merhaba tebernüş beyistanbul lounge1 A1bloktan 2+1 99 m2 2011

Soru

merhaba tebernüş beyistanbul lounge1 A1bloktan 2+1 99 m2 2011 martta satın aldım size diğer projelerle kıyaslamanızı istemiyeceğim çünkü herkes aynı soruları soruyor ve aynı cevaplar ben net olarak bu pojenin peyzajları ve çevre düzenlemeleri dahil ne zaman teslim edilebilir çünkü biz oturum amaçlı aldık ve iyi bir proje olduğuna inanıyoruz sizce projenin gidişatı nasıl ve persaj süs havuzlar maket gibi olcakmı değerli yorumlaınızı rica ediyorumbaşaılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2011 | 22:41 gönül güner 325 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Başakşehir Oyakkent de oturuyoruz 2+1 d

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Başakşehir Oyakkent de oturuyoruz 2+1 daireye 750Tl Kira veriyorum 86 aidat 80 bin Tl peşinatımız var fazla borca girmeden 2.el 5.Etaptan 2+1 90m2 daire almayı planlıyoruz yaklaşık fiyatları 160 bin sizce bu daireler için 160 bin Tl iyi bir fiyatma aynı paray bu bölgede sıfır daireler var mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2011 | 10:07 Serhat Avutmuşlu 326 Kişi okudu

merhaba,daha önce fiside ile ilgili bir sıkıntımı dile getir

Soru

merhaba,daha önce fiside ile ilgili bir sıkıntımı dile getirmiştim. tapu ile ilgili uzun görüşmelerimin sonucunda(bunların çoğunda ulaşamadığımı belirtmek isterim) hala tapumu alamadım. 8 aydır tapu peşinde koşuyorum. sürekli tapu ile ilgilenenler değişiyor ve hep 15 gün sonraya atıyorlar. ben çok sıkıldım. bir de çıkan icra haberleri de cabası. gerçekten aldığıma şimdiden bin pişman oldum. insanın karşısında muhattap bulamaması çok kötü. daha da aramayı düşünmüyorum zaten. iyi çalışmalar dilerim size.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Aralık 2011 | 17:16 sercan basmaz 326 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba ,Oturmalık olarak İstanbul Anadolu Yakas

Soru

Tebernüş Bey Merhaba ,Oturmalık olarak İstanbul Anadolu Yakasında hangi bölgeyi tavsiye edersiniz ? Bütçe 250 - 300 bin arası . Saygılarımla ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2011 | 08:58 Tolga Gürgün 326 Kişi okudu

iyi akşamlar tebernüş bey özyurtlar inşaatın Esenyurt NTowe

Soru

iyi akşamlar tebernüş bey özyurtlar inşaatın Esenyurt NTowers projesinden Haziran 2011 de 1+1 (brüt metrekare 66,00 net m2 46.50) daire aldım,peşin fiyatla 78.200 Tl.1sene sonra teslim dediler haziran 2012 de...Firmadan arıyorlar size 2+1 veya 3+1 verelim diye (üzerine fark vererek) alamayacağımı söylediğimde dairelerimizin bitiminin 1 sene daha uzayacağını,istersek bitmişlerden vereceklerini 1,5-2 ay sonra da tapu vereceklerini söylediler..benim aldığım daire A blok 28.katta ofis bloğunun olduğu yerde,parkı görüyor verecekleri daireden daha avantajlı bir konumda görünüyor.sizden öğrenmek istediğim beklemelimiyim.yoksa teklif edilen bitmiş daireyi almalımıyım. 550 tl kiraya verirsiniz diyorlar,kendilerininde teslim etmedikleri takdirde rayicine göre kira bedeli ödemeleri taahhüdü var ama bizden 100-150 Tl alırsınız diyorlar.anlayacağınız benim kafam karıştı biraz sizin düşünceleriniz benim için çok önemli.teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Aralık 2011 | 22:00 hülya acar 325 Kişi okudu

sayın tebernüş bey iyi çalışmalar tozkoparan kentsel dönü

Soru

sayın tebernüş bey iyi çalışmalar tozkoparan kentsel dönüşümlen ilgili daha önce bir mail atmıştım ve 100 ilen 120 bin arası daire mevcut almamızı tafsiye edermisiniz diye sordum cevaben riski seviyorsanız olabilir diye yazmışsınız. riskler nelerdir sakıncası yoksa paylaşırmısınız. saygılar ..............

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Aralık 2011 | 11:19 mustafa ekin 326 Kişi okudu

Alengirli ve çok yönlü sorum için kusura bakmayın.O zaman da

Soru

Alengirli ve çok yönlü sorum için kusura bakmayın.O zaman daha net sormam gerekiyor;Elimdeki Tutar 135 bin liraAmaç Yatırım için 1+1 daire almak1-)Yeşil İnşaat Innovia4 1+1 62.500 TL. Tahmini kira getirisi 550,00 TL. Metrekare 40-45Proje Bitim Zamanı 2014 Mart2-)Demir İnşaat Ayışığı Evleri 1+1 140.000,00 TL.Tahmini kira getirisi 700,00 TL.Metrekare 55-57Proje Bitim Zamanı 2013 MayısSizce hangisi?Tekrar teşekkürler, iyi çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2012 | 14:38 Nedret Bozacılar 326 Kişi okudu

iyi çalışmalar tebernüş bey, şirketlerin sizde yazılan isi

Soru

iyi çalışmalar tebernüş bey, şirketlerin sizde yazılan isimlere bizim böyle bir müşterimiz yok diye cevap vermeleri komik olmaya başladı. bunları baz alacaklarına, sorunları dile getiren ve firmalara, bence, altın nitelikte öğütler içeren soruları baz alsalar ve açıklamaları bu endişe ve sorulara yönelik yapsalar daha iyi olacak, bir inşaat yavaşsa ve bu yazılıyorsa burada bir endişe var demektir, veya satış rakamları inandırıcı gelmediği için bir noktaya işaret ediliyorsa demek ki firmanın güven sorunu oluşmaya başlamış. bizim böyle bir müşterimiz yok işin kolayına kaçmak bence, o zaman müşteriniz olduğu ismen bilinen kişilerin yazdıklarına cevap verin de bizde firmaların muhatap olarak müşterilerini gördüğünü görelim. ben yazıyorum ve cevabını merakla bekliyorum. ağaoğlu my europa inşaat çok hızlı devam ederken aylardır bir yavaşlama söz konusu, bu projenin resmi sitesindeki canlı kamera görüntülerinde çalışan işçi dahi görünmüyor. tek bir elektirik direği inşaatın yavaşlamasına neden olamaz. kabası bitenlerin aylardır dış cephesi de bitmedi. siz inşaatın geri kalanını bitirin tek sorun olarak gösterilen elektirik direğini gerekirse ben kendi ellerimle kaldıracağım. beyaz eşyada değişiklik yapılmış iyi olmuş bence en iyisi isteyenden fark alsınlar ve istediğimiz markayı alsınlar. mutfakta küçük bir değişiklik yapmışlar hoş olmuş umarım bu hoşluklar artar. sonuç da bu bölgenin bana göre en iyi projesinden bir daire aldım ve bu daireden tatsızlıklar nedeni ile vazgeçmek istemem. böyle bir projede hem de yapılan kampanyalar nedeni ile şimdiye kadar tek bir dairenin kalmamış olması gerekirdi. firmanın elinde bine yakın daire varsa firma yetkililerinin bir kaç müşteriyi de davet ederek kapsamlı bir toplantı yapmalarını öneririm. ben 2012 yaz sonu bu evde ağız tadıyla oturmak istiyorum umarım olur. teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2012 | 18:35 hilalbayram 325 Kişi okudu