Tebernüş Bey merhaba,ben şu an Üsküdar'da oturuyorum.İş y

Soru

Tebernüş Bey merhaba,ben şu an Üsküdar'da oturuyorum.İş yerim ise Çobançeşme/yenibosna mevkiinde. servisle gidip gelmekten bıktım. 200 bin TL nakdim ve yaklaşık 1.500TL aylık taksit ödeme imkanım var.ilkokul ve kreş imkanı olan bu çevreye yakın tavsiye edeceğiniz bir konut projesi var mıdır?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2010 | 12:50 muharrem Kayılı 325 Kişi okudu

merhabalar tebernüş beyi sizi ilgiyle takip ediyor ve haftada e

Soru

merhabalar tebernüş beyi sizi ilgiyle takip ediyor ve haftada en az bir kez okuyorum sorum şu ben fi side dan 2 1 99.000 tl ye arka cephe daire aldım bu daireler bitince 150.000 tl ve ya civarı edermi şu an ki fiyatı 129,000 tl

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Şubat 2010 | 16:58 caner cenik 326 Kişi okudu

ben danimarkada oturuyorumama turk vatandasiyim esim islahyeli o

Soru

ben danimarkada oturuyorumama turk vatandasiyim esim islahyeli o yuzdende toki konutlarinda ev almak istiyoruz bøyle bir imkanimiz varmi?simdiden tesekurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Şubat 2010 | 11:03 feride durkal 325 Kişi okudu

Sayın kireçci yatırım için kartalda hangi projeyi önerir si

Soru

Sayın kireçci yatırım için kartalda hangi projeyi önerir siniz?ataşehir deluxia mı yoksa kartal mı kazançlı olur .memurum iyi bir yatırım olsun istiyorum 1 1 yardımcı olursanız sevinirim .teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mart 2010 | 05:35 neşe orhan 325 Kişi okudu

Tebernus Bey Merhaba,Alice Village'de 2 arti 1 cati daire 150bi

Soru

Tebernus Bey Merhaba,Alice Village'de 2 arti 1 cati daire 150bin liraya buldum. 650 lira kira getirisi olabilirmis. Bu haliyle nasil bir yatirimdir? onerir misiniz?Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mart 2010 | 17:45 sezaver deniz 325 Kişi okudu

Merhaba,Sorulara verdiginiz cevaplarda yatırım için ev tavsiy

Soru

Merhaba,Sorulara verdiginiz cevaplarda yatırım için ev tavsiyeetmediğinizi söylüyorsunuz. Benim sorum acaba 1 birim parayımesela 1990 yılından bu yana sürekli hazine bonusunamı yatiranlar çık kazandı yoksa İstanbul da konuta mı acaba elimizdeböyle kıyaslama yapabileceğimiz bir emlak endeksi var mı? Varsa nereden bulabiliriz? Birde sizce arsa yatırımı için ideal beklemesüresi nedir ortalamada. Yani bir yerde imarsiz arazi aldigimizdabunu kaç sene beklentiyle almak uygun olur. Sagolun

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Mart 2010 | 10:37 Murat yapar 325 Kişi okudu

ben çalışmayan bir ev hanımıyım 1 adet kendi üzerime içer

Soru

ben çalışmayan bir ev hanımıyım 1 adet kendi üzerime içerisinde ikamet ettiğim bir evim var.ev hanımlarının yararlandığı vergi muafiyetini duydum gerekli tüm evrakları sgkdan çıkarttırdım 1984 yılında 3ay çalışmış olduğum gözüktü ve belediyeden bu haktan yararlanamayacağım söylendi.eşim emekli ve başka bir gelirimiz yok ne yapmam gerekiyor bu haktan yararlanamıyor muyum? emekli değilim ve sadece 3aylık bir sigortam var lütfen yardımcı olur musunuz? şimdiden emeğinize teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Nisan 2010 | 16:12 mine atabey 326 Kişi okudu

İyi günler sayın KİREÇÇİ, Sınırlı bütçeyle uzun vadel

Soru

İyi günler sayın KİREÇÇİ, Sınırlı bütçeyle uzun vadeli tarla/arsa yatırımı amaçlıyorum. Silivri ve Kandıra arasında karar verebilmek amacıyla yardımınızı rica ediyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mayıs 2010 | 12:05 Serdar BOZKURT 326 Kişi okudu

Selamlar Beyefendi, Ankarada ikamet etmekteyim, işim dolayısıy

Soru

Selamlar Beyefendi, Ankarada ikamet etmekteyim, işim dolayısıyla da İstanbula gelmek durumundayım. Anadolu yakasında ikamet etmem gerekliliği düşünülürse ve bununla beraber 150.000 tl nakit paramın oluşuyla birlikte, gerek lokasyon itibari ile gerekse sessiz ve elit bir muhit olduğundan dolayı Dragos civarlarında (orhantepe) bir konut almayı arzuluyorum.. Sorularım şunlar olacak; 1- Bölge hakkında hiç bir bilgim yok dolayısıyla tavsiye eder misiniz, ya da farklı bir muhit önerir misiniz. 2- Aynı zamanda geleceğe yönelik yatırım yapmış olur muyum?3- Altı kayalık olduğunu duymuştum, ne derece doğru bilemiyorum.Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2010 | 11:59 Tolga Tamer 325 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba ismim hakkı yalçın kardeşim tulip bah

Soru

Tebernüş bey merhaba ismim hakkı yalçın kardeşim tulip bahçeşehir projesinden bir yer aldı daire bedelinin u ini nakit kalanı teslimde ödemek kayıdı ile ama anladığım kadarıyla proje iptal olmuş hemen yan tarafta yer alan yine emlak konut ortaklı bizimevler veya ağaoğlundan yer alsak o parayı emlak konuttan bizim hesabımıza geçerek mi veriyorlar yoksa direk proje hesabına mı geçiyorlar bu bahsettiğim projeler nasıl ikiside teslime yakın herhalde veya hepsini geçelim paramızı nasıl alabiliriz oradan dersek ne olur cevabınız için şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Haziran 2010 | 16:16 HAKKI YALÇIN 326 Kişi okudu