Merhabalar . Üsküdar tunusbağı karacaahmet mevkii ne yakın

Soru

Merhabalar . Üsküdar tunusbağı karacaahmet mevkii ne yakın 2+1 dairemiz var satmayı düşünüyoruz.Piyasanın marmaraydan dolayı değerini bulduğunu söylüyorlar sizce marmarayın işler duruma gelmesinden sonra değerinde bir artış olması mümkünmüdür beklemye değer mi ? teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2011 | 22:43 Kemal Demir 324 Kişi okudu

merhabalar efendimm.fuayenin basın toplantısında vardım fakat

Soru

merhabalar efendimm.fuayenin basın toplantısında vardım fakat sizi göremedim.çok düzensiz ve acele hazırlanmıs bir proğramdı.bankacıların hepsi yoktu.dairelerin manzaralarının nereye baktığı bile yetiştirilememiş.geç olsun tam olsun fikrimi savunurum.bu düşünceme göre daha detaylı hazırlanarak ve soruların cevapsız kalmamması adına,ben bu firma olsaydım daha geç açar işimi profesyonelce düzenlemeye çalışır idim acemi olsam dahi.ticari kaygının cok fazla olduğunu sezinledim.250 den başlayan fiyatlar denilmesine rağmen.fiyatlar 253 den başlıyor.sanki son anda 3 milyar artırılmış gibi geldi bana satışın durumuna göre.bunlar ufak şeyler ama ,düşündürmüyor da değil..fuayede evi çok beğendimm ama yeni bir proje olmasına rağmen cok pahalı geldi.2+1 lerin 200 tlden başlaması gerekirdi bence.Sizin düşünceleriniz nelerdir efendim?teşşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2011 | 11:20 sevilay utun 323 Kişi okudu

Merhaba yazılarınızı devamlı takip ediyoruz, çok değerli b

Soru

Merhaba yazılarınızı devamlı takip ediyoruz, çok değerli bilgiler veriyorsunuz.Benim sorum Sarıyerde kat izni 3e kadar olan bölgede 5. kat evi var arkadaşımın. Ev kaçak gözüküyor olmalı ama apartman sakinlerinden imzalı onay alınmış,30 küsur yıllık zaten ev elektrik,su,doğalgaz herşey bağlanmış, 5yıldır kiracısı var içinde gelir vergisi ödeniyor.emlak vergisinden emin değilim. Evi makul değerlerde (90 metrekare araştırdığımız kadarıyla 180000-300000 tl) satabilir mi,satabilirse hangi adımları izlemelidir?seçim öncesi sarıyer beykoz şile vb. bölgelerdeki bu evler için izin çıkması gerçekten sözkonusu mu sizce? şu gün satabiliyorsa izinden sonra değerini ikiye katlama olasılığından söz ediliyor büyük bir zarar mı edilir? ilginiz için tekrar teşekkürler...iyi çalışmalar dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2011 | 23:28 Sevda Candemir 324 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba yazım biraz uzun biraz soru biraz görü

Soru

Tebernüş Bey merhaba yazım biraz uzun biraz soru biraz görüşlerim umarım okurken sıkılmazsınız... Sene başında çok az proje lanse ediliyor yorumlarınızı okumuştum ama hepsi bir bir çıkıyor; 2011 içn en az 2 projesi olmayan şirket kaldı mı? Halen arzın çok fazla olmadığını düşünüyor musunuz? Projelerin yüzde 90'ının insanlar kendisi oturmayacaksa geri dönüşünün olacağını düşünüyor musunuz? Bir de 1+1 ve stüdyolar pohpohlandı şimdi de her yer bu tip evlerle doldu bu kadar insan profili var mı sizce? Bir örnek vermek istiyorum; ailemin Çekmeköy, Bahçeşehir ve 4.Leventte bulunan gayrimenkullerini (hepsi de son derece nitelikli konutlar) 4 yıl önce verdiğimiz fiyatlardan kiraya veriyoruz. Satsam fiyatı ne deseniz o dönemle en fazla %10 - 15 farkeder. Enflasyona vursanız tek haneli enflasyonda bile ekside. İstanbulun monaco, manhattan, hongkong, londra, paris olacağını düşünenlere acıyorum. Bu lokasyonların çoğuna gittim hepi topu istanbulun bir semti kadar alanlara kurulu. Her yıl 50-100 milyon turist geliyor (koca istanbula 7 milyoncuk hemde kültür başkenti olduğu yıl ve bakan cıkıyo rakam doğru değil kayıt dışı çok dio... ben yutmadım ya siz ) ..e tabii ki metrekarede 50 bin $ olacak bu şehirlerde. Ama istanbul deniz derya izmitten tekirdağa herkese göre merkez bulunduğu yer... Yabancıya satış da yok; iyi ki yok napcak o zaman gariban? Sonuç olarak 250 lik evi 500 e kim kime satacak. 1 sene sonra teslim edilecek evi 250 ye almak varken kim gidip yan arsadaki bitmiş projeye 500 verecek? Tavuk mu yumurtadan yumurta mı tavuktan çıkacak )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2011 | 16:19 Batuhan Kaynar 324 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Bugün ard arda 2 pardon 3 tane yeni lansm

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Bugün ard arda 2 pardon 3 tane yeni lansman haberleri geldi, Sur yapı'da m2 4 bin TL , Selçüklu'da 2500 TL civarı , bunlarda da İstwest ve Moİ 'deki sürü psikolojisi(!) oluşur mu ki daha önce Anadolu yakasında bu psikoloji oluşmaz demiştiniz.İkinci olarak bu projelerin ardı ardına çıkmasını seçim sonu beklentilerin olumlu olacağına yorumlayabilir miyiz.Değerli bilgilendirmeleriniz için çok teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mayıs 2011 | 18:31 Ümit Hamdi 323 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba,Öncelikle büyük özveri isteyen ve bizi

Soru

Tebernüş Bey Merhaba,Öncelikle büyük özveri isteyen ve bizim için çok önemli olan bu bilgi paylaşım ortamını bizlere sunduğunuz için teşekkür ederim. Nish Adalar'dan 2+1 B tipi Adalar ve Sarayburnu manzaralı daire aldık. Ben Nish Adalar'ı, nitelikli yaşam olanağı sağlayan site özelliğine artı olarak; merkezi nitelikte başka projelerde bulunmayan temiz orman havasının yanısıra o lokasyondaki diğer projelere göre avantajı olan direkt deniz manzarası ile œömre ömür katacak bir proje olarak değerlendiriyorum ve içinde oturacağımız günü sabırsızlıkla bekliyorum. 2+1 daire alıp da ikinci odadan (9,41 m2) büyük alanlı giyinme odası+ebeveyn banyosu veya başka şekilde kullanabileceğimiz ek bir odanın (14 m2) bizlere sunulmasından hareketle proje sahiplerinin iyi niyetlerine inanıyorum. Bunun yanısıra, oturum amaçlı olarak kullanacak olsak da m2 fiyatını 2.270 TL'den almış olduğumuz dairenin fiyatının kısa bir süre içinde 2.940 TL değerine yükselmiş olması da bizi ayrıca mutlu ediyor. İlginize teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mayıs 2011 | 11:01 Rüveyda Ağbulut 324 Kişi okudu

iyi akşamlar tebernüş bey200000 tl birikmiş param var. ataşe

Soru

iyi akşamlar tebernüş bey200000 tl birikmiş param var. ataşehir tarafında soyak yenişehirde bir daire almak düşüncesindeyim. ama varyap-çalık projesi yakında satışa çıkacak galiba. beklesem elimdeki ile bir şey alabilir miyim dersiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mayıs 2011 | 20:53 ayşegül doğancı 323 Kişi okudu

Geçen gün Soyak Olimpiakent in kuzey taraftaki kapısının ora

Soru

Geçen gün Soyak Olimpiakent in kuzey taraftaki kapısının orada eskiden bir barakaa vardı oraya bir pickup ile 5-6 kişi gelip biraz ölçüp biçip gitti .. Duvar için şantiyenin kurulduğu yer değil arada kalan 7-8 dönümlük yer..Orasına bir şey yapılma durumu var mı ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mayıs 2011 | 00:00 yavuz akgül 324 Kişi okudu

Tebernus bey iyi aksamlar Anadolunun bu ucra kosesinden baktigimd

Soru

Tebernus bey iyi aksamlar Anadolunun bu ucra kosesinden baktigimda Istanbuldaki gozumuz kulagimizsin sizin sayenizde Istanbul emlak piyasasindan haberimiz oluyorSorum ; Filife icin cumartesi aradigimda normal bloklar 19 katli olacak denmesine ragmen bugun hayir 18 kata dustu ve A5 A6 blok iptal dendi isin aslini acaba siz biliyormusunuz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mayıs 2011 | 21:41 Gokhan serhatli 324 Kişi okudu

Tebernüş bey ,ıspartakule ile ilgili yorumlarınızda evlerin

Soru

Tebernüş bey ,ıspartakule ile ilgili yorumlarınızda evlerin cephesi konusunda güney cepheye çok vurgu yapıyorsunuz. Benim dairem(Henüz teslim almadım) kuzey doğu cephe sizce ne anlamda sıkıntı yaşarım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Mayıs 2011 | 18:58 müge yavuz 323 Kişi okudu