sayın tebernüş kirecçi beyefendi.sizin ve şahsınızda tüm

Soru

sayın tebernüş kirecçi beyefendi.sizin ve şahsınızda tüm site görevlilerinin ve türk halkının bayramını kutlarım. İzmir seferihisar ile alakalı bir çalışma yapacağınızı ve bizlerle paylaşacağınızı söylemiştiniz. Mutlaka unutmamışınızdır.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Eylül 2010 | 13:16 mehmet kaygusuz 281 Kişi okudu

cevabınız için teşekkürler.. Yanlız 2nci sorum olacak .Fiya

Soru

cevabınız için teşekkürler.. Yanlız 2nci sorum olacak .Fiyapı sitenizden takip ediyorum genelde elindse kalan daireleri lansman fiatıylan tekrar satması 2nci eli olumsuz etkilemiyormu? esenşehirden sonra fitower uda çok ucuz fiattan satması ,topraktan gifrenlere haksızlık olmuyormu? sizin değerlendirmeleriniz emin olun ki bir çok okuyucuya ve satın alanlara ışık tutacaktır. teşekkürlerr

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ağustos 2010 | 12:37 berna arıkan 281 Kişi okudu

4 katlı binanın her katında 2 daire var ama 4 ncü kat projede

Soru

4 katlı binanın her katında 2 daire var ama 4 ncü kat projede tek daire imiş ama 2 daire yapılmış kat itifakı yok yani kacak gözüküyor binanın bitiş tarihi 1975 buna kat itifakı ala bilirmiyim o arsaya 6 kat izin var şimdi ama

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ağustos 2010 | 13:52 ALİ İHSAN BARUT 282 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey, size bir sorum olacak ancak sorumu web or

Soru

merhaba tebernüş bey, size bir sorum olacak ancak sorumu web ortamında sormak istemiyorum. mail adresinizi bana gönderirseniz size mailimi yukarıdaki mail adresimden sizin mail adresinize göndereceğim. teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ağustos 2010 | 18:15 Sedef Külahçı 282 Kişi okudu

cok tesekkutr ederim 17 Agustostoaki soruma cevap yazdiginiz icin

Soru

cok tesekkutr ederim 17 Agustostoaki soruma cevap yazdiginiz icin. avrupa tem deki evimin metrekaresi 135 (3 1) direk golu goruyor - site icindeki yeri gercekten iyi. tam bir sene once 320 ye almistim. Simdiden tesekkur ederim, saygilarimla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ağustos 2010 | 17:52 murat arikan 281 Kişi okudu

Merhabalar,iyi haftalar Tebernüş bey,nasılsınız?Eviva resida

Soru

Merhabalar,iyi haftalar Tebernüş bey,nasılsınız?Eviva residance hakkında ne düşünürsünüz ,innovia1 in tam arkasında,ancak iki yıldır proje toprakta yattı öyle şimdi temel aşamasında.bir garip durum,proje el mi değiştirdi acaba ,yatırım yapılabilir mi sizce.fiyatlar uygun çünkü.2,ci sorum önay garden hakkında ,ne derece güvenebilirz önay gruba..3,cü diyeceğim bir soru değil de bir yorum ,ctesi gunu ikinci kez crown tower satış ofisine gttim ,25 milyon dolarlık projeyi iki tane beceriksiz ,toy kıza emanet etmişler ,gayet laubali gayet bilgisizce satış yapmaya çalışıyolar.bu kadar ciddiyetsiz bir firma sizce o koca binayı dikip sözlerini zamanında ve eksiksiz yerine getirebilir mi ...acaba ...saygılar ..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Eylül 2010 | 12:21 Aras Ersan 282 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey,Acaba Yesilkoy ile ilgili gorusleriniz nedi

Soru

Merhaba Tebernus Bey,Acaba Yesilkoy ile ilgili gorusleriniz nedir? Oturmus bir bolge ve uzun zamandir deger kaybediyor. Sizce bundan sonra nasil bir gelisme olur? Bu bolgede yaklasik 18-20 senelik bir binada dubleks dairem bulunuyor. Binaya cok bakim yapilmiyor ve ev sahiperi isteksiz. Bir de deprem riski var tabi. Bu durumlari goz onune alarak, bu daireyi satip yeni konut projelerinde veya kira getiri orani yuksek bir dukkan alarak degerlendirmek daha mi dogru olur? Tesekkurler. Ozan Can Koseley

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2010 | 14:09 Ozan Can Koseley 282 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba, avrupa konutları ıspartakule 2'de küç

Soru

tebernüş bey merhaba, avrupa konutları ıspartakule 2'de küçükçekmece gölü manzaralı mı yoksa site içi gölet ve havuz manzaralı dairenin mi şerefiyesi sizce daha yüksek olur, bir de fiyatlar 150 bin den başlıyor haberi yayınlandı, 1 1 ler 79 m2 den başladığına göre m2 fiyatı 2000 tl civarı, sizce bu fiyatlardan yatırım için uygunmudur, avrupa konutlarının zaten diğer projelerinde belli bir rgetirisi neredeyse garanti gibi, şerefiye açısından hangi daire tipini seçmek daha mantıklı olur sizce, fikirlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum, teşekkür ederim, hoşçakalın,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Eylül 2010 | 16:19 zeynep gunesli 281 Kişi okudu

Tebernüş bey iyi günler, ben hadımköy kiptaş 2.etaptan dair

Soru

//www.capsiplexturkiye.gen.tr Tebernüş bey iyi günler, ben hadımköy kiptaş 2.etaptan daire alma gafletinde bulundum ve kaç ay geçtiğini bile unuttum. Ne yol var ne okul. Durum ile alakalı size gelen bilgi var mı. Okul ne zaman açılacak, teslimatlar ne zaman bitecek? Teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Eylül 2010 | 16:48 http://www.capsiplexturkiye.gen.tr 282 Kişi okudu