Selam kardeşimTavsiyen üzerine birazda danışarak Fiesenşehir

Soru

Selam kardeşimTavsiyen üzerine birazda danışarak Fiesenşehirden 160000 liraya daire aldımhadi hayırlısı senden ricam son resimlerini yaynlarsan bizim çocuklara gösterelimAllaha emanet ol

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2011 | 23:05 Gıyas Esen 318 Kişi okudu

Merhabalar.Tulip Turkuaz dan daire almıştım. Kanuni süre dold

Soru

Merhabalar.Tulip Turkuaz dan daire almıştım. Kanuni süre doldu ve gecikme için bizlere TOKI nin Haziran ayından itibaren kira ödemesi gerekiyor. Emlak konutu aradığımda bana mahkeme kararı olmadan kira ödemesi yapamıyoruz dedi. Ve Dava açmamı söyledi. Bu konu hakkında bir bilginiz varmı veya bu konuda bir sonuç alan arkadaş varmı? Şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mayıs 2011 | 00:12 Hakan Demir 317 Kişi okudu

Avcılar'da satışa çıkan Avcılar Park için detaylı yorumla

Soru

Avcılar'da satışa çıkan Avcılar Park için detaylı yorumlarınızı bekliyoruz.. Rica etsek başarılı yorumlarınıza Avcıları'ı da ekler misiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mayıs 2011 | 15:53 FARUK KARA 317 Kişi okudu

merhabalar,sizi takip eden arkadaş sayesinde elite city 1+1 105

Soru

merhabalar,sizi takip eden arkadaş sayesinde elite city 1+1 105 m 3 katlı 2. kat 257 bin tl aldık.Arkadaşlar pahalı buldu.Av.Kon.tem 1+1 86 m KD cephe 377 bin TL peyzaj sizce nasıl? Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mayıs 2011 | 14:46 beyhan çankaya 317 Kişi okudu

Alternatif aramıyoru. Vaad edilen kreş yok, cafe yok, restauran

Soru

Alternatif aramıyoru. Vaad edilen kreş yok, cafe yok, restaurant yok, spor salonu hala açılmamış, bunların hepsi olsun demiyorum, zamanla, ancak 8 ay oldu 6 ay gecikmeli ev teslim edileli ve toplam bir yıldan fazla eder. Ama söylenen 80-100 arası aidat yerine iki katı ödeniyor. 2.5 tl aidatı olan siteye örnek verebilirseniz karşılaştırma imkanı bulurum. Karşısındaki Selin evlerinde 0.9 civarında imiş, Mekan aynı, kapalı havuzları fazla bizden, bir de cafeleri açıkmış. Yanlış bir karşılaştırma mı sizce? Şirketin sübvanse ettiğini de sanmıyorum satamadıkları dairelerin aidatlarını ödetiyorlar gibi geldi daha çok. milpark ile ilgili arattığım soru cevapları burda daha önce görsem hiç bulaşmazdım.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mayıs 2011 | 20:20 nalan aktürk 318 Kişi okudu

merhaba bu gun krıstal sehır arsasını gıdıp gordum guzel b

Soru

merhaba bu gun krıstal sehır arsasını gıdıp gordum guzel bır yerde lokasyon olarak 85 m 116 bın sızce bu fıatlardan yatırım yapılabılınırmı 2013 sonu teslım gercekten bızım ıcın yorumlarınız cok degerlı ıyı calısmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2011 | 21:22 damla duran 318 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey, az once Yalcintepe\'yi arayarak MAXIMOON il

Soru

Merhaba Tebernus Bey, az once Yalcintepe'yi arayarak MAXIMOON ile ilgilendigimi bilgi almak istedigimi soyledim, henuz satisa cikmadigini Cuma gunu baslanacagini soylediler. Sitedeki haberde ise "1500 konuttan 140'i satildi" bilgisi var ))Ufak bir tahmin de yapayim sanirim sizin once aciklayacagim deyip sonra vazgectiginiz proje burasi, m2 fiyatina istinaden olmasi muhtemel diye dusunuyorum ))

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Mayıs 2011 | 11:12 Muhammed Kocak 317 Kişi okudu

tebernüş bey öncelikle bu sekılde vatandası aydınlatıp bı

Soru

tebernüş bey öncelikle bu sekılde vatandası aydınlatıp bılgı sahıbı olmalarına yardım ettıgınız ıcın tesekkurlerımı ıletırım.ben atasehırde oturuyorum ve atasehırde yatırım yapmayı dusunuyorum.bıldıgınız gıbı atasehır merkez ve batı atasehırde dolmus durumda ınsanlar yenı alanlar arıyor.ferhatpaşa gelısebılcek ve prım yapabılcek bır bolgemıdır.tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mayıs 2011 | 00:17 ahmet kapıcı 317 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba, yarın Ağaoğlu Ispartakule projesinden

Soru

Tebernüş bey merhaba, yarın Ağaoğlu Ispartakule projesinden evimizi almaya gideceğiz.Ama burada okuduğum Aidat ücreti çok yüksek geldi bana,üstelik kapalı havuz,spor salonu da bu hizmete dahil olmayacak.Ayrıca bizlerden talep etitkleri iskan+aboneliklet bedeli olan 3.080 çok yüksek geldi .Bir de yarın anahtarı teslim almaya gittiğimizde dikkat etmemiz gereken incelikler nelerdir.Teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2011 | 17:52 sibel er 317 Kişi okudu