merhaba , maltepe 2. etap yeşiltepe nin ne zaman kura cekilip ,
merhaba , maltepe 2. etap yeşiltepe nin ne zaman kura cekilip ,teslim olacağı konusunda net bir bilginiz varmıdır? tşk
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba , maltepe 2. etap yeşiltepe nin ne zaman kura cekilip ,teslim olacağı konusunda net bir bilginiz varmıdır? tşk
Sn. Kireçci, www.havadanemlak.com projeniz gerçekten son derece ilginç ve yaratıcı bir çalışma olmuş. Ancak siteye konan resimler gerek çözünürlük gerekse perspektif açısından tam bir amatör işi gibi duruyor. Resimler sanki cep telefonu ile çekilmiş ya da videodan kaydından alınmış gibi. Resim kaitesinin yükseltilmesini bekliyoruz. Eğer resim kalitesi yükselirse çok iyi reklam alacağınızdan hiçbir şüphem yok. Bol kazançlar...
Üstadim, her ne kadar sizleri 4. yilinizda yakaladiysam da sizlerle tanismaktan gayet memnunum. Keske daha önceden tanissaydik diyorum. 4. yasinizi kutlarim, basarilarinizin artarak devam etmesini dilerim. Yardimlariniz icin bir kez daha tesekkür ederim. Kolay gelsin, iyilikler dilerim ...
Sayın Kireçci,10 daireli binada 1 adet dairemiz bulunmakta,diğer sahipler ile birlikte karara varılmış ve 1962 yapımı binamızın yenilenmesi uygun görüldüğünden müteahhitlik firması ile anlaşmak üzere kat karşılığı sözleşme imzanmıştır.Ancak mülk sahiplerinden 2 hane sahibi sözleşmeyi henüz imzalarını atmamışlardır.9 ay önce sözleşmeyi imzalayan biz ve diğer mülk sahipleri kalan 2 hane sahibini ikna etmemize rağmen müteahhitimiz işe başlama eylemi göstermemiştir.Öncelikle şunuda belirteyim;müteahhite ulaşamamaktayız.sözleşmeyi imzalayacak olanve henüz imzalayamamış olan,kalan 2 hane sahibide müteahhite ulaşamamaktadır.bu sebeple sözleşme geçerlilik kazanmamıştır.noter kanalı ile imzaladığımız sözleşmemizde "tüm hak sahipleri sözleşmeyi imzalamadan,işbu sözleşme geçerlilik kazanmayacaktır" ibaresi de bulunmakta.***işimizin hızla sonuçlanması için noter kanalı ile müteahhite ihtar göndermemiz en uygun çözüm müdür?***müteahhitin sözleşmeyi imzalamış olan hane sahiplerine verebileceği bir zarar/açabileceği bir dava var mıdır?***başka müteahhitlik firmasıyla anlaşma ve sözleşme yapabilmemiz için ne yapmamız gerekir?bilgilendirirseniz çok seviniriz.şimdiden teşekkür ederiz.
Görülüyor ki berk atasun bey benim yazıma çok içerlemiş.Tavrı tipik bir kralcıdan çok kralcı tavrıdır.Şirket yetkililerinin bizzat kendisi normalde iadenin hemen yapılması gerektiğini ama ödeme akışındaki bir aksamadan dolayı böyle bir gecikmenin olduğunu belirtiyorlar.Fakat söz konusu bey ise tutuyor açıkça mağdur olan beni kınıyor.Pes..Söyleyecek söz bulamıyorum.Sizi yazıyı okuyanların vicdanına havale ediyorum.
iyi calışmalar halkalı toki manolya evlerinin yanındaki taşınan askeriye alana ne gibi pureje yapılacak acaba buraya ve tokiye alış veriş merkezi yapılacakmı cünkü burada alış veriş merkezlerine cok ihtiyac var
Selam, Süleymwn Bey in GOP'da AVR TEM in yanında ikinci bir projeye başlayacağını duymuştumç Bu konuda bilginiz var mı? Teşekkürler.
Tebernüş Bey,Bugüne kadar Konut projelerinden en etkilendiğim ve de fırsatı kaçırdığım Avrupa Konutları TEM oldu, bundan sonra bu tip çok cazip fiyatla ortaya çıkacak sonrasında da 1 sene içinde katlayacak ve benim kaçırmayacağım bir proje olur mu, olursa ne olur ))
Merhaba Tebernüş BeyBir soru sormuyorum sadece buradaki arkadaşların bir noktayı çok iyi anlamasını sağlamak istiyorum. Aldığınız evin fiyatı reel olarak(enflasyondan arındırılmış) düşebilir ya da çıkabilir. Konutta borsadan aldığınız hisse senedinden farklı bir enstrüman değil. O yüzden düştüğü zaman inşaat firmalarından nedenlerini araştırmak doğru değil. Piyasadaki likidite ve faiz oranları burada önemli rol oynuyorlar. 2000 yılından başlayan önemli trendin sonlarına gelmiş olduğumuz açık duruyor. O yüzden yatirim için alacak olanlar 2012 de başka fırsatlar ortaya çıkınca üzülmesinler..
Merhaba Tebernus Bey. Cekmekoy buyuk bir yer. Emlak Konut'un Alemdag projesi tam olarak nerede olacak? Sitelerini inceledim hic bir aciklayici bilgi yok. Evlerin plani, projenin lokasyonu, projeden gorseller yok. Detaylarindan habersiz oldugum bir projeden nasil ev alabiliriz yada bilhasssa mi bu gibi hayati detaylar verilmiyor cok talep olmasin diye?