ben danimarkada oturuyorumama turk vatandasiyim esim islahyeli o
ben danimarkada oturuyorumama turk vatandasiyim esim islahyeli o yuzdende toki konutlarinda ev almak istiyoruz bøyle bir imkanimiz varmi?simdiden tesekurler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
ben danimarkada oturuyorumama turk vatandasiyim esim islahyeli o yuzdende toki konutlarinda ev almak istiyoruz bøyle bir imkanimiz varmi?simdiden tesekurler
Sayın kireçci yatırım için kartalda hangi projeyi önerir siniz?ataşehir deluxia mı yoksa kartal mı kazançlı olur .memurum iyi bir yatırım olsun istiyorum 1 1 yardımcı olursanız sevinirim .teşekkürler
Tebernus Bey Merhaba,Alice Village'de 2 arti 1 cati daire 150bin liraya buldum. 650 lira kira getirisi olabilirmis. Bu haliyle nasil bir yatirimdir? onerir misiniz?Tesekkurler
Merhaba,Sorulara verdiginiz cevaplarda yatırım için ev tavsiyeetmediğinizi söylüyorsunuz. Benim sorum acaba 1 birim parayımesela 1990 yılından bu yana sürekli hazine bonusunamı yatiranlar çık kazandı yoksa İstanbul da konuta mı acaba elimizdeböyle kıyaslama yapabileceğimiz bir emlak endeksi var mı? Varsa nereden bulabiliriz? Birde sizce arsa yatırımı için ideal beklemesüresi nedir ortalamada. Yani bir yerde imarsiz arazi aldigimizdabunu kaç sene beklentiyle almak uygun olur. Sagolun
ben çalışmayan bir ev hanımıyım 1 adet kendi üzerime içerisinde ikamet ettiğim bir evim var.ev hanımlarının yararlandığı vergi muafiyetini duydum gerekli tüm evrakları sgkdan çıkarttırdım 1984 yılında 3ay çalışmış olduğum gözüktü ve belediyeden bu haktan yararlanamayacağım söylendi.eşim emekli ve başka bir gelirimiz yok ne yapmam gerekiyor bu haktan yararlanamıyor muyum? emekli değilim ve sadece 3aylık bir sigortam var lütfen yardımcı olur musunuz? şimdiden emeğinize teşekkürler
İyi günler sayın KİREÇÇİ, Sınırlı bütçeyle uzun vadeli tarla/arsa yatırımı amaçlıyorum. Silivri ve Kandıra arasında karar verebilmek amacıyla yardımınızı rica ediyorum.
Selamlar Beyefendi, Ankarada ikamet etmekteyim, işim dolayısıyla da İstanbula gelmek durumundayım. Anadolu yakasında ikamet etmem gerekliliği düşünülürse ve bununla beraber 150.000 tl nakit paramın oluşuyla birlikte, gerek lokasyon itibari ile gerekse sessiz ve elit bir muhit olduğundan dolayı Dragos civarlarında (orhantepe) bir konut almayı arzuluyorum.. Sorularım şunlar olacak; 1- Bölge hakkında hiç bir bilgim yok dolayısıyla tavsiye eder misiniz, ya da farklı bir muhit önerir misiniz. 2- Aynı zamanda geleceğe yönelik yatırım yapmış olur muyum?3- Altı kayalık olduğunu duymuştum, ne derece doğru bilemiyorum.Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.
Tebernüş bey merhaba ismim hakkı yalçın kardeşim tulip bahçeşehir projesinden bir yer aldı daire bedelinin u ini nakit kalanı teslimde ödemek kayıdı ile ama anladığım kadarıyla proje iptal olmuş hemen yan tarafta yer alan yine emlak konut ortaklı bizimevler veya ağaoğlundan yer alsak o parayı emlak konuttan bizim hesabımıza geçerek mi veriyorlar yoksa direk proje hesabına mı geçiyorlar bu bahsettiğim projeler nasıl ikiside teslime yakın herhalde veya hepsini geçelim paramızı nasıl alabiliriz oradan dersek ne olur cevabınız için şimdiden teşekkür ederim
Tebernüş Bey, bizi aydinlattiginiz icin size binlerde teşekkür ederim bu vesileyle. Sorum şudur; Akfırat ta Milpa Akfırat Evleri var, Tuzla OSB'ye yakın. ama etrafında henüz başka site tarzı yapılaşma yok, bu bölgeden kendi çapımda 5-10 dönüm arası bi yer bakıyorum. Sizce metre kare fiyatları ve bu bölgenin geleceği hakkında düşünceniz nedir? Bu bölgeye ziyaret ettiniz mi emin değilim ama bilginiz olduğunu düşünüyorum. Sağlıcakla kalın.
Recep Çiçek'e verdiğiniz 'siz siz olun hiçbirşeyi ucuz diye almayın ' cevabınıza istinaden bir anekdot aktarayım. Amcamın Bakkal dükkanı vardı. Kardeşimle ben çok ufaktık. Birgün muziplik olsun diye ucuz peynir ile pahalı peynir üzerindeki etiketleri yer değiştirmiştik. Gelen bir iki müşteri pahalı etiketten aslında ucuz peyniri almıştı ve çok gülmüştük. Çocukluk işte... Kıssadan hisse her aldığınız pahalı daha kaliteli demek değildir -) Bunun emlak sektöründeki en güzel bir örneğinide Ispartakule mevkiinde yaşarsınız -) Sevgiler...