selamlar.Daha önce de size bu konuda yazmıştım ve çok faydas

Soru

selamlar.Daha önce de size bu konuda yazmıştım ve çok faydasını gördük sağolun.Bizler Ağaoğlu My town Ispartakule'nin müstakbel sakinleri olarak facebookta AĞAOĞLU MY TOWN ISPARTAKULE adıyla bir grup kurduk.Grubumuzun ortak olarak projenin teslimine yakın şu günlerde iki sıkıntısı var ve yardımınızı rica ediyoruz.Birinci konu; sitenin etrafına yapılan ucuz tel çitler.Projedeki perforje çitlere dönülmesini istiyoruz.Çünkü diğeri Ağaoğlu markasına da yakışmıyor.İkinci konu projeye göre otoparkımızın girişinde olması gereken havuzun kaldırılması.Bu konuda tüm üyeler olarak Ağaoğluna şikayet mailleri attık, dilekçeler bıraktık.ama bir geri dönüş dahi yok.Cevap bile gelmedi.Gün geçtikçe Ağaoğlu markasına güvenimiz sarsılmaya başladı.Bu hususta acilen yardımınızı bekliyoruz.Sizin gibi etkili bir gazeteci bu işi halledebilir diye düşünüyorum.Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Nisan 2011 | 17:18 Taner Avcu 312 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Sayın Akyarların görüşlerine katılı

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Sayın Akyarların görüşlerine katılıyorum, eğer Olimpiyat Köyüne ulaşan metronun Ispartakuleye uzatılması gündeme alınır, Marmaray Ispartakulede son bulur, gişeler kalkarsa ve bölgeye küçük de olsa bir hastane (bu konuda Türkiye Gaztesi Hastanesinden ümitliyim) yapımı gerçekleşmesi durumunda hayal bile edilemeyecek fiyatlara ulaşacaktır. butun bu calismalar olmasa bile bölgede yapılacak bir emlak yatırımının 4-5 yıllık bir vade baz alınırsa alternatif yatırım araclarina gore altin doviz faiz gibi daha fazla getiri saglayacagini bölgede yasayan biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim kaldı ki prim getirine ilave olarak alternatif araclara nazaran ciddi bir kira getirisi de olacagi asikardir. Butun bunlarin yaninda benim sahsi gorusum bir evi yatirim araci olarak gormemek gerekir bir yuva alıyorsunuz icinde mutlu olacaginiz size konforlu ve güvenli bir yasam sunacak bir ev konu olunca prim kısmı ikinci planda olmalı diye dusunuyorum.Ispartakule de bu konuda yaşamak için güzel bir bölge

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Nisan 2011 | 12:43 Emre Özkan 312 Kişi okudu

Sn Kirecci ve Sn S.Kömürlü ; Bir düş görüyorum Dünyanın

Soru

Sn Kirecci ve Sn S.Kömürlü ; Bir düş görüyorum Dünyanın en güzel kadınlarından birini adı Afrodit , pürüzsüz bir ten , atletik bir vücut , eşsiz bir yüz güzelliği sanki Kıbrıs ın kabaran sularının karaya vurmasından oluşan bembeyaz dalgaların arasından çıkarak Arşipelle Medeterrane arasına sıkışmış Knidos a (Datça ) ya gelmiş orada endamı ile uzanarak teras bahçelerde yetişen simsiyah üzümlerin buğulu ve dolgun zamanında toplanarak , kan rengini almış şaraplarını yudumluyor . Up uzun uzanmış kah kabaran suları ile Mediterraneyi kah kabaran suları ile Arşipel i seyreyliyor , kıpkırmızı Knidos şaraplarını içerek aşk ateşinden kıvranırken bu ateşi söndürmek için şurup gibi sulara dalarak ateşini düşürmeye çalışıyor. Seyreyleyin Knido u Datçayı her ikiside mükemmel ve yaşanacak yer , Afroditlere ve sizlere özel . Bu yerler bozulmadan korunsun , korunarak yaşansın , böylesi güzel yerlerde yaşamak sadece oraları koruyacaklara özel olsun , özel koruma olsun , doğayı yaşamayı sevenlerin cennet mekanları , uğrak noktaları olsun , yok etmiyelim doğayı Datça yı ve çevresini . Böyle bir yer az bulunur. Yaşayanlara , yaşama saygı duyanlara , doğayı ve yarınları seven tüm insanlığa saygılar .......VAR OLASIN DATÇA.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Nisan 2011 | 00:29 vehbi mutlugeldi 312 Kişi okudu

1+1 istanbul avrupa yakasından ev almak istiyorum. metre karesi

Soru

1+1 istanbul avrupa yakasından ev almak istiyorum. metre karesi mühim değil. yeni yapılmakta olan beylikdüzü metrobüs hattına yürüme mesafesinde olan bir sitede 50.000 lira civarında kira öder gibi 600 lira taksitle ev bulunabilirmi acaba?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Nisan 2011 | 01:31 ilker tatar 311 Kişi okudu

Sn.Tebernüş bey,Ben Gebze bölgesinden bir soru sormak istiyoru

Soru

Sn.Tebernüş bey,Ben Gebze bölgesinden bir soru sormak istiyorum.Gebze Mutlukent (Yenikent) bölgesi Gebze'nin planlı yapılaşmasının olduğu bir bölge haline geldi, sürekli bir gelişim görmekteyiz.Raylı sistem bu bölgeye kadar gelecekmiş.Mutlukent'e Gebze'nin yeni adliye sarayı başlıyor.Spor kompleksi alanları mevcut.Mutlukent lokasyon olarak da Formula, GOSB, Bankacılar üssü, otoban, havalimanı gibi noktalara çok yakın bir konumda.Buralarda arsa, daire ne önerirsiniz ? Planlanan başka büyük bir proje düşünülüyor mu Mutlukent'e ?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 09:29 Sevgi Engin 311 Kişi okudu

Merhaba,Avrupa Konutları Ispartakule ile ilgili kreş meselesi b

Soru

Merhaba,Avrupa Konutları Ispartakule ile ilgili kreş meselesi bizi oldukça tedirgin etti.Mümkünse işin aslını öğrenebilir misiniz?Bu arada ben şu anda tem de oturuyorum ve Avrupa Konutları'nde 1.5 yıldır yaşayan biri olarak bu markaya güveniyorum.Umarım beni yanıltmazlar....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 10:28 elif ak 312 Kişi okudu

Canan Residence\'de m2 si 3100 TL uygun bir rakam mıdır? prim y

Soru

Canan Residence'de m2 si 3100 TL uygun bir rakam mıdır? prim yapma şansı varmı dır? ayrıca bölgedeki yüksek gelirim sıkıntısı bu projede var mıdır? teşekkür

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2011 | 22:40 ali kazan 312 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey, Dap Burgu Kuleler\'de internet sayfasınd

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Dap Burgu Kuleler'de internet sayfasındaki minumum ve maksimum m2'li daire tipleri için fiyatları kaldırmışlar, yeni fiyatlar hakkında bilginiz var mıdır, lansman fiyatları 30 Nisan'a kadar geçerli idi, fiyatlar değişmişse emlakkulusi.com adresinde son fiyatlar yayınlanabilir mi acaba, Cevaplarınız ve sektöre olan çok ciddi katkılarınız için teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mayıs 2011 | 23:33 Ümit Hamdi Gelen 311 Kişi okudu

tekrar merhaba , evet E.Polat\'ın yaptığı, soyak yenişehir c

Soru

tekrar merhaba , evet E.Polat'ın yaptığı, soyak yenişehir civarındaki atapol rezidans, emlakçının bana söylediği kira getirisi 1000-1100 TL, kira getirisinin neden bu kadar düşük olduğunu anlayamadım bu nedenle kafam karışık, yapılacak finans merkezine yakınlığı cazip gelmişti bana, istanbulu da çok iyi bilmiyorum. şu anda altunizade de oturuyorum ,2 yıl sonra da alacağım yerde kendi evimde oturmak istiyorum o bölge ve proje bu koşullarda cazipmi, ileriye yönelik lokasyonda ilerleme olurmu.o bölgeye ilişkin olumsuz bir duyumunuz varmı.görüşlerinize ve tavsiyenize çok ihtiyacım var,teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mayıs 2011 | 21:21 seval uluc 311 Kişi okudu