sayın bayram,eşimi tehdit için ve çocuklarımıza ve...
sayın bayram,eşimi tehdit için ve çocuklarımıza ve ailesine bakmadığı için savcılığa şikayet etmiştim.şikayetimden 15 gün sonrası korkusundan bana elden bir akrabamızla 500 tl para gönderdi ve makbuz imzalamamı istedi.bende makbuzu imzaladım fakat bu tutarın çocuklarım için yeterli olmadığını ve bana ailemin baktığını imzaladığım kağıda şerh düştüm.eşimin geliri fazla fakat asgari ücretli gözüküyor.işyeri sahibi ve bu işyerinde müdür kendisi.1-ben göndermiş olduğu 500 tlyi almakla hatamı ettim?2- savcılık sonucunu beklemeden tedbir nafakası davası açmam gerekirmi,? bana bir yol gösterirseniz sevinirim.sağolun
