ağaoğlu my town dan daire aldık bize sadece tapu masrafınız

Soru

ağaoğlu my town dan daire aldık bize sadece tapu masrafınız olacak ve abonmanlıklar onlarda 1000 tl civarı demişlerdi şuan 3600 tl tapu ve ilave olarak 3000 tl iskan ve abonman ücreti alıcaz diyolar bu çok faiş bi rakam evladım şowroma gittik orada murat diye biri vardı kovmaktan beter etti ayazmaya yönlendirdiler oradada aynı tavır biz sahipsizmiyiz ? buparayı ödeyecekmiyiz ? toki ilgilenirmi bizimgbi çokkişi vardı satış ofisinde neyapalım biz belediye veya savcılığamı gitmeli saygılar sunarız

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2011 | 20:02 yakup tekinli 326 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Herkes evleri erken teslim etmekle övün

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Herkes evleri erken teslim etmekle övünüyor ama o evler gerçekten bitiyor mu sorusunu araştırmak gerekiyor. İnşaat kalitesi ve sonrasındaki eksiklikleri gidermede çok memnun olduğum, finansal olarak yatırımcısının faydasına yanında olan Ağaoğlu, My City Bahçelievler'de 2 aydır Internet bağlantısı yok ve muhatap bulamıyoruz. Günümüz yaşamında bir evin elektrik, su gibi ihtiyacı olduğunu düşündüğüm böyle bir altyapı eksikliği varken evi teslim etmek doğru mu bilmiyorum? Ortak alanların henüz teslim edilmemesini bir yere kadar anlayabilirken bu konu benim özelimde çok önemli.Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mayıs 2011 | 12:16 Barış Aksoy 325 Kişi okudu

Tebernus Bey Selamlar, Yeni Doğuş Projesi neden İspartakule B

Soru

Tebernus Bey Selamlar, Yeni Doğuş Projesi neden İspartakule Bölgesinin tadını iyice kaçıracak, biraz acar mısınız? Bir de Bahceshir'den İspartakuleye geliş yönünde köprü yol projesi var mı acaba? Halihazirda yol çok sapa ve uzun. Tren raylarının olduğu noktada aklın yolu bir diyerek İspartakuleye gitmeye çalıştığınızda soluğu TEM'de alıyorsunuz ve İkitelli'den dönmek gerekiyor. Bir levha'da yok. Bu konuda o bölgede oturanlar olarak nasıl bir aksiyon almalıyız? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mayıs 2011 | 23:47 Melike SUSOY 325 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey;2 B Yasası kapsamındaki araziler için t

Soru

Merhaba Tebernüş bey;2 B Yasası kapsamındaki araziler için tapulaştırılma sürecinde resmi belge niteleiğinde hangi belge olacak. Yani yer sahiplerinin elinde yerin kendilerine ait olduğunu ispat için nasıl bir belge olacak.Örnek arnavutköy de 2 b kapsamında arazisi olan biri yasa çıkınca tapu için ne yapacak. Yoksa devletin elinde bu yerlerin kime ait olduğuna dair bir kayıt şuan mevcutmu mevcutsa hangi kurumda.teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2011 | 13:45 Salih Şahan 326 Kişi okudu

merhaba tebernuş bey;ağaoğlu ıspartakule projesinde call cent

Soru

merhaba tebernuş bey;ağaoğlu ıspartakule projesinde call center aracılığı ile yapılan bilgilendirmede bugüne kadar sadece 3.898 tl tapu masrafları+diğer abonelik masrafıları toplamı olduğu yönünde bilgi verilmiştir. Geçtiğimiz hafta ısrarla ve teyiden sormamıza rağmen aynı bilgilere telefon ile geri dönüş yaptılar, daire başına yapılan masrafların detay dekontlarını talep edildiğinde ibraz edilememekte dolayısı ile son dakika çıkan ilave 3 080 tl masraf detayı 1290 tl iski+igdaş 1 790 tl ayedaş+iskan masrafı olduğu söylenmektedir. Konu ile ilgili yardımlarınızı ve görüşlerinizi rica ederim.Syg

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mayıs 2011 | 12:49 ufuk durmaz 326 Kişi okudu

Merhabalar; lokasyonlar aynı değil ama benim şöyle bir sorum

Soru

Merhabalar; lokasyonlar aynı değil ama benim şöyle bir sorum olacak. ataköy de 3+1 daireler 140 m2 fiyatı 650 bin ile 700 bin arası. kira getirisi ise en fazla 2200 tl. Akatlar levent de hemen hemen aynı. yatırımlık ve oturumluk olarak nereyei tavsiye ederseniz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Mayıs 2011 | 20:22 Dogan Olgun 325 Kişi okudu

tebernüş bey iyi günlersabah akp li bir milletvekilinin konuş

Soru

tebernüş bey iyi günlersabah akp li bir milletvekilinin konuşmasını izledim. der ki; ''finans merkezi istanbul'a gelecek , gelecek ama gelecek kişi sayısı 1200 kişi. bunun bir kısmı da zaten istanbul'da yerleşik''bu durumun finans merkezi olmasını beklediğimiz ataşehir'e çok faydası olmayacak gibi ne dersiniz ? diyelim ki finans merkezi filan da olmadı. bu durumda ataşehir yine de prim yapar mı?teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mayıs 2011 | 13:04 ılgın suba 326 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhabalar, Tepe İnşaat Nar City lokasyonunda ye

Soru

Tebernüş Bey merhabalar, Tepe İnşaat Nar City lokasyonunda yeni bir projeye başlayacaktı ancak hayli araştırmama rağmen bir haber, lokasyonla ilgili bilgi veya tarihle ilgili bir bilgiye ulaşamadım, bu konuda sizin bildiğiniz bir gelişme var mı acaba. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mayıs 2011 | 04:15 Cevat Tataroğlu 325 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba,Fikret Bey\'in cep telefonunu alabilirmiyi

Soru

Tebernüş Bey merhaba,Fikret Bey'in cep telefonunu alabilirmiyiz? Şefika Demirci'nin yaşadığı sıkıntının benzerini yaşıyorum.Siz buradan parasını peşin ödeyenlere Fi-Life'tan daire verilecek gibi anlatıyorsunuz ancak böyle bir durum da yok.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Mayıs 2011 | 13:24 Kaan Ergezer 326 Kişi okudu