Tebernüş Bey merhaba, batışehirin web sitesi yeni görselleri

Soru

Tebernüş Bey merhaba, batışehirin web sitesi yeni görselleri ve bazı detaylarıyla yayınlanmış bildiğim kadarıyla basında da henüz çıkmadı bu görseller. Belki haber olarak kullanmak istersiniz emlakkulisinde ) Bu arada bence Bünyamin Derman'ın bu projesi ustalık projesi olmuş. Tasarımlar çok başarılı eğer ege yapı inşaat kalitesinde de bu çizgileri gösterebilir, iyi bir otel markası, avm karması ve hizmet sistemi oluşturabilir... uçar gider.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Eylül 2011 | 13:07 halil güzel 277 Kişi okudu

Sn Tebernüş bey,Dumankayanın Halkalı Konsept proje arsası i

Soru

Sn Tebernüş bey,Dumankayanın Halkalı Konsept proje arsası için sorduğum soruya cevap olarak verdiğiniz "Peki" Orası Dumankayanın projesinin arsasıdır mı?Yoksa daha arkada bir yer midir?Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Eylül 2011 | 22:05 Bahri Deniz 278 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Abi, Ayışığı vadi evlerinde m2 fiyatı 2.

Soru

Merhaba Tebernüş Abi, Ayışığı vadi evlerinde m2 fiyatı 2.200-TL civarı. Bana biraz yüksek gibi geldi. İyi bir proje gibi. Sizce bu fiyat değer mi? Yatırımın karşılığını bitince alabilir miyiz? Demir inşaatı araştırdım, iyi ve sağlam bir firma. Yaptığı projeler de oldukça başarılı ve oturanlar memnun.Bitmiş binalarında m2 fiyatı bu kadarken bitmemiş bir projeye bu fiyat vermek sizce değer mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ekim 2011 | 11:11 Murat Birsen 278 Kişi okudu

Merhaba güzel insan, bir sorum var, Babil kuleleri projesinde d

Soru

Merhaba güzel insan, bir sorum var, Babil kuleleri projesinde dükkan satin almak iyi bir fikir mi ? bu konuda ne düsüyorsun ? istersen e-mail ile cevap ver. kolay gelsin arkadasim ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ekim 2011 | 12:08 Hasan Yaycioglu 277 Kişi okudu

Dünkü cevabınız için teşekkürler. Evostar projesinin 3 haf

Soru

Dünkü cevabınız için teşekkürler. Evostar projesinin 3 haftadır fiyatının artmadığına eminim. Web sitesinden takip ediyorum, satış ekibine de soruyorum.Onlardan öğrendiğime göre %50si satılmış. Gene de fiyatların artmaması sanırım beklentilerinden az talep olduğunu gösteriyor. Aynı zamanda yeni alacaklar için belki de fırsat. Bugün satış raporunu öğreneyim demiştiniz. Paylaşabilirseniz sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ekim 2011 | 09:48 Mustafa Şahin 277 Kişi okudu

detaylı bilgi yazmadığım için kusura bakmayınbu konuda acem

Soru

detaylı bilgi yazmadığım için kusura bakmayınbu konuda acemiyim)çocuklarımın okulu Cağaloğlunda fakat Sancaktepede de şubesi var, bu nedenle Sancaktepe, Çekmeköy, Samandıra vb. olabilir,teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Kasım 2011 | 11:41 nuray çakmak 277 Kişi okudu