Sayın Kireçci,Ispartakule Patarada oturan bayana cevap vermek i

Soru

Sayın Kireçci,Ispartakule Patarada oturan bayana cevap vermek istiyorum.Yapılan inşaatın biran önce bitmesimi yoksa aylar yıllar sürmesimi onlar için daha iyi.Ayrıca pek gürültü patırtı olmuyor.saygılar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ağustos 2010 | 15:38 Hüseyin Göksu 334 Kişi okudu

meraba tebernüş bey, seyrantepede ispark iş merkezinde 27m2 ka

Soru

meraba tebernüş bey, seyrantepede ispark iş merkezinde 27m2 karelik dükkan baktım giriş tarafında ana cadde üzerinde değil, yan sokağında 60.000tl ve 65.000 tl arasında sizce makul bir fiyaz mıdır gelecek olarak nasıl bir yatırım olarak görüyorsunuz. beni aydınlatırmısınız? teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ağustos 2010 | 02:26 Yalçın çubukçu 333 Kişi okudu

Tebernüş bey günaydın.Avrupa Konutları Isparatkule'nin TOKİ

Soru

Tebernüş bey günaydın.Avrupa Konutları Isparatkule'nin TOKİ ile bir problemi varmı?İskan problemi olduğu gibi bazı dedikodular var.Böyle bir şeye ihtimal vermemekle berarber,insanın kafası karışıyor.Bu konuda bir bilginiz varsa bizimle paylaşırsanız seviniriz.İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ağustos 2010 | 09:18 HAKAN KURTULAN 334 Kişi okudu

SN TEBERNÜŞ bey merhaba eşimle ben yeni evliyiz ve ev almaya k

Soru

SN TEBERNÜŞ bey merhaba eşimle ben yeni evliyiz ve ev almaya karar verdik bir gün beylikdüzü'ndeki osmanlıinşaatyapı tabelasını görüp gittip konuşup anlaştık ve evi aldık ancak şu an inşaatı devam ediyor 01,11,2011 yılında teslim edeceklerini söylediler ve sözleşmede de yazıyor.bazı yorumları okuduğumda çok geç teslim ettiklerini yarım bıraktıklarını söylüyorlar içime bir korku düştü bütün birikimimizi oraya verdik 5 6 ay gecikebilir problem değil ama mağdur olmak istemiyorum bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim teşekür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ağustos 2010 | 16:25 HACER GÜNAYDIN 333 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey bende akkoza 3.fazdan daire aldım.Yaklaş

Soru

merhaba tebernüş bey bende akkoza 3.fazdan daire aldım.Yaklaşık 2 aydır sürekli görüşmeler yapıyoruz anladığım kadarıyla çalışmalar başladı ve hızlanacak gibi.Benim size danışmak istedigim akbatıdan daire almak iyi bir yatırım olabilir mi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2010 | 00:30 saadet bozkurt 334 Kişi okudu

Tebernuş bey Emre odabaş okuyucunuz hakkında yorum yapmak isti

Soru

Tebernuş bey Emre odabaş okuyucunuz hakkında yorum yapmak istiyorum gerçi sizin altınayarı gibi yorumunuzdan sonra ters olmasssa.B en de Filife tanıtım döneminde 3 kere gittim ofise özelliklen dikkatimi çeken her 1ooo tl ödeyene daireleri sattılar. S alih bey de orada yoktu bahçeşehirde oldğunu söylediler. Ayrıyeten Emre bey ve bir çok insana göre fiyapı emekleniyor gibigözüksede,bence adamlar yürümektende öte koşuya geçtiler bilee...saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Eylül 2010 | 16:29 ibrahim onur 334 Kişi okudu

tebernüş bey iyi günler, avrupa konutları 2 satışa çıkmak

Soru

tebernüş bey iyi günler, avrupa konutları 2 satışa çıkmak üzere. sizce proje için bikaç hafta beklemek mantıklıımıdır. ön satış ta dahil olmak üzere sizce ekim in 2.haftası için projede istenen yerlerden daire bulabilme ihtimali nedir? sanırım 2 haftada peyzaj ya da göl gören tüm daireler bitmez. o bölgede oturmak ve aynı zamnanda yatırım yapmış olmak istiyorum. ama bikaç hafta beklemem gerekiyor. bu zorunluluk dışında proje satışa çıktığında bikaç hafta beklemek neyin nasıl olduğunu da anlamak açısından da iyidir diye düşünüyorum. sonuçta ev almaya çalışıyoruz. basit bişey değil. görüşlerinizi aktarabilirmisiniz, şimdiden teşekkürler,kolay gelsin,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Eylül 2010 | 12:08 gulseren vardarlı 334 Kişi okudu

Merhaba.. fiyapı Beşiktaş inönü stadina isim hakkini veriyor

Soru

Merhaba.. fiyapı Beşiktaş inönü stadina isim hakkini veriyormuş.. Ben ise buradan sunu cikarttim Besiktas'in yeni stadinin insaatini fiyapi yapacak.. Bu teorimde iddialiyim, konuyu fikret beye sorar misiniz.. eger cevabi evet ise hemen fiside dan gidip 2 - 3 tane daha alirim ) ornek daireleri de cok begendim, ince iscilik vs guzel, umarim daireleri de oyle yapar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Eylül 2010 | 01:46 Cem Kartal 333 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş Bey, milpark dan 2 yıl önce aldığımız e

Soru

Selamlar Tebernüş Bey, milpark dan 2 yıl önce aldığımız evlerin teslimine başlandı. Ancak bir şok ile karşılaştık bize söylenen 77m2 net in 10 m2 eksik. Bu durumda ne yapılması gerekiyor. Sorum yanlış yeremi yoksa? Böyle bir projede bu tarz bir durum nasıl olabilir? Bu insanlar ikinci etap satışı yapacaklarını söylüyorlar şimdi kim güvenipte ev alır bunlardan. Dörtte birini yaptıkları projeyi bile 4 ay geciktirdiler. Ne yapabiliriz, mahkeme ye mi gitsek ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Eylül 2010 | 13:08 Serin İmamoğlu 333 Kişi okudu