tebernüş bey biz özyurtlar ntowers projesi ile ilgileniyoruz p
tebernüş bey biz özyurtlar ntowers projesi ile ilgileniyoruz projeyi gittik yerinde gördük güzel bir proje sizin tamer beyin tanıyorsunuzdur bize 18 ay sonra teslim edilicek dediler ben sizin düşüncenizi merak ediyorum sizce ilk teslimler size göre hangi tarihte başlar birde ntowersın şuan otopar olarak kullanıkları bölge trafihe açık bir bölge olacağını söylediler sizin bu konuda bir bilginiz varmı saygılarımla
