak param var.Sizce şu anda bu daireyi satsam proje bitiminde çok zarar edermiyim ve aceleci mi davranmış olurum.Beni dinlediğiniz için çok teşekkür ederim.Size bukadar güvenmesem ve tecrübenize saygı duymasam zaten ourup böyle uzun uzun yamazdım.O yüzden bana lütfen bekleyin veya beklemeyin kesin ve net bir analiz yaparsanız beni çok mutlu ederseniz.Ama 2-3 sene beklemekten bahsetmiyorum.Mesela proje bitimine kadar bir zaman dilimini kastediyorum.1 sene diyelim.Hoşçakalın saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Haziran 2011 | 13:03 Kenan SERT 558 Kişi okudu

Merhaba, Konut projeleirnde satışlar öyle bir hale geldi ki (!

Soru

Merhaba, Konut projeleirnde satışlar öyle bir hale geldi ki (!) satan bir pişman almayan bin pişman oluyor , her ikisndeki problem de fiyatların ani yükselmesi .Ya da böyle bir satış politikası izleniyor. Satış danışmanı arkadaşlar eğer karar verilecekse daha telefon kapanmadan havalenin hesaplarında olmasını bekliyorlar veya kredi kartı numarası alarak telefonu kapatmayı amaçlıyorlar.Sinpaş Bursa Modern, Dumankaya Adres, Fi- Life ve DAP Burgu Kule'de hep böyle oldu .Son zamanda lansmana çıkan İstwest, Mall of İstanbul ve diğer projelerde de muhtemelen böyle olmuştır. Ok dediniz dediniz, demediniz "fırsat" ise kaçmış demektir.Oturulacak ise zaten rakamın cokda bir önemi yok. Geriye hiç tavsiye etmediğiniz duygularımızla hareket etmek kalıyor. O kadar ki sözleşme için de bazı firmalar bulunduğumzu şehre gelip sözleşme imzalanması opsiyonu bile sunuyorlar. Ama o kadar da değil tabii sözleşme imzalamak için bile olsa gidip yüz yüze görüşmek tanışmak son derece önemli.Saygılar sunuyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Haziran 2011 | 10:36 Ümit Hamdi Gelen 558 Kişi okudu

öncelikle insanları aydınlattığınız için teşekkürler.be

Soru

öncelikle insanları aydınlattığınız için teşekkürler.benim sorum, şuan İstanbul çekmeköy de (yıllık fiyat artışı ortl%10) 1 dairem var ve bu daireyi yatırıma dönüştürmek için,satıyorum ortl168 000 TL, karşılığında paranın tümüyle Kandıra merkez den arsa almak istiyorum, yıllık getirisi konusunda fikirlerinizi rica ediyorum,Saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mayıs 2011 | 18:12 nadir çağlar 557 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, size mesaj yollamamam takip etmediğim an

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, size mesaj yollamamam takip etmediğim anlamına gelmesin diyerek başlayayım, uykum kaçtı, zaten gece yatarken telefondan sizin mesajlarınızı takip ederken uyuyakalıyorum geceleri. Ev alırken verilerde emlakkulisi.com.tr adresinin geçmediğini söylediniz yine herzamanki gibi. Aklıma şöyle birşey geldi telefondan yazmak zor olacağı için bilgisayarı açtım); projelerden ev alanlara sizin isminiz verildiğinde özel bir indirim yapılsa, yada siz üyelik sistemine geçince üyeye özel bir indirim numarası veya kuponu verseniz. Bu indirim ahım şahım bişey olmayabilir tabikide. Ama 500-1000 tl gibi bir tapu harcı veya ona benzer birşey alınmayacağını bilmemiz sitenin ismini hemen aklımıza getirir. Burda sonuçta ücretsiz bir hizmet veriyorsunuz. Sizin isminizi söylememiz yada söylemememiz sizin bu hassasiyetinizi düşünmedikçe kimsenin aklına gelmez. Kaldı ki ev alma telaşası veya heyecanı ile de unutulabilir. Ama ev alırken 3'ün 5'in hesabını yapan bizler böyle bir indirim vb. birşey ile satış ofisine gidince ister istemez faydalanabilmek için sizden bahsederiz. Hatta Hz. Adem a.s'dan dolaylı yoldan akrabamız filan deriz ))) Sizde zaten mümkün oldukça her projenin tanıtım toplantılarına katılıyorsunuz. Herkesi çok yakından tanıyorsunuz. Buna benzer bir yaklaşım kurumsallık kazanan sitenizin isminin daha çok yayılmasına vesile olacaktır. Faiz oranları bugünkü seviyelerde kalırsa ve tek başına bir hükümetle yola devam edersek sizinle çok kişinin işi olacak ve çok kişiye yardımınız dokunacak. "Sizi daha yeni tanıyorum" diyenleri duydukça şaşırıyorum gerçekten. Daha yazacağım çok şey var aslında ama çok uzun oldu. Sizde inşallah bir gülücük atıp PEKİ demezsiniz )))))Birde komşularımız Facebook'taki Ntowers grubuna bekleriz.Hayırlı sabahlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mayıs 2011 | 03:31 Mustafa Altıyaprak 557 Kişi okudu

tebernus bey gunaydın ukra cıty 1+1 40 m2 net 18.kat 87 bın tl

Soru

tebernus bey gunaydın ukra cıty 1+1 40 m2 net 18.kat 87 bın tl yatırım amaclı pesın almayı dusunuyorum sızden ogrenmek ıstedıgım ukracıty kampanyası ne zamana kadar devam edıcek bılgınız varmı paramda az bır acık kaldı onu toparlamaya calısıyorum..satıs ofısı tarıh yok 2 gun sonra da bıte bılır kampanya dedı.atılla beye sorsanız durumu..bıde 40 kat lı bır bına sızce rıskmıdır beylıkduzu ıcın ne dusunuyorsunuz..teslımde sorun cıkarmı yetiştirememe konusunda..bazı projeler beledıyeye takılıyormus bakıyorum ukracıty 6 ay oldu satısa cıkalı arsada pek hareket yok beledıyeden kaynaklanan bır durummudur acaba..cevaplarınız bızım ıcın degerlı tebernus bey tesekurler..kolay gelsın

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Nisan 2011 | 07:52 Aydın Taner Sergın 557 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba, Esenyurt Milpark\'dan aldığımız 1+1 d

Soru

Tebernüş bey merhaba, Esenyurt Milpark'dan aldığımız 1+1 dairemiz var. Yatıtım içinalmıştık site bitmiş olmasına rağmen kiracı bulamıyoruz. Metrobüsün gelmesiyle bölgenin durumu ne olur? Sitenin diğer etaplarını yapılması hakkında bilginiz var mı? Eski sorulara baktığımda milpark ile ilgili olanlarda aidattan yakınmalar var. 130 lira aidat bizim dairemiz için fazla mı? Kiralık için arayanlara da çok geliyor sanırım bu aidat. Ancak arka taraftaki regnumda da hemen hemen aynı. Sosyal tesisler açısından biraz daha oturmuş orası.Milparkta henüz bir şey yok gibi, geçenlerde uğramıştım bir market var, spor salonu var şimdilik. Cevabınız için şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Nisan 2011 | 23:12 Nalan Aktürk 557 Kişi okudu

tebernus bey oncellıkle bıkmadan ve usanmadan sorularımızı y

Soru

tebernus bey oncellıkle bıkmadan ve usanmadan sorularımızı yanıtladıgınız ıcın canı gonulden tesekkur ederım. benım sorum, malumunuz bakırkoy zuhuratbabadakı evlerın bahcelı nızamını bılırsınız. Alacagım daire apartmanın hemen gırıs katında duz ayakta bulunmaktadır.Altında bahce ıle bırlıkte bır kat daha olmasına ragmen tapuda zemın kat denılıyor. benı aydınlatırmısınız. ılerde bu ev yıkılırsa yenı yapılan bınada benım hakkım tapuda zemın dıye belırtıldıgı ıcın bodrum mu olur yoksa gırıs katımı? yardımcı olursanız cok sevınecegım... (zıra ılerısı ıcın bodrum katı sahıbı olmak ıstemıyorum)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Nisan 2011 | 20:30 ARZU OZTIN 557 Kişi okudu