Depozito
Merhaba temmuz 2012 de 1000 tl depozito ödeyerek bir ev tuttum kira kontratını kaybettim temmuz 2013 te evi boşalttım çıkarken bana ait bütün borçları ödedim ev sahibinin benden önce kalan 200 tl aidat borcunu da ödedim ev sahibim yeni kiracıdan aldığı depozitoyu bana vereceğini söyledi evi kiraya vermesine rağmen hala paramı geri alamadım kiraların bir kısmını bankaya bir kısmını elden ödedim ev sahibim hiç iyi niyetli değil bu yüzden paranın yasal faizi avukatlık ücreti dahil olmak üzere dava açabilirmiyim elden ödenen kiralar için şikayette bulunabilirmiyim bu parayı nasıl tahsil edebilirim . teşekkürler
