iyi akşamlar tebernüş bey solarkentten daire almak istiyorum b
iyi akşamlar tebernüş bey solarkentten daire almak istiyorum bide garden city arasında kaldım aidatları hakkında bilgi verebilirmisiniz ve yatırım için hangisini tavsiye edersiniz
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
iyi akşamlar tebernüş bey solarkentten daire almak istiyorum bide garden city arasında kaldım aidatları hakkında bilgi verebilirmisiniz ve yatırım için hangisini tavsiye edersiniz
merhaba cok degerli bilgilerinize ihtiyacimiz var ..amcam istanbuldan bir arsa satin almis ve iki daire uzerine cikmis ve ardindan babama baska yerlere masrafa girmesin diye bi katta sen cik demis ve babam amcamin dairesinin uzerine bir kat cikmis ve daha sonralari ikinci kat cikmis ve babam tapusunu istiyor ama amcam vermek istemiyor bu durumda ne yapmaliyiz ne olur yardimci olun hakkimizi yiyor amcam
Sn. Kireçci, Bakırköy'de lokasyonu güzel bir evi almayı düşünüyoruz. 35 yıllık 220.ooo TL. Yalnız deprem açısından kötü bikaçşey de duyduk güvenilir olmadığına dair. Eşimin ve benim işlerimize yakın(Yenibosna-Seyrantepe). Bakırköy de eski 1 ev mi yoksa göktürk civarında yeni sağlam bir ev mi düşünelim, bu ikisi arasında çok kararsız kaldık. Sizin tavsiyenizi almak istiyoruz. Bir de göktürk te bildiğiniz siteler varsa bizimle paylaşır mısınız, 3oo e kadar.Çok teşekkürler
Merhaba Tebernüş beyİstanbul Saraylarından Hisar2 kulelerinden 2013 Ekim ayında teslim 184 m2, 75 m2 müstakil bahçe kullanımlı bir bahçe katını 545.000 TL'ya aldım.Bize maliyeti faiziyle beraber 7 sene sonra toplamda yaklaşık 700.000 TL civarında olacak.Sizce normal şartlar altında orta vadede 5-10 yıllık bir süre zarfında bu yatırım kendini bu tutarda amorti eder mi? Şimdiden teşekkürler
Sayın Kireçci,bizde batışehir için ön kayıt yaptıranlardanız. hatta fiyat çıkmadan önce satış ofisine 2 kere de bilgi almak için gittik. opsiyon yapıldığıyla ilgili ordan bize hiçbir yetkili birşey demedi. hatta müşteri hizmetleri cumartesi ön kayıt yaptıranları davet ediyoruz diye beni aradı.bakın dedim emlakkulisi.com da soru-cevap bölümünde opsiyonlanmış diyor okurların bazıları dedim ,soru sorulmuş dedim. yok efendim dediler. biz yine bugun gidelim dedik sizin sitenizde cuma günü fiyatların çıkacağına ilişkin habere güvendik. cumartesiyi beklemedik,iyikide gitmişiz,ancak akşamüstü gidebildik. 1+1 lerin hepsi bitmiş,yok.2+1 ler karışık durumda. Biz krediye girmeden almak istiyoruz,bütçemize göre ancak 2+1H tip 124 m2 brüt;90,5 m2 net (kat bahçesinin tam m2 sini içinde söylemediler) 267.000 fiyat biçtiler.B blok yola bakıyor. 5, kat . Vaziyet planı yok diyolar resimden baktım konumunada.Resimde daire şurada olabilir, burada olabilir diyolar.Ev mi alıyoruz, giysi mi alıyoruz anlamadım zaten )Önceden soru hazırlamıştım ,sizden birsürü şey öğrendik . Normal sorulması gereken soruları soruyosun, bu seferde biraz da haklı olarak bekleyen diğer müşteriler kızıyor.Hiç birşey sormadan parayı verip evi alıp gideceksin )Biraz dertleştim ama kusura bakmayın .Sonuçta ; 5 yıl gibi bir süreç için bu fiyata, bu konuma ,bu m2 daire yatırım için karlı mıdır. ?m2 fiyatlarını satış süresince getirmek istedikleri 4 bin civarlarına getirebilirlermi sizce.Ben projenin yerini beğendim,yalnız çok hızlı olmak gerekiyor , öyle bir durum var. Çok teşekkürler.
kayaşehire devlet hastanesi nezaman yapılır
iyi akşamlar tebernüş bey. verdiğiniz cevap için teşekkür ederim.avcılar academia ile ilgili nakit fiyat pazarlığı konusunda kiminle görüşmemi tavsiye edersiniz.kararımı verdim ve yarın kaporo için gideceğim banka kredisi kullanmadan tamamı peşin 137.000 tl'yi acaba 135.000 olarak kabul ederler mi sizce? teşekkür ederim. iyi çalışmalar.
merhaba sıkı takıpcınız oldum artık alıskanlık banadamı gectı nedır ))) mall of ıstanbuldan ofıs ıcın bu hafta karar vermem gerekıyo m2 4000 kdv dahıl kdvsız 3200 lere gelıyo uygunmudur fıyatlar ve cephe olarak neyı onerırsınız ...kdv yı kullanabılıcegımız ıcın fıyatlar bu proje ıcın uygun gıbı gelıyor ... yourumlarınızıcın sımdıden tessekuler
Merhaba Tebernüş Bey,Sitenizi 2-3 haftadır ilgiyle izliyorum. Oturma amacıyla bundan 5 ay önce Soyak Park Aparts, Lounge ve Avrupa Konutları Atakent 3'ü inceledikten sonra Artaş inşaatın projesinden bir 3+1 ev aldık ve inşaatın hızından memnun bir şekilde teslimatı bekliyoruz. Ispartakule'de teslim edilen evlerde havadanemlakvideo.com'daki kliplerin birinde mutfakta kullanılan ankastrelerin Vestel olduğunu gördük, acaba Atakent 3'te de bu marka mı olacak? Bir de sitedeki kreş-anaokulunu hangi kurum işletecek? Bu belli mi? Cevabınız için şimdiden teşekkür ederiz.
sayın kıreccı bır oncekı soruma bu kadar kısa surede cevapladıgınız ıcın tesekkurlr. sinpaşın suprızı dedıgınız yer ıkı parselden olusan truva projesi baska suprızı varmı tebernuş bey. )