kar irtifakı
tekrar merhaba.kendi şahsım adına oturdugum sitede dairemin iskan iznini alıp kat mülkiyetine geçebilirmiyim..kat irtifakı var ama iskanı yok.site 10 yıllık. saygılar
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
tekrar merhaba.kendi şahsım adına oturdugum sitede dairemin iskan iznini alıp kat mülkiyetine geçebilirmiyim..kat irtifakı var ama iskanı yok.site 10 yıllık. saygılar
Merhaba Tebernüş Bey,Benim sorum toki konut yapacağı arazilerin sahiplerine ortalama % kaç pay veriyor , daha doğrusu veriyormu ? Emsal teşkil edecek bir örnek varmı acaba ? Ve Rezerv yapı alanı olarak ilan edilen arazilerin sahipleri sizce mağdur edilirmi ? Örnek Yeniköydeki köylülerin kapısından iş adamları düşmedi metre karesini 600 TL den satmadı bu insanlar fakat toki geldi ve metre karesini 25 TL den alacağını duyurdu,devlet yetkilerini kullanarak bu arazileri zorla alabilirmi bu vatandaşların ilerleyen zamanlarda aihm gitme hakları varmı ve siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Merhaba, Ulukent'te 410 m2 köşe başı arsam var.kota 2 kat,Ayrıca giriş katla birlikte 3 kat müsadesi var.Belediye yüzde 40 imar veriyor.metro durağına 400metre, 35.sokağa 400 metre kadar uzaklıkta.Doğuda görevli olduğum için piyasa hakkında sağlıklı bilgi sahibi değilim1.Değerini bulması için kaç yil beklenebilir? 2.Şu anda Arsanın metrekare değeri tahminen ne kadardır? Teşekkür ederim.
merhaba Tebernüş Bey ,bir daire alacaktım iskanı alınmamış yazıyor,kat irtifaklı tapu var diyorlar bir sıkıntı olur mu banka konut kredisi verir mi bu durumda, teşekkür ederim
Merhaba; 550.000 TL'ye yeni evimi sattım. Dolara yatırdım ve 20.000 TL zarardayım. Yaza kadar ev almak için sürem var. Sizce yaza kadar beklemeli miyim yoksa hemen bir ev bulup almalı mıyım? Hemen almamı tavsiye ederseniz gayrimenkulda fiyat olarak yükselmeye müsait Kadıköy merkezde hangi bölgeyi tavsiye edersiniz? Teşekkür ederim
Tebernüş Bey Merhaba, Yatırım amacıyla ev almak istemekteyim. Dumankaya'nın Bahçeşehir'de tamamlanmış projesinde içerisinde kiracısı olan 50 metrekarelik 1+0 için 83.500 TL istenmekte. Bu ücretin yarısını peşin olarak çıkarabiliyorum geri kalanını da banka kredisi ile almak istiyorum. İleride de bana maya olması için bu yatırımı yapmak istiyorum. Ailem fiyatı yüksek buluyor ben de size danışmak istedim. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Saygılarımla, Müge Ataç
merhaba,1/5000 liği çıkmış olan bir arsa kiraladık 3 ortak,fakat 1/1000 lik pilanlar çıkmadığı için belediyeden ruhsat alamayacağımız söyleniyor,,,kiraladığımız arsa tek tapu ve 50 dönüm,,, ruhsat alabilmemiz için 1/1000 lik planları beklememiz mi gerekir yoksa ruhsat alabilirmiyiz? teşekkürler,hayırlı çalışmalar,,
merhaba polis memuruyum burda kiraya 700 800 vermektense ev almayi dusunuyorum. beylikduzunden en fazla 120000 tly organize sanayi bolgesinde evlerguzel ve ucuz yakuplu Cumhuriyet mahalleside guzel ama.osb ilgimi cekti sizcr aileyle oturuma uygunmudur ? insaat firmasindan alinca komisyon oluyormu % 2 3 luk tesekkurler
Tebernüş bey Pendik alt kaynarcada kirada yaşıyorum. Ev almam istiyorum fakat son 1 yılda daire fiyatları çok yükselmiş gördüm. Ara sokaklarda yeni evler m2 si 2500tl ferah biraz lüxs binalar da 4000-5000 hatta 10 000 bin tlm2 fiyatları söz konusu bu fiyatların gerçekliği nedir. Bu dönemde ev almak doğru olur mu. Ayrıca babam Gebze de yenikent te m2 1400-1500 tl ye daireler ile ilgilenmemi istedi bu bölge hakkında bilginiz var mı?
sayın yetkili, babam ist dışında ve 4 yıl önce vefat etti.annem sağ ve 4 kardeşiz.benden vefat tan sonra kardeşim hiçbir belge istemedi.veraset ilamı çıkartıp çıkartmadıklarını nasıl öğrenebilirim.veraset ilamı çıkartırken benden bir vekalet yada kimlik istemeleri gerekmiyormuydu.yardımcı olursanız sevinirim.