İmar barışı hisseli dairde yapı kayıt belge başvurusu
Merhaba arsa tapulu 1 daire 4 hisseli imar barışı Yapı kayıt belge başvuru için hissedarların hepsinin başvurusu gereklimi 1 kişi yeterli olurmu
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba arsa tapulu 1 daire 4 hisseli imar barışı Yapı kayıt belge başvuru için hissedarların hepsinin başvurusu gereklimi 1 kişi yeterli olurmu
merhabalar, Ümraniye Atatürk mahallesi çavuşbaşı caddesinden daire almak istiyorum. 1 adet 2 dükkan ve 6 dairesi bulunan binadan daire buldum. arsa alanı 177 metrekare. solunda ve arkasındaki yine bu bina kadar eski binalar var. çevreye göre uygun sayılabilecek bir daire. iskanlı tapulu. sizce kentsel dönüşüm konusunda gelişmesi ne olur. sokakda köşede bulunan bir bina
Arsa piyasasında anladığım kadarıyla bir durgunluk var. Ya da ben öyle zannediyorum. Bu durgunluk ne zaman biter. Ülkemizde istikrar da var bu durgunluğun sebebi ne olabilir acaba iyi günler
Merhaba, Bir konut projesinden daire satın almıştım ve artık teslim aşamasına geldiler, tapu dağıtımına başlandı. Yalnız firma daireleri sözleşmede taahhüt ettiği tarihten geç teslim etti. Sözleşmeye göre piyasa rayici üzerinden kira ödemesi gerekiyor ancak OHAL durumunu öne sürerek kira ödemekten kaçınmaktadır. Sözleşmede mücbir sebepler ve beklenmeyen sosyal ve fiziki hallerden kaynaklanan geç teslimlerden firma sorumlu tutulamaz diye bir madde var. OHAL kira ödememek için geçerli bir mücbir sebep midir ya da firmanın yukarıdaki maddeye göre kira ödememesini mümkün kılar mı? Saygılarımla,
Merhaba Zeytinburnu'nda şu an Kiptaş'ım kentsel dönüşüm için yıktığı yerin yan sokağında evimiz var. Bir sokak ile dönüşümü kaçırdık acaba bizim bölgeye kentsel dönüşüm gelir mi gelirse kaç sene sürer, düşünceniz nedir. İyi çalışmalar.
İyi çalışmalar Esenyurt bölgesinden 3+1 daire almayı düşünüyorum yatırım amaçlı fiyatı 245 bin tl sizce uygun bi yatırımmıdır ilerki zaman için İstanbul'da daire fiyatları malumunuz sizin fikriniz nedir teşekkürler
Merhaba Tebernüş bey ; yazılarınızı beğeni ile takip ediyorum benim sorum şu ; kağıthane sanayi mahallesinde "beyazhane" )285.bin TL) adlı siteden ya da topkapı'da ki inistanbul evlerinden(380.000 TL) 1+1 daire almayı düşünüyorum sizce hangisini almak daha mantıklı neresi daha çok avantaj vaad ediyor.Şimdiden Teşekkürler.
merhabalar. iki ortaklı paylı mülkiyete konu bir arsamız var. imar planında bu arsa üzerinden yol geçiyor ve arsayı ikiye bölüyor. ancak 20 yılı aşkın süredir herhangi bir işlem yapılmadı. ne yol yapıldı ne de arsamın ilgili kısmı kamulaştırıldı. okuduğum bir haberde yargıtayın bu tür durumlar için mülk sahiplerinin lehine bir karar verdiğini ve belediyelerin ya imar planındayer aldığı gibi yol yapması ya da bu kısmın bedelini mülk sahibine ödemesi gerektiği yönünde görüş bildirdiği yazıyordu. biz şimdi diğer paydaşa karşı ortaklığın giderilmesi davası açacağız. rızayla yola terki kabul etmezsek bu durum davayı etkiler mi? imar planlarında yer alan bu tür bilgilerin belli bir süre içerisinde hayata geçirilme gerekliliği var mı? teşekkürler
Tebernüş bey öncelikle daha önce sorduğum soruya verdiğiniz cevap için teşekkür ederim hatırlarsanız sultanbeyli ilkbahar projesi yakınında yeni üniversite için arsa tahsis edildiğini yazmıştım siz de hangi üniversiteye ait olduğunu sormuşsunuz. Bu proje sultanbeyli belediyesinin vizyon projeleri arasında muhtemelen yakın gelecekte zor gözüküyor. Bu üniversite anladığım kadarıyla yeni açılacak bir üniversite başka bir kuruma bağlı değil ben sadece projenin başlangıç tarihi hakkındabu bir duyumunuz oldu mu diye öğrenmek istiyorum. Bir de sultanbeylinin kuzeyi sizce sancaktepenin gösterdiği gelişimi gösterebilir mi büyük konut firmalarının bu bölge ile ilgili girişimleri var mi bölgenin geçmişten gelen sultanbeyli algısını kırma potansiyelini nasıl görürsünüz
Tebernüş Bey; fikirtepedeki projelerden bir tane 1+1 satın almayı düşünüyorum. 2-3 firma belli bir miktar peşinat istiyor kalanını 60 ay faizsiz taksitlendirme yapıyor. Örneklendirmek gerekirse ; Yenitepe Kadıköy projesi ile broklyn projesi bu şekilde imkan sunuyor. Brutte 70-72 m2 olan daire nette 46-49 m2 için 540 bin TL den başlıyor, manzarası ve katına göre 720 bin tl ye kadar çıkabılıyor. Bu şartlar altında ortalama 600 bin tl miktarında bi daire alma planım var sizce mantıklı bir yatırım olurmu? İleride prim yapma ihtimali varmıdır? Yardımınıza ihtiyacım var. Saygılarımla