tekrar merhaba, fi-side ofsini aradım inşaat neden durdu diye,

Soru

tekrar merhaba, fi-side ofsini aradım inşaat neden durdu diye, taşeron değiştirmişler, sebep taşeronmu iş yapmadı yoksa parasımı verilmedi? teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ağustos 2010 | 15:21 ilyas kaya 326 Kişi okudu

daha önce MAltepe Kiptaş Serantepe ile ilgili oalrak Kasım'a k

Soru

daha önce MAltepe Kiptaş Serantepe ile ilgili oalrak Kasım'a kadar sosyal konutlar yapılmadan da oturulup oturulmayacağını sormuştum. Helikopter uçuşunda bu gözle bakacağınızı ifade etmiştiniz.. Nedir izlenimleriniz. bir de orada yol çalışması var. ne durumda bakabilme imkanınız oldu mu.. teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Eylül 2010 | 18:07 ozan can 325 Kişi okudu

Teberenüş bey,Ağaoğlu Ayazma için Naci Fırat beye verdiğ

Soru

Teberenüş bey,Ağaoğlu Ayazma için Naci Fırat beye verdiğiniz cevapta 1 ay içinde my europe'ın değerleneceğini, bu 1 aylık sürede satıp Atakent 3 veya soyaktan alabilirsiniz diye tavsiyede bulunmuşsunuz. Bir ay sonra bu evleri satmak gerçekten çok kolay olur mu? Ben de yatırım amaçlı 1 1 düşünüyorum ancak kısa süre sonra nakit açığımdan dolayı satmak durumundayım,Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Eylül 2010 | 17:22 Tahsin Karakurt 326 Kişi okudu

Sayın KireçciKooparatifimize ait arsa aşağıda gündem maddes

Soru

Sayın KireçciKooparatifimize ait arsa aşağıda gündem maddesi olarak gönderilen ve yapılacak genel kurul kararı ile ilgili firmaya verilecektir bu konuda tarafımıza gönderilmiş bulunan 2 maddeyi aynen size yazıyorum bizim için hangisi uygun olur bu konuda bilgi rica edeceğim.1.İkitelli kensel dönüşüm alanı içersinde kalan mülkiyetikooparatifimize ait 850 ada 1 parseldeki 122071240000 hissesine tekabül eden 9.261.58 m2yüzölçümlü taşınmazın dğzenleme şeklinde arsa payı karşılığı kat yapım sözleşmesyle Torunlar yatırım ortaklığı a.ş ye satılarak karşılığında 6 tam kat ofis katının (dış cepheden dış cepheye 7500m2 ile 8000m2 arasında olacaktır)alınmasını görüşerek karar alınması.2.2. madde de düzenleme şeklde arsa payı karşılığı kat yapım sözleşmesi yapılmasına karar verildiği taktirde söz konusu taşınmaz ile ilgili açılmış bulunan tüm dava ve taleplerden feragat edilmesine kooparatif yönetim kuruluna düzenleme şeklinde arsa payı karşılığı kat yapım sözleşmesi yapmaya,bu konuda dilediği bedel ve şartlarla her türlü------------------------------------------ sözleşme tanzim ve imzaya gerektiğinde ----------------------------------------tapuda devir ve ferağ işlemlerini yapmaya, devredilecek arsa karşılığında banka teminatlarıve banka ipotekleri almaya,hazırlanacak kesit ve planlarda tespit edilecek ofis bloğundaki katlarda 6 tam kat (24 bağımsız bölüm) veya sözleşme gereği brüt m2 yi dolduracak kadar kat sayısı bağımsız bölüm almaya, bu bağımsız bölümleri kooparatif adına tescil ettirmeye, bu konuda tüm sözleşmeleri yapmaya, yapılacak işlem ve taahhütleri Tapu Sicil Müdürlüklerinde tüm iş ve işlemleri yapmaya takibe ve neticelendirmeye,yönetim kurulunun tam yetkili kılınması hususu görüşülerek oya sunulması,karar alınması.Sayın KireçciGönderilen davet mektubu bu şekilde 1. maddede bulunan 6 tam kat ofisin dış cepheden dış cepheye ölçüsü 7.500 m2 ile 8.000m2 arasında olacaktır demesi burada hangi katlar nereleri olacaktır sonra tam ölçü belli değil 7.500 m2 mi olacak 8.000 m2 mi olacak bu şekilde bir anlaşma olur mu?2.Altını cizdiğim yazıda dilediği bedelle denilmekte kat karşılığı verilmesine karar verilmiş bulunan yerden ne bedel alınacak bunu anlamış değılim sonra neden ofis katlarından yer alınacak girişten değil de zaten harfiyat yapılmakta beni yapılacak sözleşme hakkında aydınlatırsanız memnun olurum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2010 | 06:03 Mustafa ARAS 325 Kişi okudu

Merhabalar. Zekeriyaköy\'de ev almayı düşünüyorum. Bölge i

Soru

Merhabalar. Zekeriyaköy'de ev almayı düşünüyorum. Bölge için ve yatırım açısında gelecekteki getiri durumu ile ilgili olarak görüşlerinizi alabilirsem sevinirim. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Eylül 2010 | 23:51 ümit batu 325 Kişi okudu

Tebernus bey, selamlar, kucuk yatirimci olarak silivriye yatirim

Soru

Tebernus bey, selamlar, kucuk yatirimci olarak silivriye yatirim yapmak istiyorum. Ancak sanayi arsasi mi? konut arsasi mi? villa arsasi mi olsun karar vere miyorum! veya imara acilma ihtimali olan tarla yatirimi mi yapmaliyim? Tabii yine konutvillasanayi ayrimi onemli ancak tarlaninda %40'a yakini imar asamasinda kesiliyor! Sorumu su sekilde de somutlastirabilirim;40TLM2 sanayiye (depolama-lojistik)acilma ihtimali olan tarla mi? 20TLM2 Villa imarli arsa mi? 100TLM2 5kat imari olan arsa mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Eylül 2010 | 01:08 ihsan bayrak 325 Kişi okudu

Size büyük bir saygı duyuyor ve en büyük iyilik sahiplerinde

Soru

Size büyük bir saygı duyuyor ve en büyük iyilik sahiplerinden biri olarak görüyorum.İlkelerinize saygım büyük.Sizin bana yardımcı olacağınızı düşünüyorum.450.000.Tl'ye kadar bir konut almak istiyorum ve şu an NUVO DRAGOs projesi dikkatimi çekti.Bu proje için öneriniz nedir,yoksa daha iyi bir proje araştırması yapmalıyım,fiyatları nasıl sizce uygunmu ve iyi bir yatırımmı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Eylül 2010 | 18:03 YAŞAR SAMSUM 325 Kişi okudu

sn tebernüş bey yazılarınızı ilgiyle takip ediyoruz.size so

Soru

sn tebernüş bey yazılarınızı ilgiyle takip ediyoruz.size sormak istediğim bir konu var ağaoğlu bahçelievlerden ilk lansmanda 3+1 akasyalardan bir daire aldık aslında amacımız oturmaktı fakat çeşitli ilanlarda rakamın 600-650 bin lerde olduğunu görünce acaba satsakmı diye düşünmeye başladık.sizce bu rakam pik noktasımıdır.yada daha yukarılara tırmanırmı sizin değerli görüşlerinizi almak isterim saygılarımla çınar zengin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ekim 2010 | 17:56 çınar zengin 326 Kişi okudu

İyi çalışmalar, fiside 20. katta güney cephe daire aldım. H

Soru

İyi çalışmalar, fiside 20. katta güney cephe daire aldım. Hayatınızın yarısı göklerde geçtiği için soruyorum ) o mevkiden göl manzarası var mı? 20. katta yaşanır mı? tşk ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ekim 2010 | 22:46 tamer yumcu 326 Kişi okudu