Sarıgol Konutları
Merhaba tebernüş bey.. Bız suanda Kağıthane Şelale Sitesinde kiracı olarak oturuyoruz. GOP belediyesinin yaptırdığı sarıgöl konutları duyduk. (Belediyeyı aradık suan satıs yokmuş beklıyoruz)Fiyatı uygun geldıgı ıcın dıkkatımızı cektı fakat orada da brüt 161m2 iken nette 95m2 ye düşüyor sanırım kullanım alanlarını da dahil etmişler..Bu 2+1 eve orta katlarda yaklaşık 200.000 tl istiyorlar.(beledıyenın sıtesınde kalan dairelerde cephe belirtilmemişti) Sizce sarıgol konutları degerlenecek bır lokasyonda mı Kağıthane ile kıyaslandığında, siz hangisini önerirsiniz? Yoksa Kagıthaneden mi ev bakmaya devam edelim? Yardımlarınız için teşekkürler...
