merhaba, tebernüş bey. istanbul çatalca çiftlik köyden dön

Soru

merhaba, tebernüş bey. istanbul çatalca çiftlik köyden dönümü 20 000 tl civarında yüzde on imarlı arsa almak iyi bir yatırım olurmu. iyi günler dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ocak 2011 | 11:43 kemal bulut 328 Kişi okudu

Merhabalar ,Kristal Şehir ile ilgili bir bilgi .yalnızca iki bl

Soru

Merhabalar ,Kristal Şehir ile ilgili bir bilgi .yalnızca iki blok satışa çıkacak deniyor .Geri kalan bloklar İhlas Finans mudileri için ayrılmış .Bilgi bu yönde . Yanlışlık varsa suç benim değil .Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ocak 2011 | 22:49 sadık cidal 327 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, değerli görüşleriniz ve fikirleriniz

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, değerli görüşleriniz ve fikirleriniz için öncelikle çok teşekkür ederim...Size bir sorum olacak. Elimde nakit olarak 400 bin TL civarı param var.Bu parayı yatırım için kullanmak istiyorum. Bu parayla Atakent 3'ten daire mi alsam yoksa SilivriÇerkezköy civarından arazi mi alsam ?Yatırm için hangisi daha uygun? Hangisinin getirisi daha çok olur. Bildiğim kadarıyla konut zamanla değer kaybediyor, yıpranıyor,yaşlanıyor, arsa ise değer kazanıyor.Yanlış mı düşünüyorum acaba???

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ocak 2011 | 11:49 Nihat Selçuk Gedik 328 Kişi okudu

Sayın Tebernüş bey ilk önce çalışmalarınızda başarılar

Soru

Sayın Tebernüş bey ilk önce çalışmalarınızda başarılar diliyorum.Benim sorum Kiptaş kaynak geliştirme uygulamaları kapsamında İstanbul Zeytinburnu veliefendide yapımı süren Sahilpark projesi ile ilgili olacak.Daha önce tanıtımlarında ve kendi internet sitesinde 600 konutluk bir proje olarak lanse edilen Sahilpark projesi vardı.Daha sonra YANILMIYORSAM aynı arazide bu sefer 1080 konutluk The İstanbul Veliefendi projesi yapılacak diye haberler duydum. Bu iki proje aynı mıdır? Yoksa ikiside ayrı ayrı projelermi? yanıtlarınız için şimdiden teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ocak 2011 | 13:49 Emre DAL 328 Kişi okudu

tebernüş bey slm. gs nin riva ihalesi için ay sonunu defalarca

Soru

tebernüş bey slm. gs nin riva ihalesi için ay sonunu defalarca işaret etmiştiniz.. şu anda kala kala sadece 31 ocak tarihi kaldı.. bu işin uzama ihtimali varmıdır kaynağınıza göre.. şu güçlü firmaları ve oluşan rakamı gerçekten çok merak ediyoruz.. saygılar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ocak 2011 | 17:33 metin yılmaz 328 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey;Ben bir kaç yıl kiraya verip sonrası

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey;Ben bir kaç yıl kiraya verip sonrasında kendim oturacağım ve 90000tl ye kadar bir daire almak istiyorum.tabi ki kriterlerimde en önemlisi de ailece huzurla oturulacak bir mekan olması, bu nokta da başakşehiri özellikle de 1. etabı düşünüyorum.bu bölge de benim alabileceğim 68m2 daireler gibi gözüküyor.altı yıllık bi ödemem olacak bu miktar için borcum bittiğinde ben 30 yaşında olacağım ve daha buyuk bır eve çıkma ihtiyacım olacaktır.bugün yapacak olduğum bu girişim yarın bölge popüleritesi sonucunda iyi bir yatırım klasmanında yer alacak mıdır sizce? haricinde verecek olcağınız diğer tavsiyeler içinde şimdiden teşekkürlerimi sunar,iyi çalışmalar dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Şubat 2011 | 12:21 yaren yarenoğlu 327 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey.Tuzla Emlak konutlarına başvurduk ancak

Soru

Merhaba Tebernüş Bey.Tuzla Emlak konutlarına başvurduk ancakçıkmadı.Üsküdarda oturuyoruzEşimle birlikte öğretmaniz.Kiptaş Sarmaşık Evlerini internetten bulduk.Hesaplı gibi geldi.Ama prim yapmamış.Bir cevabınızdaKiptaş sitelerinin hali içler acısı demiştiniz.Sarmaşık evlerinin nesi kötü veya eksik?Satın Alırsak tayin istememiz gerekecek.Hayatımızı komple değiştireceğiz.Bilgi alabilirsem mennun oluruz.Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Şubat 2011 | 01:06 Çetin Topuz 328 Kişi okudu

tebernus bey evet dediğiniz gibi çok haklısınız prim olarak

Soru

tebernus bey evet dediğiniz gibi çok haklısınız prim olarak kestirebilmek çok zor .yalnız sizden şimdilik son ricam kararımı 2ye indirdim artık sizin yardımlarınız sayesinde my towerland su kent hissesi buldum 3+1 brut 117m2 355 bin tl sizce fiyati ya da varyap meridyen 1+1 brut 68 m2 24.kat hemde yariyariya kararsız kaldım ne olur yardımcı olun su kentden alarak kazanç saglar miyim bu fiyatla biliyorum ikisi çok farklı projeler ama yatirimlik düşündüğüm için Mayıs'ta sukentin kuraları var mis degeri artar mı hisselerin nakit 355 bin cikartabiliyorum varyap da çok çok zorlamicak beni ne olur tek yorumuna danisabilecegim kisi sizsiniz teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Şubat 2011 | 20:34 sena tura 328 Kişi okudu

Tebernüş Bey, Ora İstanbul projesi ne zaman açılacak bir fik

Soru

Tebernüş Bey, Ora İstanbul projesi ne zaman açılacak bir fikriniz var mı? 2010 mayıs demişlerdi, sonra kasım dediler. Bir sorun mu var acaba? Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Şubat 2011 | 15:26 cem ışık 328 Kişi okudu

Tebernüş bey Uğurmumcu semtinde Up cıty flats projesinde3+1 d

Soru

Tebernüş bey Uğurmumcu semtinde Up cıty flats projesinde3+1 daire almak istiyorum.yaklaşık olarak 270000 tl bir bedeli var bu bölge ve projedekarlı bir yatırım yapmış olurmuyum.ilede prim yapma şansı varmıdır.nasıl bir yol izlemeliyim.yardımlarızı rica ediyorum.iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Şubat 2011 | 14:03 yılmaz nail özdemir 327 Kişi okudu