albarakatürkün genel merkezi ümraniye tepeüstüne taşınacak

Soru

albarakatürkün genel merkezi ümraniye tepeüstüne taşınacakmış taşınacakları ofis binası ve yanındaki ofis binaları çok güzel olmuş bankanın genel merkezinin tepeüstüne taşınıyor olması tepeüstünü nasıl ve ne kadar etkiler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2010 | 19:36 koray durmaz 321 Kişi okudu

merhaba.setra inşaat hakkında ne biliyorsunuz?ben hiç bir bilg

Soru

merhaba.setra inşaat hakkında ne biliyorsunuz?ben hiç bir bilgi bulamadım.Cennet te ev yapmışlar.Gezdim güzel.160 brüte 290 istiyorlar.Deniz manzaralı.Sizce eder mi?4 Katlı dubleksin bir al bir ev.evin içi güzel ama depreme dayanıklımı nasıl anlarım.evinm etrafı çok varoş.Düzelecek park yapıalacak deniliyor .Küçükçekmece belediyesinin imarıda böyleymiş.Bunların gerçekleşmesi sizce kaç yıl sürer

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Mayıs 2010 | 23:13 mustafa yadav 321 Kişi okudu

hahaha yüce Rabbim senide güldürsün. Vallahi en iyisi diye ya

Soru

hahaha yüce Rabbim senide güldürsün. Vallahi en iyisi diye yazmamistim, Dumankaya Atmosfer ile ATLANTIS AVM yi mukayese ettim. yani Atmosfer ATLANTIS'in yanina yapilacaksa, Atlantis'te degerlenecek gibi sormak istemistim. Güzel Türkiyemde bir sey dikkatimi cekti. Yurtdisinda ikamet eden bizler fiyat ve ödeme sekillerini ögrenemiyoruz. Bir cok insaat sirketi cevap dahi yazmiyorlar. Sitelerinde de fiyatlar hakkinda hicbir ibare yok. kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Haziran 2010 | 22:04 Hasan Yayci 322 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Tulip Turkuaz-EGYO arasındaki anlaşmazl

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Tulip Turkuaz-EGYO arasındaki anlaşmazlıkta son durum hakkında bir bilginiz var mıdır?En son Tulip tarafından sitesinde yayınlanan sorularada bir cevap gelmedi.Sessizlik hakim.Size gelen bir bilgi var mıdır?Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Haziran 2010 | 12:28 Abdurrahman Dönmez 321 Kişi okudu

slm. 1997 yilinda belediye sinirlariicinde 4katli bina yaptirdim.

Soru

slm. 1997 yilinda belediye sinirlariicinde 4katli bina yaptirdim.1999 depreminde 1 katti alindi orta hasarli binayi göclendirme yapildi,bina suan 3katli.emlak vergisi icinyamlizca 1 .kat görunuyor diyer ikisine müsade almam icin ne yol izlemem gerekir.tesekkur ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Haziran 2010 | 20:21 hasan bal 321 Kişi okudu

Merhaba. 29 Haziran'da Tebernus Satilmis isimli bir arkadas Ispar

Soru

Merhaba. 29 Haziran'da Tebernus Satilmis isimli bir arkadas Isparta'da oturdugunu ve ruzgardan cok sikayet ettigini hatta ozellikle kışları şiddetli esen rüzgarların sersemlettiğini soylemisti. Oncelikle kendisine acil sifalar diliyorum ve merkezi yerlerde oturmasını tavsiye ediyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Haziran 2010 | 18:57 Mehmet Akyuz 321 Kişi okudu

bence ağaoğlu bahçelievlerden daire almak isteyenler oraya git

Soru

bence ağaoğlu bahçelievlerden daire almak isteyenler oraya gitmedi galiba 450000 550000 yazık bu fiyatlar sitede oturmak isteyenler biraz rahat olmak isterler orada o rahatlık yok. evler birbirinin içinde resmen 2 metre mesafe yok dereden gelen koku cabası yanında pazar var karşısında 3 tane okul devamlı trafik sorunuburanın bu kadar tutması sizce çevrede böyle projeler olmadığından olabilirmi söylediklerimde haksızmıyım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Temmuz 2010 | 15:32 eyüp yenice 322 Kişi okudu

merhaba,milliyetin akinde bu hafta büyükçekmece civarını ta

Soru

merhaba,milliyetin akinde bu hafta büyükçekmece civarını tanıtmışsınız..büyükçekmece'yi bahçeşehir ve halkalı civarından daha prim yapacak ve oturmuş bir bölge olduğunu söyleyebilirmisiniz? oradaki projelerden görülmesini ve yatırım için düşünülebileceğini öngördüğünüz projeler varmıdır, teşekkürler, milliyetteki ekinizin hayırlı olması dileklerimle,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Temmuz 2010 | 15:32 nurdogan kececi 321 Kişi okudu

Tebernus bey, oncelikle kolayliklar diliyorum,Bugun sabah gaztes

Soru

Tebernus bey, oncelikle kolayliklar diliyorum,Bugun sabah gaztesinde bir roportajinda Ali Agaoglu soyle diyor "Mesela çıkıp diyor ki "50 dönümlük bir arsaya 3 bin daire yapıyorum." 3 bin daireyi o yere nasıl sığdırıyorsun? Üst üste koysan olmaz, alt alta koysan olmaz. Bırakın parasal kaygıları, fiziken o arsaya o kadar dairenin sığacağına inanmıyorum. Ben 200 dönüm bir yere başlayacağım 3 bin daire yapacağım. Anca sığdırdım. Bunu hayretle izliyorum ve bu tip projelerden daire alan binlerce, on binlerce insanın mağdur durumuna düşeceğini düşünüyorum. Bir kötünün bir köye zararı vardır. Böyle bir mağduriyet tüm inşaat sektörüne zarar verir"Ben bu tanimlamadan Fikret Inan ve Fiside projesini anliyorum, ki bence Ali bey in dedigi mantikli, fiside de insaat yogunlugu cok fazla. siz ne dusunuyorsunuz Ali bey in soyledikleri hakkinda? Tesekkurler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Temmuz 2010 | 10:34 adem taş 322 Kişi okudu

Ortalamayı yükselten bahçelievlerin konumu bence. Artık oras

Soru

Ortalamayı yükselten bahçelievlerin konumu bence. Artık orası şehrin göbeği sayılır ama çok sıkışık ve orada bir yere o inşaati yapmak zor gerçekten. İkinci elinde fiyatlar 4000 e yaklaşmış. Bugün sitenizde ataköyde 700 bin TL ye daire satıldığını gördüm. İnanamadım. 15 yıl ataköyde oturdum belki ondandır ama 300 e satılıyo olsa oturmaya almam. Hem eski, hem de nerde o eski tadı havası. Merkezefendide yeni konutlar var o da tramvay hattında diye coşmuş ) O yüzden bence en iyisi gelişim vaadeden yerlerde marka konut almak. Ali Bey'le sohbetiniz olursa lütfen ıspartakuledeki çizgisini bozmamasını temenni ettiğimizi söyleyin. Hani şöyle metrekaresi 1.400 civarı olsa ) sonuçta 3500 konut var, orası yapılıp, sağı solu gelişinceye, ulaşım oturuncaya, hastane okul vs yapılıncaya kadar zaten metrekaresi 3500 lere ulaşır daha elinde satacak konutu kalır. Şimdiden teşekkürler, ayuazmadaki sosyal sorumluluk projesine katkılarınızı bekliyoruz )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2010 | 19:44 Cem Kartal 322 Kişi okudu