1+1 daire yatırımı

Soru

iyi günler Tebernüş Bey;sizden 100.000.tl fiyat bareminde yatırım amaçlı 1+1 daire önerileri almak istiyorum.kira geliri hemen beklemiyorum.hemen teslim olmasıda önemli değil.önemli olan birkaç yıl sonra değer kazanması avrupa yakası sizin ilgi alanınıza giren bölgelerden özellikle yardım talep ediyorum.selam ve sevgilerimle

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ekim 2013 | 10:22 ENİS KAPTAN 558 Kişi okudu

Ankara da konut alımı

Soru

Merhabalar, Ben Zeynep, Halkbankasında çalışıyorum ve ailemle yaşıyorum.Ev alıp kiraya vermek istiyorum.En fazla 130 bin TL verip aylık kira getirisi en az 600 TL olsun istiyorum.Eryaman da gölde lüx konutlarında 1+1 daire düşündüm bu şartlara en uygun.Daha iyi bir öneriniz olablir mi? Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ekim 2013 | 00:12 zeynep tuba kızıltepe 557 Kişi okudu

Bayramoglu ada

Soru

Bayramoglu ada nin gelecegini cok merak ediyorum, iki sene once vatana dondugumde yasamak icin 400 metre 2 arsada 270 metre 2 2bucuk katli ev satin aldim 300 000 tl ye ve huzurlu bir yasam istiyorum, Istanbul sorun kent ve her gun yasanilirligi azaliyor, bana korfez koprusu, marmaray, ve olasi marina projeleri ve gelecegi hakkinda duyduklarinizi bildiklerinizi yazarsaniz cok sevinirim, tesekkur ederim efendim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Eylül 2013 | 00:58 Salih Arslan 558 Kişi okudu

marmaray halkalı durağı

Soru

Tebernüş bey iyi geceler. Marmaray halkalı durağı halkalının hangi mahallesinden geçecek bilgi sahibimisiniz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Eylül 2013 | 00:27 Barış Tiryaki 557 Kişi okudu

Süleymaniye Kiptaş

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey Benim Süleymaniye Siyavuşpaşa sokakta cadde üzerinde 1 adet 13 m2 ve 1 katta 13er m2 den 3 adet bitişik dükkanım var Süleymaniye Camiinin 2 Alt Caddesi ) Tarihi Yarımada dönüşüm projesi ile buraların çok değerleneceği de çok ucuz bir bedelle istimlak edileceğide söyleniyor . Konu hakkında sizin görüşünüz nedir . Ilginize şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2013 | 10:32 Serkan Baydar 557 Kişi okudu

PİŞMANLIK

Soru

Öncelikle sizden daire alamadığım için çok pişmanım. Bunda 10 ay önce bir kooparatiften daire aldım. Aldığım kişi kooparatife olan borçlarını sıfırladığına dair belgelerle evi bana teslim etti. Kooparatif yönetimi daireyi aldığım tarihten itibaren iki ay içerisinde fesh olup site yönetimine geçip içerisine taşınabileceğim söylendi. Bugün yarın derken ruhsat alınamadığı için 10 aydır erteleniyoruz. Bu esnada diğer kooparatif üyelerinin teslim tarihinin gecikmesinden ötürü 750tl kira bedeli aldıklarını öğrendim. Benim eski sahibinden üyekik devri ile ilgili belgem var ama deftere kayıtlı değilim yönetim aleyhime olur gerekçesiyle kooparatif defterine kaydımı yapmadı. Şimdi öğrenmek istediğim şey, bu kira bedelini bende alabilirmiyim? Bana satılan mal kusurludur diye eski sahibine dava açabilirmiyim ve en önemlisi kooparatif yönetiminin mağduriyetimi gidermesi için ne yapmalıyım? İlgilenirseniz teşekkür ederim. Saygılarımla...

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
16 Temmuz 2013 | 03:02 Kuddusi GENÇ 558 Kişi okudu

emlak yatırım aracı olmaktan çıkmışmıdır?

Soru

merhaba çok kısa soracağım, bugünlerin en populer projesi olan , yatırımcısına her zaman prim kazandıran şirketlerin yaptığı tema istanbul, hakkında ki oturmak için alınır, yatırım için ortalamanın az üstünde kazandırır şeklindeki yorumunuza dayanarak emlak yatırım aracı olmaktan çıkmıştır diyebilirmiyiz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Temmuz 2013 | 08:34 naci fırat 558 Kişi okudu

Şerifali Arsa

Soru

Tebernüş bey, Şerifali çiftliğinde Barbaros ve Bayraktar bulvarları arasında kalan 450 m2 ticari bir arsam var. Arsanın hemen yanında 2 dönüm park ve cami alanı var. Köşe arsa gibi düşünülebilecek bir konumda ancak satılabilir fiyat için sizden görüş rica ederim. Satmayıp beklesem prim yapar mı ? ilginiz için şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Temmuz 2013 | 16:30 Muammer ÖZÇELİK 557 Kişi okudu

BEYLİKDÜZÜ KAVAKLI

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey;daha öncede size sorular sormuştum.Beylikdüzü Kavaklı ile ilgili,inşaat aşamasında konuşulan bugüne gelindiğinde daire bitmiş durumda,15 gün i içinde krediye uygun hale gelicek.O zaman müteahhitle 150000 tl olarak konuşuldu ama net değildi bugüne gelindiğinde 170000 tl istiyor ama daha el sıkışılmadı.Kısaca tekrar belirtiyim bina 5 katlı bizim seçtiğimiz daire 4.kat 3+1 güney cephede.Biz 150000tl de anlaşırsak 100000 tl kredi çekicez.Bu arada müteahhit evi yaparken her aşamasında bizim istekteklerimize göre yaptı fayans,mutfak dolabı,laminant vb.Tapu masraflarını da kendi karşılıycakmış.Ben size şunu sormak istiyorum 170000tl olsaydı tapu masrafları ne kadar olur? Birde kat mülkiyetini bizim üstümüze olup olmadığını nasıl anlıycaz? Yani tapuda evin bizim üstümüze olması kat mülkiyeti olduğunu da gösterir mi? Özür dilerim bu kat mülkiyeti konusunu çok bilmediğim için saçma bir soru sormuş olabilirim siz ne demek istediğimi anlamışsınızdır.Son olarakta sizce 170000tl ye ordan ev alınır mı?Kusura bakmayın biraz uzun oldu ama siz bu konuda tecrübelisiniz,artık son aşamalardayız soru işareti kalmasın istiyorum.Hayırlı mesailer,şimdiden çok teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2013 | 03:50 Funda varol 558 Kişi okudu

tema park istanbul

Soru

tebernüş bey iyi günler. ben temapark İstanbul projesi için en az 5 defa ofislerine gittim ve çoktandır takip ediyorum. orada iki satış temsilcisi arkadaş 2 defa ayrı ayrı kayıtlarımı aldılar ve satışlar başladığı gibi bana mesaj atacaklarını söylediler. bende onlardan mesaj bekliyordum. bana 25 haziran da yani bugün mesaj geldi. birde öğrendim ki satışlar 2 3 gündür başlamış. şunu öğrenmek istiyorum Süleyman bey bu ön kayıt yapan müşlerini neye göre sınıflandırıyor. neye göre öncelik verip ön kayır yapanları haberder ediyorlar. iyi günler dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Haziran 2013 | 14:00 hamza karadag 558 Kişi okudu