Önce oturumcu sonra yatırımcı ??
Merhaba; Konut projelerinin teslim edilmesinden sonra oturumun başlaması aşamasında zaman zaman sıkıntılar olabiliyor. Bu durum hem konutların değerini bulmasını uzatıyor, hemde kiraların beklentinin altında kalmasına neden olabiliyor. Konut firmaları lansman fiyatları ile öncelikli olarak yatırımcıların ilgisini çekmek yerine, sitede oturacaklarına vaad eden müşterilerden görece daha uygun fiyat talep etmesi, kısa vadede projeye karkastan giren yatırımcıların getirisinin daha yüksek olmasını sağlayacağını düşünüyorum. Bu konuda fikirlerinizi öğrenebilir miyim?
