arsa tapulu daire alırsam ilerde karşılaşıcağım sorunlar nelerdir
iyi çalışmalar Pendik güzel yalı dan 15 daire üzerine kurulmuş depremde yapılmış toprak tapulu bir binadan 1. kattan daire alacağım ilerde sorun yaşar mıyım
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
iyi çalışmalar Pendik güzel yalı dan 15 daire üzerine kurulmuş depremde yapılmış toprak tapulu bir binadan 1. kattan daire alacağım ilerde sorun yaşar mıyım
Kentsel donusum için başvurulmuş ve onaylanmis olan bir yeri Satin almak istiyorum. Yaptigim araştırmalar neticesinde kira yardimini başvuran kişini n alacagini ;Ama belediye harclari ile ilgili bir gorus ayni hakların geçerli olduğu muaf oldugu. diğer bir görüş haklarin devredilemeyecegi hangisi doğru yardi m eder misiniz
Merhaba Tebernüş Bey, İstanbul Küçükçekmece'de Oturduğumuz Bina ve Yanındaki Arsamız Yaklaşık 50 Yıldır var olan karayolları projesi kapsamında. Ne satış yapabiliyoruz nede çivi çakabiliyoruz. 50 yıllık bir proje ne hayata geçiriliyor nede kesin bir bilgi alabiliyoruz. Bu plan değişiklikleri nasıl yapılır alternatifler nelerdir? böyle eli kolu bağlı beklemek mi gerekiyor?
Tebernus Bey, merhabalar. Ben uzun zamandır Ankara'nın Çankaya ilçesinde bir ev almak istiyorum. Şu anda yeni tamamlanmış bir ev buldum.Ancak yüklü miktarda kredi çekmem lazım ve faiz oranları da malum. Acaba şu anda konut alınmalı mi yoksa faiz oranının düşmesi için biraz daha beklemeli mi?Arsa almak fikri de cazip geliyor açıkçası. ..Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
TEBERNUŞ Bey merhaba, belki belki bize henuz ulaşmamış bilgiler veya duyumlar sizde olabilir diye yazmak ve sormak istedim. OYAK 3ncü etap ile ilgili herhangi bir bilgi var mı? Teşekkürler
Yatirim maksadiyla Ihlas Armutluda yaz donemi ara katta 98 metre kare devremulk satin almak istiyorum. Fiyatlar 30-38 bin araliginda. Alayim mi?
merhabalar, Hadımköy 3 Etap Kiptaş konutları için başvuruda bulunmayı düşünüyorum, ancak bu bölgeyle ilgili yeteri kadar bilgim olmadığından dolayı kafamda soru işaretleri var, yatırım yapılabilir mi? teşekkürler.
Hocam mrb. ben bi binada kiracıyım ev sahibim evi mütayite vermiş.aramızda kontrat sözleşmesi yok .su ceyran hepsi ev sahibinin üzerine .kira yardımını alabilirmiyim.ve ne yapmam lazım....teşekkürler
1972de babamın yaptığı ev yandı eşim pencereden atladı ve felç geçirdi. Babam Ankara'ya göç etti kardeşim ise İstanbul'a yerleşti. Ben kendi imkanlarımla aynı yere 1973 yılında ev yaptım. 2012 senesinde köyümüze kadastro geldi. Köydeki bilir kişiler evi benim üzerime yazdırmışlar. kardeşim buna tapu iptal davası açtı ama evin yapımına ne babamın ne kardeşimin en ufak bir katkısı olmadı. Şahitlerden bunu tersini iddia eden de yok. Babam vefat etmiştir. Sizce bu davanın sonucu ne olur?
İyi çalışmalar. Dedemden kalan ve emlak bankası tarafından üzerine bina yapılan arsamız ile ilgili dava açmıştık. Davayı kazanmamıza rağmen , torba yasada yer alan bir madde nedeniyle bedeli belirlenmiş olan miktar bize ödenmedi. Bu konuda yargıtayda bir karar alındığı torba yasadan önce davası bitip kazananlara bu bedellerin ödeneceği, davası bitmeyenlere ise bir ödeme yapılamayacağını duyduk. Bu konuda bize bilgi verir misiniz? Teşekkürler