Merhaba bende Tulip Turkuaz dan ev aldım bu durum çok c

Soru

Merhaba bende Tulip Turkuaz dan ev aldım bu durum çok canımı sıktı herhangi bir anlaşmaya varılamazsa paramı Emlak Konuttan ne zaman alabilirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mayıs 2010 | 17:19 HARE AKYÜREK 333 Kişi okudu

Sn.Kireçci ,Selamlar ,Ben 7 ay önce Tulip Tukuaz projesinden

Soru

Sn.Kireçci ,Selamlar ,Ben 7 ay önce Tulip Tukuaz projesinden bir adet 3 1 ev satın aldım . 92.000 TL peşin , 125.000 Banka ( AK bank ) kredisi ve 68.000 TL 2 sene sonra ara ödeme olmak üzere toplam 291.000 Tl ye satın almış bulunmaktayım . Şimdi ise Emlak Konut idaresi sözleşmesini Tulip ile fesh etmiş durumda . Sizce ben bu durumda ne yapmalıyım ? Hiç bir şey olmamış gibi taksitlerimi ödemeye devem mı edeyim ( 7 tanesini ödedim , 53 tanesi kaldı ) .Lütfen bu konuda tecrübenize dayanarak fikrinizi benimle paylaşmanızı rica ederim . Saygılar ,Mahmut Darian

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2010 | 18:07 Mahmut Darian 333 Kişi okudu

tebernuş bey Allah sabırlar versin bu tulip mağdurlarının ka

Soru

tebernuş bey Allah sabırlar versin bu tulip mağdurlarının kaporalarını alıp üstünede yüzdenizi koyup hizmet bedellerini aldınızki bu insanlar sizden moral motivasyonuzu bozacak şekilde beyanatlarda bulunuyorlar en başta hepsinin bu mağduriyetleri en kısa zamanda giderilir temennisindeyim bunlara artı olarak siz olumlu olumsuz görüş bildirirsiniz akıllarına keserse insanlar satın almalarını gerçekleştirir perde arkasında milyonların döndüğü bu sektörde araştırmadan klavyeyle insanları suçlar mayette yazı yazmak biraz insafsızca oluyor gibi innovia mağdurları gibi birlik olup pozitif yönde bi çalışma yapsalar belkide bir kamuoyu oluşturabilirler biz sorar siz cevaplar kararı BİİİZ VERİRİZ saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2010 | 09:03 nüket gül 333 Kişi okudu

Kardeşim 1977 yılında Arnavutköy'de Boğazköy yolunda 1hisse

Soru

Kardeşim 1977 yılında Arnavutköy'de Boğazköy yolunda 1hisseli olarak 184m.lik hisseli-tapulu arsa almıştı.Daha sonra parselasyon çalışmaları tamamlanınca eline,12.01.1998 yılında toplam 129/135m.lik bir bir hisseli tapu vermişler. Diğer 6m.lik arsayı ise başka bir şahsa tapulamışlar.İlgili kişiyi defaten aramamız sonuç vermedi.Alım-satım-bina yapmak için tapunun tek kişilik hale gelmesi gerektiğini söylüyorlar.Bu konuda yardımlarınızı bekler, teşekkür ederiz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Temmuz 2010 | 20:23 MEHMET EREN 334 Kişi okudu

mrb.çekmeköyde 600m2 bir yerimiz var ama 3 hisseli.bizimki 220

Soru

mrb.çekmeköyde 600m2 bir yerimiz var ama 3 hisseli.bizimki 220 m2 ve üzerinde 5 katlı bina var herbirinin.benim sorum şu biz kendi yerimizi kat karşılığı müteahite verebilirmiyiz.müteahit şu an 300 m2 altı yerlere inşaat izni durduruldu diyor.bilgilendirebilirmisiniz bizi teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Temmuz 2010 | 13:49 ALİ SARITAŞ 334 Kişi okudu

Sayın Kireçci,Ispartakule Patarada oturan bayana cevap vermek i

Soru

Sayın Kireçci,Ispartakule Patarada oturan bayana cevap vermek istiyorum.Yapılan inşaatın biran önce bitmesimi yoksa aylar yıllar sürmesimi onlar için daha iyi.Ayrıca pek gürültü patırtı olmuyor.saygılar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ağustos 2010 | 15:38 Hüseyin Göksu 334 Kişi okudu

meraba tebernüş bey, seyrantepede ispark iş merkezinde 27m2 ka

Soru

meraba tebernüş bey, seyrantepede ispark iş merkezinde 27m2 karelik dükkan baktım giriş tarafında ana cadde üzerinde değil, yan sokağında 60.000tl ve 65.000 tl arasında sizce makul bir fiyaz mıdır gelecek olarak nasıl bir yatırım olarak görüyorsunuz. beni aydınlatırmısınız? teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ağustos 2010 | 02:26 Yalçın çubukçu 333 Kişi okudu

Tebernüş bey günaydın.Avrupa Konutları Isparatkule'nin TOKİ

Soru

Tebernüş bey günaydın.Avrupa Konutları Isparatkule'nin TOKİ ile bir problemi varmı?İskan problemi olduğu gibi bazı dedikodular var.Böyle bir şeye ihtimal vermemekle berarber,insanın kafası karışıyor.Bu konuda bir bilginiz varsa bizimle paylaşırsanız seviniriz.İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ağustos 2010 | 09:18 HAKAN KURTULAN 334 Kişi okudu