ev eşyasına haciz olurmu..emeklinin...?
Selemlar..!993 senesinde İstanbulda oturdugum evde 4-5 ay turksat abonesi oldum,aylık ödemelri yaptım ama hesabı kapatmadan yurt dışına sonra Türkiye ye döndüm.Sene 2016 20 sene geçmiş..şimdi telefon mesajı ile icraya verildiğim söyleniyor,hiç bir mal varlıgım yok,emekliyim bu durumda maaşa haciz gelmez ama ev eşyalarına gelirmi.? ev benim değil.İcra dairesine İstanbula yazı yazıp itiraz ettim..dün yine mesaj geldi haciz yaparız diyorİstanbul dan geliyor..Bilgi verirseniz bahtiyar olurum..Bu iyliğinizi unutmam..yenimi akıllarına geldi..hesdap kapanmadı diye 1200 tl istiyorlar bu konuda çok bilgi aldım sizden de yanıt almak isterim
