Dönerci dükkanı devrettim alıcı vazgeçtiğini söylüyor.
Merhaba, kolay gelsin ben dönerci dükkanı devrettim bir şahısa ve tüm devir işlemleri tamamlandı aradan 2-3 gün geçtikten sonra şahıs devirden vazgeçtiğini ve parasını istediğini bana bildirdi. Böyle bir yasal hakkı var mıdır? Resmi olarak tüm devir işlemleri tamamlandı ve para alındı. Yanıtlarsanız çok minnet duyarım size kolay gelsin..
