Sn. Tebernüş Bey, Doğu Ataşehir Varyap projesi neden hala aç

Soru

Sn. Tebernüş Bey, Doğu Ataşehir Varyap projesi neden hala açıklanmadı, Soyak ihaleyi kazandığında var olan hukuki problemler hala devam mı ediyor? Bu proje Ataşehir Bulvarının merkeziliğini arttıracaksa ata Bloklarının değerini nasıl etkiler? Saygıalrımla,Ayhan bölükbaşı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Haziran 2011 | 09:26 AYHAN BÖLÜKBAŞI 312 Kişi okudu

Sayın tebrnüş bey,Fi Side bahçeşehir projesinde 115,000 TL o

Soru

Sayın tebrnüş bey,Fi Side bahçeşehir projesinde 115,000 TL olan 1+1 77 mt2 daire Barter sisteminde 75,000 tl ye satılıyor nasıl olurda fi yapının elinde kalmamış daireleri bu fiyattan satabiliyorlar anlamadım bu konularda bilginiz varsa ve bizleri aydınlatırsanız memmun olurum teşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Temmuz 2011 | 20:30 Turap KONAKLI 312 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,35 yaşında, mimarim. birikimlerimle , 36

Soru

Tebernüş bey merhaba,35 yaşında, mimarim. birikimlerimle , 360,000 TL ye bitmiş ya da bitmek üzere , kiraya verebileceğim ,yatırım amaçlı bir ev almak istiyorum .bu amaca uygun , getirisi avrupa tem gibi olabileceğini öngördüğünüz semt yada projeler var mıdır?şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2011 | 16:36 ece yorulmazer 311 Kişi okudu

Merhaba tebernüş bey;ek bilgi istediğiniz için tekrar sizi ra

Soru

Merhaba tebernüş bey;ek bilgi istediğiniz için tekrar sizi rahatsız ediyorum kusura bakmayın.12 temmuzda toki göl konutlarında 15 daireyi açık artırma ile sattı.235 000 tl ile bende bir daire aldım.daire 120m %15 i peşin gerikalanı 120 ay memur maaş katsayısına endeksli dir.birde &1,69 +kdv peşin olarak eskidjiye ödenecek.dünyadaki krizden bahsedilip olanı harcamayın diyorlar.Acaba 10000 tl den vazgeçip evi almasam mı diye düşünmeye başladım . Siz ne dersiniz lütfen tekrar cevap vererek yardımcı olun.teşekkür ederim Allah kolaylık versin...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2011 | 10:47 Murat Sarı 311 Kişi okudu

Peşin parayla ev almayı düşünüyordum ama bir süre bekleyey

Soru

Peşin parayla ev almayı düşünüyordum ama bir süre bekleyeyimmi? Faizler yükselirse hem param değerlenir, hem de konut fiyatlarındaki balon biraz söner diye düşünüyorum. Evi oturmak için alacağım, kiracıyim. Kredi kullanmayacağım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2011 | 14:34 Özgür Kısır 311 Kişi okudu

Tebernüş Beyİstanbulda ilerleyen günlerde toki veya kiptaş d

Soru

Tebernüş Beyİstanbulda ilerleyen günlerde toki veya kiptaş dan Kayabaşı projesine benzer ucuz konut satış ihtimali varmı bilgilendirirseniz sevinirim.2. sorum ise innovia 3 çok ama çok yavaş ilerliyo bu konu hakkında bir bilginiz veya yorumunuz varmı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ağustos 2011 | 11:26 yasin tekka 312 Kişi okudu

Biz 1992 yılında 902 nolu parsel üzerinde kurulan Doktorlar Si

Soru

Biz 1992 yılında 902 nolu parsel üzerinde kurulan Doktorlar Sitesine üye olduk,O günden bugüne kadar sadece kooperatifin Büyük Şehir Belediyesi ile davalı olduğunu öğrendim.Belediye ne talep ediyor hala anlamış değilim,gerçekten burası Gneykent projesi olacakmı,hemen başlanacak mı,yoksa yine senelerce bekliyecekmiyiz.Eğer koperatif hissemi satacak olrsam fiyatı bugün ne kadardır.Bilgilendirirseniz çok sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2011 | 21:58 Ayşe Şirin Aslangül 312 Kişi okudu

tebernüş bey günaydın,yeni evin hayırlı olsun.sana yakışa

Soru

tebernüş bey günaydın,yeni evin hayırlı olsun.sana yakışan bir ev almışsın kutluyorum.yalnız bu eve milyon dolarda versen anneni pek mennun edemezsin.kışın kalacagı 1 ay.çünkü aynı şeyleri şuan yaşıyorum.selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ağustos 2011 | 11:33 adnan kuşoglu 312 Kişi okudu

mrb tebernüş bey.fikrinizi almak istediğim konu yatırım içi

Soru

mrb tebernüş bey.fikrinizi almak istediğim konu yatırım için satışa yeni sunulan 35-40 bin tl lik küçük ofis yada stüdyo daireleri inşaat bittiğinde satarak mı yoksa arnavutköy(çatalca yada silvri de olabilir) civarında yine aynı fiyata tarla konumundaki 1000 metrekare arsaları alarak mı yatırım yapmak mantıklıdır.ve eğer arsa daha mantıklı ise bu fiyata alınan arsaların prim yapması için sizin görüşünüze göre ne kadar bir süre beklemek gerekir.benim yerime kendinizi koyun, bu konuda sizden net ve açıklayıcı bir cevap bekliyorum ) şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Eylül 2011 | 12:15 mehmet gül 312 Kişi okudu