Merhaba Tebernüs bey Özyurtların yakın zamanda yeni bir proje
Merhaba Tebernüs bey Özyurtların yakın zamanda yeni bir projesi olacak mı bilginiz var mı. Var ise fiyatlar N Merkez den daha mı pahalı olur yoksa ona yakın mı olur sizce. teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba Tebernüs bey Özyurtların yakın zamanda yeni bir projesi olacak mı bilginiz var mı. Var ise fiyatlar N Merkez den daha mı pahalı olur yoksa ona yakın mı olur sizce. teşekkürler
Merhaba Tebernüş Bey,Sorum Atakent 3 ile ilgili,bu projede m2 fiyatı 2850 liraya peyzaj cepheli iki artı bir daire almayı düşünüyorum,kafamı kurcalayan bazı sorunlar var.Ben bes yıl sonra satmak istedigimde de yüksek getirisi olmasını istiyorum.Örnegin projenin tam karsısındaki .Sabahattin Zaim Üniversitesi ile ilgili son gelişmeler ne yönde.İkinci olarak Atakent bölgesinde yogunlasan projeler ileride dairenin fiyatını düüşürmez mi.Marmarayla birlikte ciddi bir prim bekliyor musunuz?Son olarak da Temaparkta inşaata baslanması yine hareketlilik kazandırır mı.Süleyman Beyin proje bittiginde 3500 liram2 garantisi sizce de biraz hayal degil mi?Çok teşekkür ederim
Merhaba,Peki varyap Çalık in yapacagı projenin lansmanı ne zaman yapılacak Tebernus Bey? Erdinç Varlibas yılın ilk yarısı demişti ama lansman ne zaman olacak bilginiz var mı? Teşekkürler.
sn kireççi-adres1-2-3 ardından adres botanik ardından adres lobi şimdide adres panaroma. hepsinin lansman fiyatları hemen hemen aynı cıktı.1+1 65 bin bunu sebebi lokasyonun henuz tam olarak değerlenmemesindenmi kaynaklanmakta yoksa dumankaya fiyatları maliyet seviyelerinde tutup aydınlıya daha çok insan çekmeyemi çalışmakta
Tebernüş bey, selamlar bugün kristal şehrin şantiyesine gittim hızlı bir hareketlilik gördüm fiyatları araştırdığımda 69m2 yüzaltıbin tl 3 yıl sonra teslim. sizce alınırmı
merhaba Tebernus Bey, su ana kadar yazdıklarınızdan anladıgım kadarıyla lokasyon ve kullanılan malzeme açısından en iyi proje mashattan dediniz...diğer projelere ayıp olmuyor mu bu???
Merhaba Tebernüş Bey...İnnovia 2 ve Nmerkez in yeni fotoğraflarını hasretle bekliyoruz...Yurtdışında yaşamanın zorluklarından birini sizin verdiğiniz bu güzel hizmetle aşıyoruz... Başarılar,sağlıkla kalın...
burgu rixos ayrılığı dönüşü olmicak kadar kesin mi? cok yakıştırmıştım..diğer alternatifleri biliyor musunuz, ağırlıkklı olanı yada...tşk
istanbulda metrekaresi 5 lira olan arsa ve arazilerden sözediyorsunuz.Bu bölgeler hangileridir.Şimdiden teşekkürler...
Sayın Tebernüş Bey dumankaya ikon projesi hakkınde ne düşünüyorsunuz bizde o yöne yönlenmek istiyoruz