selamlar bende macrom city den 1+1 almak istiyorum proje bayagı
selamlar bende macrom city den 1+1 almak istiyorum proje bayagı bir geç teslim ne kadar güvenilir bu firma bunca zaman yaptıgım birikim boşa gitsin istemem yardımcı olursanız sevinirim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
selamlar bende macrom city den 1+1 almak istiyorum proje bayagı bir geç teslim ne kadar güvenilir bu firma bunca zaman yaptıgım birikim boşa gitsin istemem yardımcı olursanız sevinirim
merhaba tebernüş bey. ben başakşehir'den ev almak istiyorum. birçok firma ev yapıyor. bu bölgede bildiğiniz önerebileceğiniz bir proje var mıdır?
merhaba ,Fi Life da 1+1 54 m2 lansmandan aldığım daireyi satıp, Fi Side Premium'da 1+1 , 88 m2 109.00 daireyi30000 tl kredi çekerek almak ne kadar mantıklı sizce,tamamen yarırım amaçlı,değerlendirebilirseniz sevinirim.Çok teşekkürler
çok teşekkür ederim tebernüş bey;yine ilk bomba haberleri sizden aldık herşey için teşekkürler.
Merhaba. Ben bursadan istanbula 5 yıllığına taşınacağım. Bahçeşehir, ıspartakule ve Esenyurt bölgelerini inceledik. 2 yer arasında karar almamız gerekiyor. 1. Spradon kulleri 112m2, 2+1 - 220.000 TL. 2. Ispartakule efes adası 130 m2, 3+1 - 200.000 TL. m2 bazında efes daha uygun gözüküyor.işçiliklerine baktığımda Spradon daha iyi. 5 yıl sonra satacağımdan dolayı hangisi almamız için daha mantıklı. Vereceğiniz cevap için teşekkürler.
Tebernüş Bey,size bir sorum var fi-life esenyurt projesinden 54 m2 1+1 i daireyi 44.000 peşin parayla aldım.110.000 liraya satsam mı ? yoksa ağustosa kadar yada teslime kadar beklesem mi ? karar veremedim.Ayrıca tapular ne zaman teslim edilecek bir bilginiz varmı ? Çok Teşekkürler,İyi Çalışmalar
Tebernüş bey,Üsküdar belediyesinin satacağı 129 dairenin hangi siteden olduğunu öğrenebildiniz mi?Teşekkürler
tebernüş bey ilginize şimdiden çok teşekkür ederim.sorum şu olacak inovvia3 ve fitower projeleri arasında karasız kaldım ortalama 2+1 daire istiyorum tabi bildiğiniz gibi bu daireler kapışıldı satış ofislerinde kalanlarda ilk zamandan daha çok para istiyolar bu evleri zamanında alan emlakçılar veya şahıslar var ve daha uygun fiyata internet siteleri aracılığıyla ellerinden çıkarmaya satmaya çalışıyolar bu aracı kişilerden alacağımız daireleri firma merkezlerinin garantisi altında alabilirmiyiz yoksa sorumluluk bizemi ait olur bide daha bitmemiş evlere ne gibi bir garanti altında paramızıu verip alabiliriz teşekkürler
Fikirtepe özel proje bölgesinde yaklaşık 14 dönümlük yükseklik serbes ve 4.14 emsalli bir arsamız vardır.Arsamız lokasyon olarak Merdivenköy mahallesine bağlı ve 10 kat sonrası panaromik olarak adalardan birinci boğaz köprüsü arasını görülecek manzaraya sahiptir.Ayrıca eski Çocuk Esirgeme arsası olarak bilinen arsayada komşuyuz.Bildiniz gibi bu arazide yabancı yatırımcılara satılmış ve büyük bir AVM yapılacakdır.Size sorum mevcut arazimize yüksek katlı bir gökdelen mi veya az katlı bir kaç bloklu sitemi yaptırmak daha avantajlıdır ? Arsamız ayrıca çok ortaklı ve mütahit firmalara teklif usulü ihale yoluyla verilecekdir.Değerli görüşlerinizi bekliyoruz!
Tebernüş bey merhaba. biz avrupa konutları 3 ten 2 blok doğu -güney cephe den daire aldık ( site içine bakıyor.). ancak bu dairenin şerefiye açısından durumu sizce nedir. malum 24. blok önünü iyice kapatacak gibi görünüyor. ayrıca 380.000 e aldık sizce 5 sene sonunda prim yapma şansı var mı. açıkçası içim pek rahat değil.sitenizi yeni keşfettim keşke almadan önce bileydim. şimdiden teşekkür ederim. iyi akşamlar