Tebernüş Bey merhabalar Büyükçekmece Albatros \' ta binalar

Soru

Tebernüş Bey merhabalar Büyükçekmece Albatros ' ta binalar genelde kısa katlı 0 3+1 inş kalitesi gayet iyi 150 m2 civarı rakamlar 130-160 bin tl arasında yaşam amaçlı gayet sessiz sakin güzel bir yere benziyor otopark sıkıntısı yok aşağıda deniziniz en nihayetinde ilk evimizi alacağımız dan yanlış karar vermeyi asla istemem büyükçekmece albatros hakkında ne düşünüyorsunuz zemini vs ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Kasım 2010 | 10:34 Hakan KUZGUN 333 Kişi okudu

merhabalar, emlak fiyatları ile ilgili endişeler istanbul için

Soru

merhabalar, emlak fiyatları ile ilgili endişeler istanbul için pek yerinde değil, biz farkında olmasakda tüm dünyanın istanbul ile ilgili bir planı var. onca imparatorluklara başkentlik yapmış bir şehir. bizim sıkıntımız bunun farkına varamayan belediyeciler. tüm dünyanın gözbebeğini çirkinleştirmek için ellerinden geleni yapıyorlar. hani bazıları,siyaset millet için derler ya bunlar millet için deyip kendi adlarına soygunu maharet sayıyorlar. şimdi yeni meselemiz kentsel dönüşüm. istanbulun acil olarak çok nitelikli bir yöneticiye ihtiyacı var ve bu ilin normal bir belediye statüsünden çıkarılması lazim. mevcut kurallarla bu kent yönetilemez. ve başa getirilecek kişinin çoluğu çocuğu eşi dostu olmayacak.bizde fikir çok bu da benden olsun, sur içini, taksimi oturum amaçlı ve atolye gibi yapılardan temizleyecek.metro ağını güçlendirek. kısacası çiçek ekmek yerine kalıcı güzelliler peşinde olacak. size sorum çinde 28 katlı bir bina yandı ve 52 ölü, son dönemde, moda çok katlı binalr, 30 kat bile normal gelmeye başladı. ve şimdiye kadar çok soru soran biri olmama rağmen ben bile yangın ve diğer önlemleri satış ofislerine sormadım. peki bunlar ne kadar sağlıklı. emsal yoğun esenyurtta 30 katlı binalar dipdibe. bildiğiniz bir sistem varmı bu konuda,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Kasım 2010 | 12:26 hilal bayram 334 Kişi okudu

sayın irfan taş beyin esenşehir ile ilgili söyledikleri beni

Soru

sayın irfan taş beyin esenşehir ile ilgili söyledikleri beni dehşete düşürdü biz 30 kasımda teslim beklerken ortada kaldık bugüne kadar satış ofisinden hep yuvarlak cevaplar aldık internet sitesinde bile esenşehir ile ilgili fotolar bile 6 temmuz da çekilmiş allahtan havadan emlak varda oradan takip edebildik ben evi alalı tam 6 ay oldu ve görünürde hiçbir ilerleme olmadı,malesef esenşehir e üvey evlat muamelesi yapıldı sizde ricam enazından fikret bey ile görüşün, bu gecikmelerle ilgili karşımızda bir muhatap bulalım,herşey evi bize satana kadar olmasın. . .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2010 | 14:54 ahmet turgut 334 Kişi okudu

İyigünler tebernüş bey Bugün katıldığınız özyurtların

Soru

İyigünler tebernüş bey Bugün katıldığınız özyurtların basın toplansında Özyurtlar İnşaatı sizin gözünüzle nasıl değerlendirisiniz.Birde Ntowers projesi ile tamer bey herhangi bir gerek teslim gerek proje hakkımda detay sizinle paylaştımı teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2010 | 14:45 hakan taşçı 333 Kişi okudu

Tebernüş bey burda okuduklarımdan sonra elit city görevlisini

Soru

Tebernüş bey burda okuduklarımdan sonra elit city görevlisinin söyledikleri üzerinden bir araştırma yaptım kendi çapımda 1.Gaz beton tuğla betona göre daha pahalı2.Tuğla yapıldğında mantolama yapılmalı ama bu şekilde de yangına karşı korumasız kalıyor. Oysa gazbeton tuğlaya göre yangına karşı çok daha dayanıklı.3. Tuğlalar daha sağlam. Ancak eskiden yığma şeklinde yapıdığı için tuğla tercih ediliyordu. Ancak şu anda binanın yükünü tuğlalar taşımıyor. Kolonlar devrede. 4.Gaz beton yazın serin kışın sıcak tutuyor.Sadece çabuk eskimesi iddasını bulamadım. Hangi bina gazbetondan yapılmışta acaba elit city görevlisi çabuk eskidiğine karar vermiş merak ettim. Ali bey tuğla fabrikasını gazbeton fabrikasına döndürmeyişinin sebebi de gaz betonun pahalı olması sebebiyle mütahitlerce çok fazla tercih edilmeyişinden olabilir. Satacak kişi bulamaz herhalde. Başınızı ağrıttım özür dilerim. İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Aralık 2010 | 14:38 özden baykuş 334 Kişi okudu

tekrar merhaba tebernüs bey. eger arsami satarsam düsündügüm

Soru

tekrar merhaba tebernüs bey. eger arsami satarsam düsündügüm yatirim söyle. sizede önceden yazmisdim. bu hafta sirinevler den meydana ve metroya 300 metre uzaklikta 100 metre kare 3+1 5.kat asansörlü,kiracili (600 ile 700 lira)80.000 tl bir daire aldim. 40.000 pesin 40.000 taksitle.ve su an ayni binanin (6.kat) teras kat alma imkanim var. 50.000TL.galiba 600 lirada burdan kira gelir. acaba burayida alip kirasinimi almak karli olur,yoksa silivrideki arsayi beklemekmi. ben imar isin den fazla anlamadigim icin,benim arsam ufak oldugu icin 8 kat yapamam anladim.baska arsalarla birlestiremezsem imari hep 25%50% kaliyor acaba.ben burasini anlamiyorum.cevabiniz icin simdiden cok tsk ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Aralık 2010 | 20:38 sami yilmaz. 333 Kişi okudu

Bu kadar millet dediğiniz kişlerden bir tanesi de bendenizdim.

Soru

Bu kadar millet dediğiniz kişlerden bir tanesi de bendenizdim. Ama samimiyetle söylüyorum tavırlar bence çok yanlış..Ve bakalım satışları görücez..Dedikleri fiyatlara, o sırada bekleyen kişilere satabilecekler mi yoksa Atakent 2 deki gibi satamadıkları evleri (kimseler satamadıklarını duymasınlar diye)saklıcaklar mı?=Kendilerinden bile....Dedikleri ya da ümit ettikleri fiyatlara evler satılmayacaktır..Bence o evler ilk etapta kapışılır(ilk çıkış fiyatları daha uygun diye ki bu evleri tercih edecekler yatırım amaçlı alacak kişlerdir) ama daha sonra satışlar acayip bir gerilemeye uğrayacak..Çünkü oturmak için alacak kişiler bu fiyatları vermek istemeyecektirler.Yatırımcılarsa asla artmış fiyatta ev almazlar.İstanbul Lounge ve Elit city örnektir..o Yüzden Süleyman Beye tavsiyem ilk çıkışı düşük tutsun ki sonraki etaptaki evler elinde kalmasın..Bu sefer Atakent2 deki gibi 20-30 daire de kalmaz.. fazla ev elinde kalır alimallah.Bi de son not; o sizin gördüğünüz Maketin önündeki kuyruk ilk maket çıktığı gün falandır.Yani kuru kalabalık..Hele bir hevesler geçsin, o kuyruk devam ediyor mu hep beraber görücez..İyi akşamlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2010 | 00:04 Tuba Türkmen 333 Kişi okudu

Tebernüş Bey, Kapı numaramın tapuda farklı gözükmesinin ba

Soru

Tebernüş Bey, Kapı numaramın tapuda farklı gözükmesinin bana ne gibi zararı olabilir? Komşum evini kredili satarsa benim evim de ipotekli olur mu?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2010 | 12:10 İsmail Volkan Evliya 333 Kişi okudu

Merhaba,Kerem Bey birde mantık falan diyorsunuz gayrimenkuldan e

Soru

Merhaba,Kerem Bey birde mantık falan diyorsunuz gayrimenkuldan esas anlamda kayda değer para kazanmak istiyorsanız. Size arazi yatırımı öneririm. Bu da benden size bir kıyak olsun)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ocak 2011 | 11:46 Enver Öğüt 334 Kişi okudu