tınaztepe

Soru

merhaba Serdar bey, Dokuz eylül tınaztepe kampüsü karşısındaki bölgede çok sayıda 1+1 daire yapıldı, yapılıyor. Tınaztepe'den Net 40m2 1+1 70.000TL'ye yatırım amaçlı daire almak mantıklı mıdır?.Kiralar 500-600TLarası. Sizce böyle bir ev pirim yapar mı? selamlar

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2012 | 14:27 erdinC 336 Kişi okudu

Toki binaları

Soru

Ben Gemlik'ten Mustafa Özcan.Bursa il ve ilçeleri dışındaki toki binalarından ev almayı düşünüyorum.Tokinin ayda "100 tl"lik konutlarından yada lüks fakat biraz ucuz konutları varmış.Ama o evlerden almak için 3 yıl orada oturmak gerektiğini söylüyolar.Acaba doğru mu?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mart 2012 | 05:08 Mustafa Özcan 335 Kişi okudu

N merkez'de 66 metrekare 95 bin TL

Soru

Sayin Tebernus Bey, N Merkez de 1+1 66m2 Dogu cephe disa bakan daire 95,000 tl (2,elden)sizce uygun bir fiyat mi? O bolgeye gelebilecek bir toplu tasima var mi? Yatirimlik dusunmekteyiz. N Merkezin insaat surecinde sorunlar var deniyor asli var mi? Cok Tesekkurler. Saygilar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2012 | 13:02 Kadir Tasdelen 336 Kişi okudu

andromedaplus'ta metrekaresi 4 bin 500-5 bin TL nasıl?

Soru

Tebernüş bey iyi günler, andromeda plus' ta fiyatlar m2 4.500 -.5.000 tl civarında sizce bu fiyatlardan yatırım yapılır mı? İleride Ataşehir için m2 bazında astronomik rakamlar söylüyorlar. Siz bunlara katılır mısınız? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mart 2012 | 04:25 selim doğan 336 Kişi okudu

symbol istanbul'da 125 bin TL'ye 1+1 mi? 170 bin TL'ye 2+1 mi?

Soru

Merhabalar Tebernus bey, Symbol istanbul dan yatirimlik 69m2 125000 mi yoksa 2+1 100m2 170.000 mi yatirim ve prim acisindan daha uygun?her ikisi de kuzey cephe(tem bahcesehir yonu). odeme sartlari da ayni.40 ay vade farksiz. yoksa bu fiyatlara baska bir proje mi onerirsiniz? bu projenin bolgedeki diger projelere nazaran prim potansiyeli hk. yorum yapabilir misiniz? Tesekkurler. Saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mart 2012 | 10:44 Kadir Tasdelen 336 Kişi okudu

KREDİ

Soru

Sayın Kireçci merhaba; İskanı olmayan bir eve kredi çıkarmı bilgilendirirseniz çok sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Mart 2012 | 06:17 MURAT CELİK 335 Kişi okudu

Kat irtfifak tapulu ev alınabilir mi?

Soru

iyi günler bir daire satın almak için daire sahibiyle anlaştım yanlız daire irtifak tapulu kredi çıkar dediler yanlız expertiz daireye red verdi daire çok hoşuma gitti binanın son katında kaçak yapı yapımış yıkım kararı var mış böyle bir gerekçe verdiler birde proje tutmuyormuş sizce neden bu kaçak yapı krediyi etkiler mi daire çok hoşumuza gitti...sizce belediye tutmauan projeye irtifak tapusu verirmi, aynı dairede başkları krediyle daire almış sizce ne yapmalıyım teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Nisan 2012 | 20:35 mehmet kerem dişiaçık 335 Kişi okudu

Ritim İstanbul'da metrekare fiyatı 3 bin 800 TL'den başlıyor

Soru

Tebernus Bey selamlar.Ritim istanbul projesinde bugun metrekare birim fiyatlar 3800-5100tl civarlarında.2015 mayısta yani proje bittiginde, metro ve adliye sarayı faaliyete geçtiğinde, projenin bünyesinde barındırdığı avm de faaliyete geçtiğinde, metrekare birim fiyatları tahminen ne kadar olur? Cevabınız için teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2012 | 16:35 Serdar Zora 335 Kişi okudu

Mertar'de 193 metrekare 800 bin TL

Soru

merterde satılık bır 4 1 193 m2 daıre sıte ıcı 2 senelık tum sosyal tesis guvenlık daıre 1 sene oturulmus tum cephelerı acık 1.kat kose daıre ferah fıyatı 800 bın sızce basıl

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Haziran 2012 | 22:12 mıne uysal 335 Kişi okudu

Ağaoğlu My World Europe

Soru

orunuz: Tebernus bey merhaba, My world europe ile ilgili; Zaten Mart 2013 te teslim edilirse topraktan yani Eylul 2010 alanlara gore bahsedilen 30 aylık bir sure olacak (inşallah) Haziran olursa sozlesme tarihi olacak ama Aralık 2012 olursa hepimiz için surpriz olacak:)Dikkat ettiyseniz yaklasık 3 yıllık bir zaman diliminden bahsediyoruz bu arada kimlerin hayatında neler degisti ve degisecek .Bana sorarsanız bu sure gerek turum gerek yatırım için oldukca uzun bir sure (gormediginiz bir yatırım aracı için )hesap kitap yaptıgınızda aslında yatırımcıların da pek birsey kazanmadıgını gorebiliyorsunuz.Burada problem para kazanmak veya oturmanın dısında 3 yıl boyunca bilmediginiz bir sey için para odemeniz aslında bu hiç mantıklı degil daha evlerin nereleri gordugunu bile bilmiyoruz.1 tane 4+1 sanırım ornek daire var o da satıstan neden sonra yapıldı ona benzer mi benzemez mi onu bile bilmiyoruz 3+1 ve 2^+1 leri.Sizin anlayacagınız bu proje bana sunu ogretti gormedigin evi almayacaksın:)ve iki Tebernus bey i dinleyip emlak ta kısa vadeli yatırım yapmayacaksın:(Tesekkur eder iyi calısmalar dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Temmuz 2012 | 14:48 Esra Gunfer 336 Kişi okudu