Selam kardeşimTavsiyen üzerine birazda danışarak Fiesenşehir
Selam kardeşimTavsiyen üzerine birazda danışarak Fiesenşehirden 160000 liraya daire aldımhadi hayırlısı senden ricam son resimlerini yaynlarsan bizim çocuklara gösterelimAllaha emanet ol
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Selam kardeşimTavsiyen üzerine birazda danışarak Fiesenşehirden 160000 liraya daire aldımhadi hayırlısı senden ricam son resimlerini yaynlarsan bizim çocuklara gösterelimAllaha emanet ol
Merhabalar.Tulip Turkuaz dan daire almıştım. Kanuni süre doldu ve gecikme için bizlere TOKI nin Haziran ayından itibaren kira ödemesi gerekiyor. Emlak konutu aradığımda bana mahkeme kararı olmadan kira ödemesi yapamıyoruz dedi. Ve Dava açmamı söyledi. Bu konu hakkında bir bilginiz varmı veya bu konuda bir sonuç alan arkadaş varmı? Şimdiden teşekkürler
Avcılar'da satışa çıkan Avcılar Park için detaylı yorumlarınızı bekliyoruz.. Rica etsek başarılı yorumlarınıza Avcıları'ı da ekler misiniz?
merhabalar,sizi takip eden arkadaş sayesinde elite city 1+1 105 m 3 katlı 2. kat 257 bin tl aldık.Arkadaşlar pahalı buldu.Av.Kon.tem 1+1 86 m KD cephe 377 bin TL peyzaj sizce nasıl? Teşekkürler...
Alternatif aramıyoru. Vaad edilen kreş yok, cafe yok, restaurant yok, spor salonu hala açılmamış, bunların hepsi olsun demiyorum, zamanla, ancak 8 ay oldu 6 ay gecikmeli ev teslim edileli ve toplam bir yıldan fazla eder. Ama söylenen 80-100 arası aidat yerine iki katı ödeniyor. 2.5 tl aidatı olan siteye örnek verebilirseniz karşılaştırma imkanı bulurum. Karşısındaki Selin evlerinde 0.9 civarında imiş, Mekan aynı, kapalı havuzları fazla bizden, bir de cafeleri açıkmış. Yanlış bir karşılaştırma mı sizce? Şirketin sübvanse ettiğini de sanmıyorum satamadıkları dairelerin aidatlarını ödetiyorlar gibi geldi daha çok. milpark ile ilgili arattığım soru cevapları burda daha önce görsem hiç bulaşmazdım.saygılarımla
slm innovia 4.de fiyatlar 50metrekare 1+1 77 bin tl den başlıyor 1 hafta sonra %10 zamlı lasmanı yapılcak
merhaba bu gun krıstal sehır arsasını gıdıp gordum guzel bır yerde lokasyon olarak 85 m 116 bın sızce bu fıatlardan yatırım yapılabılınırmı 2013 sonu teslım gercekten bızım ıcın yorumlarınız cok degerlı ıyı calısmalar
Merhaba Tebernus Bey, az once Yalcintepe'yi arayarak MAXIMOON ile ilgilendigimi bilgi almak istedigimi soyledim, henuz satisa cikmadigini Cuma gunu baslanacagini soylediler. Sitedeki haberde ise "1500 konuttan 140'i satildi" bilgisi var ))Ufak bir tahmin de yapayim sanirim sizin once aciklayacagim deyip sonra vazgectiginiz proje burasi, m2 fiyatina istinaden olmasi muhtemel diye dusunuyorum ))
tebernüş bey öncelikle bu sekılde vatandası aydınlatıp bılgı sahıbı olmalarına yardım ettıgınız ıcın tesekkurlerımı ıletırım.ben atasehırde oturuyorum ve atasehırde yatırım yapmayı dusunuyorum.bıldıgınız gıbı atasehır merkez ve batı atasehırde dolmus durumda ınsanlar yenı alanlar arıyor.ferhatpaşa gelısebılcek ve prım yapabılcek bır bolgemıdır.tesekkurler
Tebernüş bey merhaba, yarın Ağaoğlu Ispartakule projesinden evimizi almaya gideceğiz.Ama burada okuduğum Aidat ücreti çok yüksek geldi bana,üstelik kapalı havuz,spor salonu da bu hizmete dahil olmayacak.Ayrıca bizlerden talep etitkleri iskan+aboneliklet bedeli olan 3.080 çok yüksek geldi .Bir de yarın anahtarı teslim almaya gittiğimizde dikkat etmemiz gereken incelikler nelerdir.Teşekkür ederim