EMSAL HAKKINDA

Soru

Merhabalar, Yenisahra Mahallesindeki emsalin 3,5 olduğun haziran ayında ise emsalin 2,5 olacağı söylenmektedir. Yani 300m olan arsaya haziran ayına kadar ruhsat alırsam 1050m , hazirandan sonra alırsam 750m'lik inşaat alanı yapabilirmişim doğru mudur? Konu hakkında görüşünüz nedir? Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ocak 2014 | 14:04 Hakan Uzun 284 Kişi okudu

müşterek ev hk.

Soru

2008 yılında birlikte olduğum bey , vefat eden eşinden emekli aldığından dolayı bana nikah yapmadı ,bunun yerine oturduğumuz evin yarısını satış olarak verdi. şu anda aramız iyi değil , 3 yıl önce beni dolandırıcılıktan mahkemeye verdi fakat geri çekti. halen aynı evde ikamet etmekteyiz. bu durumda ne yapabilirim. satış hakkım varmı. tapuda satış 5 yılı aştı. geri alması mümkün müdür. yardımlarınız için teşekkürler

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
24 Ocak 2014 | 11:33 siyabe güneş 283 Kişi okudu

kentsel dönüşüme başvurduktan sonra satimi halinde yeni alan kişi

Soru

Kentsel donusum için başvurulmuş ve onaylanmis olan bir yeri Satin almak istiyorum. Yaptigim araştırmalar neticesinde kira yardimini başvuran kişini n alacagini ;Ama belediye harclari ile ilgili bir gorus ayni hakların geçerli olduğu muaf oldugu. diğer bir görüş haklarin devredilemeyecegi hangisi doğru yardi m eder misiniz

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2014 | 22:58 ali aslan 283 Kişi okudu

Karayolu Yol Projesi

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, İstanbul Küçükçekmece'de Oturduğumuz Bina ve Yanındaki Arsamız Yaklaşık 50 Yıldır var olan karayolları projesi kapsamında. Ne satış yapabiliyoruz nede çivi çakabiliyoruz. 50 yıllık bir proje ne hayata geçiriliyor nede kesin bir bilgi alabiliyoruz. Bu plan değişiklikleri nasıl yapılır alternatifler nelerdir? böyle eli kolu bağlı beklemek mi gerekiyor?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mart 2014 | 23:28 Serhat Çelik 284 Kişi okudu

Konut kredisi

Soru

Tebernus Bey, merhabalar. Ben uzun zamandır Ankara'nın Çankaya ilçesinde bir ev almak istiyorum. Şu anda yeni tamamlanmış bir ev buldum.Ancak yüklü miktarda kredi çekmem lazım ve faiz oranları da malum. Acaba şu anda konut alınmalı mi yoksa faiz oranının düşmesi için biraz daha beklemeli mi?Arsa almak fikri de cazip geliyor açıkçası. ..Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2014 | 06:53 Özlem Akar 283 Kişi okudu

OYAK 3NCÜ ETAP

Soru

TEBERNUŞ Bey merhaba, belki belki bize henuz ulaşmamış bilgiler veya duyumlar sizde olabilir diye yazmak ve sormak istedim. OYAK 3ncü etap ile ilgili herhangi bir bilgi var mı? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2014 | 20:29 Mehmet ÇELİK 283 Kişi okudu

SATIN

Soru

Yatirim maksadiyla Ihlas Armutluda yaz donemi ara katta 98 metre kare devremulk satin almak istiyorum. Fiyatlar 30-38 bin araliginda. Alayim mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mart 2014 | 23:05 celal gokce 283 Kişi okudu

Hadımköy 3 Etap Kiptaş

Soru

merhabalar, Hadımköy 3 Etap Kiptaş konutları için başvuruda bulunmayı düşünüyorum, ancak bu bölgeyle ilgili yeteri kadar bilgim olmadığından dolayı kafamda soru işaretleri var, yatırım yapılabilir mi? teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mart 2014 | 15:42 rıdvan cabbar 284 Kişi okudu

Kira yardımı

Soru

Hocam mrb. ben bi binada kiracıyım ev sahibim evi mütayite vermiş.aramızda kontrat sözleşmesi yok .su ceyran hepsi ev sahibinin üzerine .kira yardımını alabilirmiyim.ve ne yapmam lazım....teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mart 2014 | 23:25 Ahmet DEMİR 283 Kişi okudu