Merhaba ;Proje bazlı Bir eve girdik ev 2012 mayısta teslim olac

Soru

Merhaba ;Proje bazlı Bir eve girdik ev 2012 mayısta teslim olacak alırken banka kredisi kullnmadık teslim alacağımız zaman kalan 136000 için kredi kullanacağız sizce akllı bir tercih mi yapmışız?teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Nisan 2011 | 12:00 gül polat 327 Kişi okudu

temapark ve inanlar halkalı projeleri ile ilgili en son detaylı

Soru

temapark ve inanlar halkalı projeleri ile ilgili en son detaylı haberleri acil rica edebilirmiyiz.inanların mükemmel bir projesi varmış ne aşama

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Nisan 2011 | 14:40 HALUK ŞAMİL SATICI 328 Kişi okudu

Merhba Tebernüş Bey,ilk kez bir ev satın alacağım. Alacağı

Soru

Merhba Tebernüş Bey,ilk kez bir ev satın alacağım. Alacağım dairenin tapusunun fotokopisi elimde. Daireyle ilgili herhangi bir borç kaydını öğrenmem mümkün müdür? Temiz bir daire olduğunu nasıl anlayabilirim? Tapu işlemlerinin nasıl yapıldığını da hiç bilmiyorum. Alım-satımda adım adım neler yapacağımı ve nelere dikkat etmem gerektiğini anlatabilir misiniz?Çok teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Nisan 2011 | 00:08 ilhan tugrul 327 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Öncelikle bilgi ve deneyiminizi paylaşt

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Öncelikle bilgi ve deneyiminizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Biz de Gebze civarında bir ev almayı düşünüyoruz, şu ana kadar Fiyapı, Emlak Konutları gibi bilinen alternatiflerin yanında çok tanımadığım Akse Yaşam Konutları, Gökdeniz konutları gibi alternatifler var, daha çok yatırım amaçlı olduğu için kiraya verme açısından da tercih edilir bir site olsun istiyoruz. Sizin önereceğiniz başka projeler var mıdır? Yukarıdakilerden hangisi için kira opsiyonu daha çabuk hayata geçecektir? Görüş ve yorumlarınızı paylaşabilirseniz çok sevinirin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Nisan 2011 | 19:03 Candan Yavuzcan 327 Kişi okudu

Günaydın tebernüş bey, Ispartakule Bizimevler 4 projesinden 3

Soru

Günaydın tebernüş bey, Ispartakule Bizimevler 4 projesinden 3+1 168 m2 290.000 tl arakat güneydoğu cephe 15 kat daire aldım. Arkadaşım bizimevler 2 de oturuyor kullandıkları malzeme ve işçiliğinden memnun buna istinaden bende memnun kalacagımı ve iyi bir yatırım yapacagımı umarak aldım. metrekare fiyat 1.726 tl ye geliyor 40 ofis 70 dükkanlık bizim çarşı ve dersane yapılacakmış sizce nasıl bu fiyatlarla hem oturmak için hemde 5 yıl vadede iyi bir yatırımmıdır acaba ayriyeten sosyal tesis üyelik ücretli degil site yönetimi işletecekmiş buda iyi bir haber oldugunu düşünüyorum. yorumlarınız benim için önemli şimdiden teşekkür ediyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Nisan 2011 | 09:07 Emre Tuna 328 Kişi okudu

bayram başa ceza evi konutları ne zaman başlayacak ve buran he

Soru

bayram başa ceza evi konutları ne zaman başlayacak ve buran herkes faydalana bilecekmi artı daire fıyatları en düşük olarak nekadar dan bnaşlayacak bırde kayıtlar nasıl olacak

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Nisan 2011 | 23:23 ALİ ŞEVKİ KILIÇAL 327 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey;istwest satış ofisine gittim fakat ha

Soru

merhabalar tebernüş bey;istwest satış ofisine gittim fakat hala satışlar başlamadı diyor.yönetimden haber bekliyolarmış.ramadan beyle görüşebilirmisiniz ne zaman satışlar başlicak.teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 11:46 cenk sosyal 327 Kişi okudu

İyi günler Tebernüş Bey, öncelikle eşim ve ben sitelerinizi

Soru

İyi günler Tebernüş Bey, öncelikle eşim ve ben sitelerinizin uzunca bir süreden beri takipçisiyiz. Emekleriniz için size teşekkür ediyoruz. Biz de hali hazırda Avrupa Konutları TEM'de yaklaşık 1 senedir kiracı olarak oturduğumuzdan ve Avrupa Konutları projelerine ve kalitesine çok güvendiğimizden Ispartakule 1'den oturma amaçlı ev aldık ve de 1 sene gibi bir zamanda teslim edilecek olmasından iyi bir iş yaptığımızı düşünüyoruz. Amacım size soru sormak değil teşekkür edebilmek ayrıca tüm Ispartakule 1 ve 2 ailesini bir araya toplayabilmek amacıyla açılan Facebook grubunun duyurusunu yapabilmek. Umarım bu duyuruyu yapabilmemizi sağlarsınız. Şimdiden teşekkürler.httpwww.facebook.comhome.php?sk=group_190783800960802&ap=1

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 11:33 Selçuk Tosun 328 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey verdiğiniz sosyal mesajlar,insanlara verd

Soru

Merhaba Tebernüş Bey verdiğiniz sosyal mesajlar,insanlara verdiğiniz bilgiler muhteşem.Ayrıca espri kabiliyetinize hayranım ) size sorum yok sadece sizi ve Türkiyenin en büyük emlak sitesi emlakkulisi'ni takip ettiğimi bilmenizi istedim.Size sorum yok ama haliniz vaktiniz nasıl iyimisiniz.Saygılar Sevgiler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 21:31 Osman Can GÖKTEPE 327 Kişi okudu

iyi geceler tebernüş bey kartal soğanlık yeni"de

Soru

iyi geceler tebernüş bey kartal soğanlık yeni"den 3+1 115 m2 bürüt 6 katlı apartmanın 5 katı,özellik olarak otopark yok yangın merdiveni, asansörlü sıfır bir daire alıyorum. 160 bin tl ye kredili alıyorum.kiraya verilirse 600 tl ye verilebilir. sizce nasıl? değelendirirmisiniz bölge olarak teknik yapını arka taraflarına kalıyor

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mayıs 2011 | 00:21 şahin gür 328 Kişi okudu