merhaba Tebernüş bey...size dün birşeyler yazdım ama cevap
merhaba Tebernüş bey...size dün birşeyler yazdım ama cevap vermemişsiniz.Soruları seçiyor musunuz?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba Tebernüş bey...size dün birşeyler yazdım ama cevap vermemişsiniz.Soruları seçiyor musunuz?
Sayın Kireçci,Ispartakule Patarada oturan bayana cevap vermek istiyorum.Yapılan inşaatın biran önce bitmesimi yoksa aylar yıllar sürmesimi onlar için daha iyi.Ayrıca pek gürültü patırtı olmuyor.saygılar..
meraba tebernüş bey, seyrantepede ispark iş merkezinde 27m2 karelik dükkan baktım giriş tarafında ana cadde üzerinde değil, yan sokağında 60.000tl ve 65.000 tl arasında sizce makul bir fiyaz mıdır gelecek olarak nasıl bir yatırım olarak görüyorsunuz. beni aydınlatırmısınız? teşekkür ederim
Tebernüş bey günaydın.Avrupa Konutları Isparatkule'nin TOKİ ile bir problemi varmı?İskan problemi olduğu gibi bazı dedikodular var.Böyle bir şeye ihtimal vermemekle berarber,insanın kafası karışıyor.Bu konuda bir bilginiz varsa bizimle paylaşırsanız seviniriz.İyi çalışmalar.
SN TEBERNÜŞ bey merhaba eşimle ben yeni evliyiz ve ev almaya karar verdik bir gün beylikdüzü'ndeki osmanlıinşaatyapı tabelasını görüp gittip konuşup anlaştık ve evi aldık ancak şu an inşaatı devam ediyor 01,11,2011 yılında teslim edeceklerini söylediler ve sözleşmede de yazıyor.bazı yorumları okuduğumda çok geç teslim ettiklerini yarım bıraktıklarını söylüyorlar içime bir korku düştü bütün birikimimizi oraya verdik 5 6 ay gecikebilir problem değil ama mağdur olmak istemiyorum bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim teşekür ederim
merhaba tebernüş bey bende akkoza 3.fazdan daire aldım.Yaklaşık 2 aydır sürekli görüşmeler yapıyoruz anladığım kadarıyla çalışmalar başladı ve hızlanacak gibi.Benim size danışmak istedigim akbatıdan daire almak iyi bir yatırım olabilir mi
Tebernuş bey Emre odabaş okuyucunuz hakkında yorum yapmak istiyorum gerçi sizin altınayarı gibi yorumunuzdan sonra ters olmasssa.B en de Filife tanıtım döneminde 3 kere gittim ofise özelliklen dikkatimi çeken her 1ooo tl ödeyene daireleri sattılar. S alih bey de orada yoktu bahçeşehirde oldğunu söylediler. Ayrıyeten Emre bey ve bir çok insana göre fiyapı emekleniyor gibigözüksede,bence adamlar yürümektende öte koşuya geçtiler bilee...saygılar
tebernüş bey iyi günler, avrupa konutları 2 satışa çıkmak üzere. sizce proje için bikaç hafta beklemek mantıklıımıdır. ön satış ta dahil olmak üzere sizce ekim in 2.haftası için projede istenen yerlerden daire bulabilme ihtimali nedir? sanırım 2 haftada peyzaj ya da göl gören tüm daireler bitmez. o bölgede oturmak ve aynı zamnanda yatırım yapmış olmak istiyorum. ama bikaç hafta beklemem gerekiyor. bu zorunluluk dışında proje satışa çıktığında bikaç hafta beklemek neyin nasıl olduğunu da anlamak açısından da iyidir diye düşünüyorum. sonuçta ev almaya çalışıyoruz. basit bişey değil. görüşlerinizi aktarabilirmisiniz, şimdiden teşekkürler,kolay gelsin,
Merhaba.. fiyapı Beşiktaş inönü stadina isim hakkini veriyormuş.. Ben ise buradan sunu cikarttim Besiktas'in yeni stadinin insaatini fiyapi yapacak.. Bu teorimde iddialiyim, konuyu fikret beye sorar misiniz.. eger cevabi evet ise hemen fiside dan gidip 2 - 3 tane daha alirim ) ornek daireleri de cok begendim, ince iscilik vs guzel, umarim daireleri de oyle yapar
Selamlar Tebernüş Bey, milpark dan 2 yıl önce aldığımız evlerin teslimine başlandı. Ancak bir şok ile karşılaştık bize söylenen 77m2 net in 10 m2 eksik. Bu durumda ne yapılması gerekiyor. Sorum yanlış yeremi yoksa? Böyle bir projede bu tarz bir durum nasıl olabilir? Bu insanlar ikinci etap satışı yapacaklarını söylüyorlar şimdi kim güvenipte ev alır bunlardan. Dörtte birini yaptıkları projeyi bile 4 ay geciktirdiler. Ne yapabiliriz, mahkeme ye mi gitsek ?