tebernüş bey kolay gelsin öncelikle.kafam çok karıştı.ben

Soru

tebernüş bey kolay gelsin öncelikle.kafam çok karıştı.ben fisidede daire sahibiyim.biz daireyi alırken satış temsilcisine esenşehirdeki gb mi olacak dolaplar falan diye özellikle sorduk.Aldığımız cevap evet evet aynı olacak kombinasyon şeklindeydi.şimdi böyle yazıları okuyunca hayrete düştüm.sizden ricam lütfen fikret beyle bir konuşup bizide bir bilgilendirin artık ofisi arayıp satış temsilcileriyle bile görüşmek istemyrm lütfen siz araya girermisiniz artık...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Eylül 2010 | 10:28 arzu subaşı 281 Kişi okudu

küçükçekmece aziz yeniay kadir topbaş ve erdoğan bayraktara

Soru

küçükçekmece aziz yeniay kadir topbaş ve erdoğan bayraktara kalsa yıkıp yeniden yapcaklar demişsin ya tebernüş abi valla buralar yıkılıp yeniden yapılmayacak gb değil o kadar çarpık bir yerleşim yeri ki gecekondu dolu heryer keşke yıkıp yeniden yapsalar ben ancak o zaman kurtulurum burdan abiP ayrıca aziz başkanda mükemmel hizmetler sunuyor ilçemize onun gb bir başkan daha bulamaz çekmeceliler zaten yeni büyükşehir başkan adayı aziz başkan olacakmış sanırım büyük olasılıkla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2010 | 01:47 elif çınar 281 Kişi okudu

tebrnüş bey özyurtların ntowers projesinde temel çalışmas

Soru

tebrnüş bey özyurtların ntowers projesinde temel çalışmasının devam ettiğini söylediniz peki sizce ordaki zemine göre hareket edilip edilmediğini kullanılan teknoloji hakkında bir bilginiz olup olmadığını merak ettim 31 kattlı plokların kat çıkım hızı sizce ne olur diye sorucaktım teşşekür ederim iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2010 | 17:12 mahmut hanefi 281 Kişi okudu

Merhabalar,Ben konuyu başka bir yöne çekmek istiyorum DEPREM..

Soru

Merhabalar,Ben konuyu başka bir yöne çekmek istiyorum DEPREM...Halkalı,Başaksehir,Beylikdüzü ve baska yerlerde zemin nasıl.. zemini en saglam olan lokasyon neresidir. Firmalar cok büyük depreme dayanıklı binalar yaptıklarını ifade ediyorlar bu ne kadar gercekci..DEPREM konusundaki düsünceleriniz nedir?Saygılarımla..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Eylül 2010 | 10:49 Ali ASLAN 282 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,bir konuda bilgi rica edicektim. ben fi-si

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,bir konuda bilgi rica edicektim. ben fi-side projesinden 2 1 120 m2 arka 5. kat daire aldım ama hep aklımı kurcalıyor bu tip yüksek binalardan daire alırken neye dikkat etmek gerekiyor? yükseklikmi? havuz tarafımı? arka taraf herzaman dahamı değeri az artar. kusura bakmayın sizi meşgul ediyorum. şimdiden çok teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Eylül 2010 | 08:26 ilyas kaya 281 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey, Yatırım amaçlı Tuzla-Kurtköy bölgel

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Yatırım amaçlı Tuzla-Kurtköy bölgelerinden daire araştırması yapıyorum. Fiyapı Tuzla 3 de 100 m2 2+1 lik bir dairenin Nisan ayında 99 000tl iken şimdi 129000 tl olması doğru mu, bu kadar prim yaptı mı gerçekten, bu durumda yeni başlayan Gebze projesinden de aynı primi yapmasının bekliyor musunuz.Bana ne önerirsniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Eylül 2010 | 11:47 Serap Türk 282 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba, Avrupa Konutları-Ağaoğlu-Bizimevler-Ga

Soru

Tebernüş bey merhaba, Avrupa Konutları-Ağaoğlu-Bizimevler-Garanti koza arasında kalan 91.000 m2'lik arsa kat karşılığı olmak üzere satılık. Arsanın toplu konut imarlı olduğu yazıyor. Bu bölgenin tümüyle TOKİ'ye ait olduğunu düşünüyordum ben. (httpwww.sahibinden.comilanemlak-arsa-satilik-bahcesehir-ispartakule-avrupa-konutlari-yani-kat-karsiligi-arsa-32310727detay?).Bilginiz, duyumunuz var mı acaba?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ekim 2010 | 22:35 Tunç Umut 282 Kişi okudu

Merhaba tebernus bey, bence besiktaslilar agaoglu\'nun degil de s

Soru

Merhaba tebernus bey, bence besiktaslilar agaoglu'nun degil de stad sponsorları fi-yapi'nin reklamlarını gündeme getirmeliler. Nasıl mı? Fi-yapi'dan liverpool'da kaçırılmayacak fırsat. Sasirmaniz normal çünkü goller anormal. 0 pesinat, 0 taksit, 0 faiz. Hatta iki tane sıfırı ustuste koyarsak 8 0 lik kampanya ))))

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ekim 2010 | 08:18 Ugur Atak 281 Kişi okudu