Tebernus bey, Agaoglu ispartakule projesi icin ne dusunuyorsunuz?

Soru

Tebernus bey, Agaoglu ispartakule projesi icin ne dusunuyorsunuz? Yatirim amacli. Fiyatlar cazip mi? Tulip Turkuaza yakin mi? Sizce hangisi daha tercih edilmeli? Agaoglu kendi basina bir marka degilmi>

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Kasım 2009 | 12:28 E. Kart 274 Kişi okudu

selam tebernüş bey.fiyaka bahcesehir fiside olarak degiştği s

Soru

selam tebernüş bey.fiyaka bahcesehir fiside olarak degiştği soyleniyor.kapalı havuz olacagı soyleniyordu değişen projeyle kapalı havuz ve diğerleri yapılacak mı yoksa sadece adımı değişti.tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Kasım 2009 | 21:24 serkan koç 273 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş Bey,Kemercity 3 haberini gordum, sitenizde,

Soru

Selamlar Tebernüş Bey,Kemercity 3 haberini gordum, sitenizde, Gokturkte, o bolge ve yeri hakkinda ne derseniz, 3 1, Maslakta calisacak birisi icin uygun bir yermi orasi?Tesekkurler ve en iyi dileklerimle,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Kasım 2009 | 17:50 Bilal Sarioz 274 Kişi okudu

merhaba, fiyaka tuzla 3'te % fazlasıyla geri ödemeli kampanyada

Soru

merhaba, fiyaka tuzla 3'te % fazlasıyla geri ödemeli kampanyadan yatırım amacıyla daire almak istiyorum amacım birikmiş birikimimi değerlendirmek sizce doğru bir iş yapmış olur muyum? Görüşleriniz için teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2010 | 12:56 abdullah bulut 274 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey. Yazılarınızı hergün içtenlikle t

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey. Yazılarınızı hergün içtenlikle takip ediyorum. Sayenizde bu sektörde bilinmeyenleri öğrenmeye çalışan bilinçli tüketiciler olmaya çalışıyoruz. Bu aralar çok bahsedilen Çanakkale Projesi konuşulmakta kendimce internetden konuyu araştırdım İstanbul Tekirdağ iline yapılacak bir otoyol projesinin güneye inerek kaz dağlarından çanakkale ye yani güney marmara bölgesine en kısa zaman içerisinde inilmesi planlanıyor. Bu konu ile ilgili Binali Yıldırım beyinde açıklamaları olmuştu. Konu bu mudur eğer bu ise bölgedeki konut yapılanması açısından yansımaları ne olur.Teşekkür eder.İyi günler dilerim....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ocak 2010 | 09:17 bilalkeles 274 Kişi okudu

Sayın Kireçci, emekli bir çift olarak azami 300.000 TL birikim

Soru

Sayın Kireçci, emekli bir çift olarak azami 300.000 TL birikimimizle İstanbul'da iki odalı mütevazi, fakat deprem, asayiş, ulaşım vb. konularda mümkün olduğu kadar güvenli ve sosyal ve kültürel faaliyetlere uzak düşmeyen yeni tamamlanmış bir konut edinmek istiyoruz. En uygun semt seçeneklerinden bizi bilgilendirirseniz sevineceğiz. Selamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ocak 2010 | 18:55 hulusi oraler 273 Kişi okudu

merhabalar efendim öncelikler boyle bir hizmeti ücretsiz olarak

Soru

merhabalar efendim öncelikler boyle bir hizmeti ücretsiz olarak ınsanlara sunduğunuz size minnetetarız..ağva/kurfallıdan 612 m2 85 m2 imar izinli arsayı 24 tl ye almak üzereyim tavsiye edermisiniz..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Şubat 2010 | 01:59 ertugrul pala 273 Kişi okudu

Merhaba Ben bir konuda vatandaslari uyarmak istiyorum .Gecen gun

Soru

Merhaba Ben bir konuda vatandaslari uyarmak istiyorum .Gecen gun Izmirden yesil insaati aradim bana telefonda 60 m2 dairelerin 56.000 tl oldugunu soylediler ve bunu telefonda tam 5 kez 3 ayri kisiye teyyit ettirdim. ogleden sonra saat 4 te telefonla konusmustum. Ertesi gun sabah ofislerine gittigimde bana bu dairelerden kalmadigini en ucuz dairenin 68.000 tl oldugunu soylediler. Insanlari reklamlar ile ve telefonda yanlis bilgilendirip ofise cekip pahali fiyattan daire satmaya calisiyorlar. Ve vatandas yol parasi ve zaman kaybediyor. Insanlari bu tuzaga dusmemeleri icin bilgilendirirseniz sevinirimSaygilarMurat Kucukcapraz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Şubat 2010 | 15:35 Murat Kucukcapraz 274 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey biz 60 70 bin liralık yatırım amaçlı

Soru

merhaba tebernüş bey biz 60 70 bin liralık yatırım amaçlı bir yer almak istiyoruz bakırköy civarından bize dükkan veya büro var dediler o fiyatlara ev varsada hep bodrum katları var yatırım amaçlı düşünüyoruz bize ne önerirsiniz bodrum kat ev almak mı yoksa dükkan almak da akkıllıca mıdır önemli olan prim yapması ve iyi kira getirmesi bizim için şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Şubat 2010 | 00:22 göksu özalp 274 Kişi okudu