iyi akşamlar. Mimaroba batıköy mevkiinde 3+1 9katlı sitede 2.

Soru

iyi akşamlar. Mimaroba batıköy mevkiinde 3+1 9katlı sitede 2. kat 113 m bir ev bulduk. Fiyatı 80.000 tl yatırım amaçlı olarak almak ve kiraya vermek istiyoruz. Fiyatının düşük olması bizi endişeye düşürdü. O çevre ve geleceği hakkında ve o bölgedeki bir evin kira getirisi konusunda bilgilerinizi bizimle paylaşabilirseniz çok minnettar kalırız. Saygılarımızla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Nisan 2011 | 20:13 reşat eymirli 324 Kişi okudu

merhaba, halkalıdaki soyak park aparts projesi ile ilgileniyorum

Soru

merhaba, halkalıdaki soyak park aparts projesi ile ilgileniyorum. üstünde durduğum 2 alternatif var. birincisi 2+1 bahçe dubleks. fiyat 238.000tl bahçe hariç brut 90m2. diğeri ise aynı sitede 2+1 balkonlu daire 75m2 190.000tl. 2+1 bahceli olanı kendim oturmayı düsündügüm için istemistim. ancak arkadaslarım bu bahce dubleks olanlar zemin ve 1. kat olduğu için çok prim yapmayacaklarını söylüyorlar. yani 5-10 sene sonra bahceli olan 350.000tl olursa normal 2+1 de 320.000- 330.000 da kalır diyorlar. kendim oturmak icin dusunuyorum ama dunyanın binbir turlu hali var, satmak istersem de bu kadar fark vermek de istemem. neticede kredi ile alacagım icin 48.000lira fazladan kredi ve faizi hesapladığınızda cok yüksek bir rakam ediyor. bu iki alternatif dışında da İstanbul Sarayları 1+ 1 75m2 218.630tl. yatırım amaclı dusunursek ilk 2 alternatif mi yoksa istanbul sarayları mı daha cok prim yapar.teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Nisan 2011 | 17:59 rahmi say 324 Kişi okudu

fi life inşaatı tamamen durmuş durumda, hiç bir ilerleme yok,

Soru

fi life inşaatı tamamen durmuş durumda, hiç bir ilerleme yok, ağustos ayında teslim edilmesine de imkan yok gibi , 10 aydır belediyeyle olan sorunları halledemediler satıs yaparken ağustos ayında ki ödemelerinizi ev kredisi çekerek öedeyebilirsiniz sonuçta teslime edilecek daireler ve krediye uygun olacak diyerek sattıkları ve insanları güvendirdikleri dairelerde ise belediye sorunu var bu kadar insanı belkide mağdur edecekler! içinize sinmiyorsa satın diyorsunuz haklısınız ama satmaya kalktığınızda ise aldığınız fiyata dahi satamıyorsunuz komik ama doğru! tek umudum ödeme gününe kadar ya evlerin krediye uygun olması yada dairenin satılması....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Nisan 2011 | 11:40 zeynep bozkurt 324 Kişi okudu

meraba şişli kuştepede toki evleri yapılacakmı biz düşük

Soru

meraba şişli kuştepede toki evleri yapılacakmı biz düşük gelir vatandaş olarak alabilecekmiyiz kira oder gibi artık kıra ödemekten bıktık teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2011 | 23:51 esma enç 323 Kişi okudu

Merhaba. Güzel bir haftasonu diliyorum. Ispartakule Bölgesi\'nd

Soru

Merhaba. Güzel bir haftasonu diliyorum. Ispartakule Bölgesi'nde; Ihlas Grubu çalışanları bizimevler5 nolu projeye de yakında başlayacaklarını söylüyorlar. Proje yeri ve detaylar konusunda bilginiz var mı?. Bilgilendirirseniz sevinirim.Selamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Nisan 2011 | 15:23 Sefer Onca 324 Kişi okudu

Selamlar tebernuş bey, önceden de söylemiştim ben de sitenizi

Soru

Selamlar tebernuş bey, önceden de söylemiştim ben de sitenizin vede sizin takibiniz doğrultusunda nish adalardan 1 +1 daire aldım. 178ooo tl.Manzaralı şu an 21o ooo tl civarı... çok da memnunum. tekrar teşekkürlerr. Size sormak istedğim neden insanlar devamlı fiyapı yı merak ediyorlar. Sahibi fikret bey'in yürüken bile nerdeyse adımları sayılıyor.Bir sürü firma var ve binlerce insan aldıkları dairelerin bititmini bekliyor çok ses çıkarmaz ken fiyapıdan daire alan yatırımcıların yarısından çoğu ,devamlı yorum yapma ve şikeyet halindeler...Anlamış değilm.Tuzla3 gittim gördüm şahene .mükemmel bitirlmiş tapular veriliyor..İlginç bir piyasa...Başka firmaların bir sürü mağduru varken sws çıkartmayanlar orta da somut büyük bir kayıp yokken aşırırı çığırtkanlık yapmaları enteresan.. teşekkürlerrr

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 13:15 ibrahim onur 323 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,Benim size bir sorum olacaktı,Gaziosmanpa

Soru

Tebernüş bey merhaba,Benim size bir sorum olacaktı,Gaziosmanpaşa dakı Kiptaşın yerıne TRT 64 katlı bir bina yapacakmış, acaba inşaat ne zaman başlayacak. bu haberler dogrumu, bu konuda bilgi verebilirmisiniz. tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Nisan 2011 | 16:42 mine gün 324 Kişi okudu

Merhaba,Tebernus Bey Agaoglu grubu genelde ilk alanlara iyi kazan

Soru

Merhaba,Tebernus Bey Agaoglu grubu genelde ilk alanlara iyi kazandıracak bir strateji izliyor sizde bunun hep altını çiziyorsunuz zaten. My world Atasehir de toplam 3200 konut vardı, ayazagada neredeyse bunun iki katı kadar konut olacak. Satılması bir anda olmayacaktır sizde hak verirsiniz ki, belki satışı 3-4 sene sürebilecek bir proje my world atasehirde de öyle olmuştu. Bu nedenlerden dolayı bu projede ilk lansmanda beklenen fiyatlarında bir miktar altında cok cazip bir fiyattan bir satis başlangıcı olabilir mı? Firmanın ilk alana çok kazandırma stratejine göre? Size iyi hafta sonları dilerim. Saglicakla kalın.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2011 | 09:03 Hacı Gursel 323 Kişi okudu

Merhabalar...Avrupa Residence 2+1 96 net bürüt 120 metre kare f

Soru

Merhabalar...Avrupa Residence 2+1 96 net bürüt 120 metre kare fiyatı 460.000 TLKira getirisi tahminen 1.800- 2.000 olarak tahmin ediliyor.Aynı fiyata site içinde Avrupa Konutları tem de 136 m kare bürüt 1.800-2.000 kira getisi kesin olan yatırım amaçlı konut almak mı doğru? Projeyi incelediğinizi bildiğim için bu konudaki görüşlerinizi öğrenmek istedim.Bulunduğu bölge açısından kira maliyeti açısından bakıldığında 3.000 TL ye kiracı bulunabilir mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2011 | 09:53 Zülfü D0ĞANZ 323 Kişi okudu

Merhabalar . Üsküdar tunusbağı karacaahmet mevkii ne yakın

Soru

Merhabalar . Üsküdar tunusbağı karacaahmet mevkii ne yakın 2+1 dairemiz var satmayı düşünüyoruz.Piyasanın marmaraydan dolayı değerini bulduğunu söylüyorlar sizce marmarayın işler duruma gelmesinden sonra değerinde bir artış olması mümkünmüdür beklemye değer mi ? teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2011 | 22:43 Kemal Demir 324 Kişi okudu