Müştemilat lı daireyi oturma amaçlı kullanabilirmiyim

Soru

Tebernüş bey merhaba Benim sorum bir daire satın aldım tabusunda. Daire Bodrum müştemilat. Şeklinde geçmekte aldığım apartmanda 4. Daire vardır diğer dairelerinde müştemilatları vardır Benim dairemdeki müştemilatta diğer daire lerin kullanım hakkı varmıdır? Ve ben bu Bodrum müştemilatını oturma amaçlı daire katabilirmiyim İlgileriniz için şimdiden çok teşekkürler

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
05 Ağustos 2016 | 18:17 Mehmet. Oral 324 Kişi okudu

?avrupa ve Amerikada apartman nasıl yönetilir

Soru

Marhaba ben Tebriz kentindenim ?avrupa ve Amerikada apartman nasıl yönetilir genelde avrupa ve amrikada Apartman konusunda bana çok bilgi veren bir site adresi buyurun çok memnun olurum teıekkürler hocam

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
30 Ekim 2016 | 18:21 nadir tebrizli 324 Kişi okudu

selam daha önce verdiginiz cevap icin tesekkür ederim.ben aslin

Soru

selam daha önce verdiginiz cevap icin tesekkür ederim.ben aslinda silivri akörendeki yerimi satip catalcadaki[subasi 11500 m2 simdiki satis fiyati yaklasik 30ytl* m2. ben 14ytl*m2 almistim bir yil önce]yeri tutmak istiyordum ama öneriniz üzerine tersini yapacagim.ne dersiniz? simdiden tesekkürler. iyi calismalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Eylül 2008 | 16:38 mehmet genc 322 Kişi okudu

iyi çalışmalar yeni evliyim maksimum aylık kirası yada aylı

Soru

iyi çalışmalar yeni evliyim maksimum aylık kirası yada aylık taksidi(ev almak için) 900 olan ve öncelik avrupa yakasında hangi projeleri tercih edebilirim?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ekim 2008 | 11:37 yavuz güçlü 322 Kişi okudu

Merhaba Sn.Kireçci, Siteyi maalesef yeni keşfettim ve belki da

Soru

Merhaba Sn.Kireçci, Siteyi maalesef yeni keşfettim ve belki daha öncede sorulmuştur ama yinede sormak istedim.Umarım cevaplarsınız.Ispartakulede son kalan 3+1 dairelere bakma fırsatımız oldu.Özellikle şerefiye ve lokasyon olarak olympos adası hoşumuza gitmesine rağmen uygun katta kalmış oturmak için daire bulamadık.patara yada efes adasında bir kısmı göle bır kısmı gecekondu bölgesine bakan daireler var.Fiyatları 175.000-200.000 arası değişiyor.Sizce bu projeye bu parayı nakit olarak yatırmak doğru mu?Doğru değilse o bölgede yada yakın bölgelerde tavsiye edebileceğniz başka projeler var mıdır?Konut almak için 2009 mu beklen meli?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ekim 2008 | 20:56 Eray Kara 322 Kişi okudu

Öncelikle bundan önceki sordugum sorulara cevap vermenizden dol

Soru

Öncelikle bundan önceki sordugum sorulara cevap vermenizden dolayı size ve ekibinize çok teşekkür ediyorum.Bugün, Kayabaşı'nın 2. Etap C tipi 118 mk olan dairesine peşinat yatırdım.Tabi önceki yorumlarınızı ve geçen ki TV programınızda ki fikirlerinizide bizzat takip ettim. Şimdi bu evin teslimi yapıldıktan sonra 6 yada 7 sene sonra tabi Allah ömür verirse satmayı planladım.Sizce bu anlattığım gibi yaptıgım taktirde kar-zarar oranım nasıl olur?Ayrıca ben Toki'ye kalan ödemememi 10 değil 5 yıl içerisinde bitiricem.Sizlere sevgi ve saygılarımı sunuyorum..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Eylül 2009 | 20:32 ali tekin 322 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Takip ettiğim kadarıyla gayrimenkul piy

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Takip ettiğim kadarıyla gayrimenkul piyasasında artık satıcıların elinin güçlendiği bir dönemde olduğumuzu söylüyorsunuz. Esenyurtta oturuyorum ve bulunduğum bölgede aylardır satılmayı bekleyen birçok yeni dairenin hala satılmamış olduğunu görüyorum. Bu genel bir durum mudur , yoksa hareketli dönemlere yeni yeni mi giriyoruz.Teşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Eylül 2009 | 21:18 Metin Deniz 322 Kişi okudu

Merhaba Tebernuş bey, arnavutköy de karaburun yolu üzerinde ar

Soru

Merhaba Tebernuş bey, arnavutköy de karaburun yolu üzerinde arsa almak mantıklımıdır, gelecekte prim yapacak bir bölgemi? notarnavutköyde şuan imarlar kapalı. teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Kasım 2009 | 18:40 erol tekin 322 Kişi okudu

Tebernüş Bey,sizi ve sitenizi okumadığım gün yoktur. Verdi

Soru

Tebernüş Bey,sizi ve sitenizi okumadığım gün yoktur. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. Ahmet Ak isimli okurunuz Almondhill projesi hakkında soru sormuş ve 200 m2 4 1 daire için 850.000 tl olarak bahsetmiş. Ben de Almondhill projesiyle ilgileniyorum hem bu fiyata bulamadım hem de proje hakkında şüphelerim var. Kira çarpanı çok düşük ve m2 bazındaen ucuzu 3000 dolara satılıyor. değer mi acaba? Akasya bitince yada proje tamamen oturunca nasıl olur acaba. Ayrıca Ahmet Ak bey için mail adresim [email protected]

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2009 | 22:36 ihsan 321 Kişi okudu

Tebernüs bey, Silivri Gümüsyaka Belediye binasini 5 yilligina

Soru

Tebernüs bey, Silivri Gümüsyaka Belediye binasini 5 yilligina Alman-Türk Üniversite olmasi icin tahsil edildi bu konuda bilginiz varmi Yeni Bina insaa edilicekmi Gümüsyakaya bitanede Fenerköye Üniversite olucakmis. Üniversitenin gelmesiye birlikde ne gibi seyler deyisir o bölgede bu konudaki bilgilerinizi ögrenmek isterim. Tsk ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2010 | 14:33 Yusuf Sahin 321 Kişi okudu