gökceali köyü
Verdigiiz cevap icin tesekkürler kuzey marmara otoyolu avrupa yakasi güzergahini nerede bulabilirim nasil ulasabilirim Iyi günler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Verdigiiz cevap icin tesekkürler kuzey marmara otoyolu avrupa yakasi güzergahini nerede bulabilirim nasil ulasabilirim Iyi günler
akkozadan aldigim 3+1 dairemin sözlesmede haziran 2011 de teslim edilecegi yazili, maalesef bir sene gecikmeli teslim edilecek .%50sini pesin ödedim ,kalani 20ay taksitle ödüyorum .borcumu ödeyene kadar kiraya verip aydatlarimi ödemeyi düsünerek girdimdi. bu konuda akkozadan hic bir yazili veya sözlü bir bilgi verilmedi bana. bu konuda beni aydinlatarak yönlendirirseniz cok sevinirim .ilginize tesekkür ederim.
Merhaba Ahmet bey,29 şubat 2012 tarihinde içinde kiracı olan ev satın aldım.Ev alırken ödenen emlak vergisi eski mal sahibine mi,yoksa yeni mal sahibine mi aittir.Kontratları ayın 15 itibarı ile oldugundan kiracını n o ay için ödedigi kira bedelinin yarısını almam gerekiyor degil mi? çünkü akiracı aylık ödemesini yapmış 15 i itibarıyle.Cevaplarsanız sevinirim.tşk
tokıden ev almak ıstıyorum ıst. anadolu yakasında oturuyorm 2012 projesı varmı
Merhabalar, olimpik ya da yari olimpik bir yuzme havuzuna sahip olmak site icerisindeki bir apartman dairesinin fiyatini yuzde kac artirir acaba? Bu konuda yardimci olabilirseniz sevinirim.Saygilarimla, Huseyin Cetin
Merhaba Tebernus, istanbul kentsel donusumu nereleri icine aliyor, 1. Etap 2. Etap diye bir siralama varmi.Tesekkur Ederim
serdar bey merhabalar. geçen sene yine bu siteden size izmirde arsa yatırımı için nereleri uygun gördüğünüzü sormuştum , sizde ayrancılar vede çiğliden sonrasını tavsiye etmiştiniz. şuan bu bölgelerde fiyatlar geçen seneye göre minimum yüzde 100 prim yaptı ama ben maalesef geçen sene o kapitalı sağlayamadığımdan yer alamadım şuan ise 1 kaç ay içinde elime iyi bir para geçicek ama dediğim gibi o bölgelerde fiyatlar biraz şişmiş gibi geliyor bu konuda sizin düşünceleriniz nasıl benim planlarım daha uzun vadeli olabilir mesela 5-10 sene uzun vadede nereleri önerirsiniz? şimdiden tşk ederim.
Merhabalar ben uskudar merkezde bir isyeri almayi dusunuyorum ama merkezde bir cok bina ve is yeri istimlak olacak diye duydum ne önerebilirsiniz acaba tesekur ederim
Tebernüş abi selamlar,Şu anda nişanlıyım ve bu yıl sonuna doğru evlenmeyi düşünüyorum. Maximum 140.000'e kadar Kartal-Maltepe civarı (Kurtköy hariç) satılık daire almak istiyorum.Malumunuz kredi oranları uçmuş durumda. Şöyle çok peşinat vermeden ve(max.25.000-TL) aylık 1.400-TL ödeyerek ev sahibi olabilir miyim? Bu konuda yol gösterek birisine çok ihtiyacım var. Yardımlarınız ve önerileriniz için teşekkürler tebernüş abi
tebernüş bey slm, temiz hava ile ilgili yazınızı okudum biraz önce, çok haklısınız. ben bu konuda şanslı bir bölgede oturuyorum, kağıthane sadabad da.. her sabah temiz havayı içime çektiğimde yenilendiğimi hissediyorum.size bahadır inşaatın sadabad da ki projesinis ormuştum araştıracağınızı söylemiştiniz. bir gelişme var mı? teşekkürler:)