tebernüş bey biz özyurtlar ntowers projesi ile ilgileniyoruz p

Soru

tebernüş bey biz özyurtlar ntowers projesi ile ilgileniyoruz projeyi gittik yerinde gördük güzel bir proje sizin tamer beyin tanıyorsunuzdur bize 18 ay sonra teslim edilicek dediler ben sizin düşüncenizi merak ediyorum sizce ilk teslimler size göre hangi tarihte başlar birde ntowersın şuan otopar olarak kullanıkları bölge trafihe açık bir bölge olacağını söylediler sizin bu konuda bir bilginiz varmı saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2010 | 17:22 Osman fıçıcı 322 Kişi okudu

Şimdiden teşekkürler. 1 yıl önce Kat İrtifaklı ev aldım.o

Soru

Şimdiden teşekkürler. 1 yıl önce Kat İrtifaklı ev aldım.oturma ruhsatı ve kat mülkiyeti almak istiyorum. Bir ay kadar önce müteahhidin batmış olduğunu öğrendim.Müteahhidin SSK ve Vergi borcu da var.Bu durumda müteahhidin vergi ve SSK borcu oturma ruhsatı ve kat mülkiyetine geçişimi engellermi. Bir duyumum Müteahhidin borcu kendisine ait olup oturma ruhsatı ve Kat mülkiyeti tapusunu alabilirmişiz. Yardımcı olursanız çok memnun olacağım. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Eylül 2010 | 21:48 Ali ÖZTÜRK 321 Kişi okudu

Sayın Kireçci, sorum Semerkant yapı ile ilgili B.düzünde sat

Soru

Sayın Kireçci, sorum Semerkant yapı ile ilgili B.düzünde satış ofisi inşaa ediliyor, firma hakkında verebileceğiniz ip uçları nelerdir, proje hakkında mümkünse kısa bir bilgi alabilir miyim sizdenTeşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Eylül 2010 | 10:18 Ertan On 321 Kişi okudu

selamlar tebernüş bey ben fi-tower beylik düznden topraktan ev

Soru

selamlar tebernüş bey ben fi-tower beylik düznden topraktan ev almış biriyim şantiyede işler iyi gidiyor gördğüm kadarıyla merak etiğim bu hızla giderse fikret bey bir erken teslimat olabilirmi olursa çok mkemel olur biz bu daireyi alırken insanlar bize hep tepeden baktı onların yüznü oan görmek isterim. şimdiden teşekürler.........

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ekim 2010 | 13:13 mert ladik 321 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. Nasılsınız? Biz sonunda kararımızı

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Nasılsınız? Biz sonunda kararımızı verdik ve Alemdağ'da bir bahçe dubleksi satın aldık.Salon küçük bir bahçeye açılıyor. Daire 180 m2,4+1. Bahçenin hemen önünde de yüzme havuzu yer alıyor. Dairenin altında iki arabalık kapalı otoparkı var. Yani daire toprağın üzerinde değil, altında bir kat daha var sayılır..Bizim üstümüzde de sadece bir daire var. O dairede çatı dubleksi şeklinde. Bize maliyeti herşey dahil 355 bin lira oldu. 2009 yılında tamamlanmış bir site. (Şu anda sadece bir adet kiralık daire var.O da 1500 lira.Bu soruyu soracağınızı tahmin ederek yazdım bu bilgiyi ) Yorumlarınızı merak çok ediyorum. Sizin daha önce de belirttiğiniz gibi, hem köprüye çok yakın bir siteyi, hem de Boğaz'ı bırakıp gitmek biraz zor olacak ama en azından yeni, az katlı ve sosyal donatıları daha yüksek bir siteye gitmek teselli oluyor. Bu satın alma sürecinde tüm sorularıma ayrıntılı olarak cevap verdiğiniz için size çok teşekkür ederim. Saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ekim 2010 | 19:51 A. Kuşcu 321 Kişi okudu

merhaba fatıh te 55 m 1+1 evimi 98tl ye satıp şok bir kararla

Soru

merhaba fatıh te 55 m 1+1 evimi 98tl ye satıp şok bir kararla fiyaka esenşehir den 3+1 1o9 tl ye daire aldık çevremizdeki herkes bu ani karara çok şaşırdı yine fatih te 40 50 bin tl borçlanarak bir daira alabilirdim fakat ben çocuğumun daha iyi şartlarda yetişmesini isteyerek bu kararı aldım,sizce bu kararım ne derece doğrudur birde almış olduğum daire ileride pirim yaparmı iş yerim otogarda fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ekim 2010 | 17:36 ahmet turgut 322 Kişi okudu

Merhaba. Havadanemlak\'ta ve Nish Adalar internet sitesinde yeni

Soru

Merhaba. Havadanemlak'ta ve Nish Adalar internet sitesinde yeni yayınlanan şantiye resimlerini inceledim. Daha öncesinde inşaatın yavaşladığına ilişkin görüş beyan etmiştim. Sanırım biraz haksızlık yapmışım. 6 bloğun kaba inşaatının bittiğini, başka 6 blokta 5 ve 6. katlara gelindiğini, diğer 15 blokta temel atıldığını veya 1-2 kat çıkıldığını görüyorum. Yani toplam 27 blokta gözle görülür hızlıca bir ilerleme var. Fena değil gibi görünüyor.Ayrıca inşaat mühendisi değilim ama arazinin inşaata neredeyse tamamen uygun hale getirildiği anlaşılıyor. 3 bloğun kapalı otoparkı bile bitmiş. Şimdi kışa girdik, kar ve yağmur nedeniyle belirli bir yavaşlama olacaktır. Ama bugüne kadar fena gitmemiş gibi. Havadan bizzat gözlemleyen biri olarak siz ne dersiniz? Sevgiler, saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ekim 2010 | 11:04 Murat Aksoy 322 Kişi okudu

iyi aksamlar..kosuyolundaki murat sitesini agaoglunun kat karsili

Soru

iyi aksamlar..kosuyolundaki murat sitesini agaoglunun kat karsiligi alip yeni proje yapacagi konusunda soylentiler var. ali beye sorabilir misiniz asli var midir? tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ekim 2010 | 23:36 aslı mutlu 322 Kişi okudu