innovia 4 projesi hakkında

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Bu mesajımı yayınlarmısınız bilmiyorum.Zira aynı konuda sizi daha önce eleştirmiştim.Özel eğitim almış işini bilen satış temsilcileri ve başarılı reklam kampanyaları ve satış teknikleri sayesinde innovia 4 projesine girdim.imar problemlerini ve gerek şikayet sitesi ve gerekse facebookta forum kuran mağdurlardan öğrendiklerimle gerçek durumu anladım. Konuya vakıf bir avukat sayesinde,biraz da şansımın yardımıyla paramı yasal faiziyle birlikte kısa bir sürede aldım.Allah'a şükürler olsun ki bu kabustan kurtuldum.Bu firmadan uzak durmanızı öneririm.Lütfen iyi araştırın,İnnovia da ısrarlıysanız önceki etaplardan ikinci el alın(tapusu olanlardan).Sonra çok üzülür,dert sahibi olursunuz...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ağustos 2014 | 22:47 erdal birlik 1534 Kişi okudu

Sözleşmeye göre Zamanında teslim edilmeyen daire hakkında

Soru

Sayın ilgili, Aralık 2012 de "taşınmaz konut sözleşmesi" yaparak kat irtifak tapusu ile dairemi inşaat aşamasında iken satın aldım. Sözleşmeye göre satıcı alıcıya daireyi 12 ay içinde teslim etmek zorunda eğer teslim edemezse alıcı satıcıya 2 aylık ek süre verir ve eğer süre sonunda teslim edilmezse aylık 2000TL satıcı alıcıya ödemek zorundadır diye yazıyor. Dairem nisan 2014 de teslim edilmek zorunda idi ancak halen resmi olarak teslimatı yapılmadı .Sözleşme alıcı ve satıcı arasında noter olmadan yapılmıştır. Ancak satıcı firma sözleşmenin ilgili maddsine uyarak 3aylık bedelini ödemek istemiyor. Sözel olarak bu şekilde cevap verdi. Evin halen teslim edilemez durumda olduğunu noterle tesbit ettirip noterden ihtarname gönderirsem sonuca ulaşabilir miyim Saygılarımla Semra Andaç

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2014 | 22:59 Semra Andaç 1533 Kişi okudu

Arsa payı yeterli mi?

Soru

Sayın Kireçci Kadıköy, Feneryolu'nda 1600 m2 arsası olan 32 daireli bir binadan, 100 m2 brüt 2+1 daire satın almak, olası bir yık-yap durumunda sizce mantıklı mı? Çünkü mevcut emsal değerine göre zaten daire başına yaklaşık 100 m2 inşaat alanı çıkıyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2014 | 15:02 Yusuf Işık 1533 Kişi okudu

G Marin (Bayramoğlu) ÇOK ACİLL

Soru

Merhabalar, Bayramoğlunda yapılmakta olan G Marin projesi hakkında bilgi almak istiyorum. Bir koç çalışanıyım ve koç çalışanlarına indirim yapıyorlar fakat kocaeli gebze Bayramoğlunda evlerin prim yaptığını hiç görmedim. Sizce g marin evlerinden satın alsam prim yapar mı? iyi bir yatırım olur mU?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ekim 2013 | 11:12 Gönül Ünal 1534 Kişi okudu

Marmaroom

Soru

İyi günler Tebernus bey biz İstanbul san yatırım amaçlı uygun fiyatta ev almak istiyoruz Marmaroom dan ev alırsak prim yapar mı sizce ?bir de yeri şehre uzak mı sizce ? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Temmuz 2013 | 16:02 Sinem Özer 1534 Kişi okudu

bati atasehirde depreme dayanikli proje

Soru

Merhaba. Nisanlimin isi sebebiyle yaz aylarinda istanbula yerlesecegiz. Kendimize ev almak istiyoruz. Ancak 1999 depreminde istanbulda oldugum icin deprem konusunda takintim olustu. Bati atasehirdeki evleri begeniyoruz. Bu evler cok yuksek katli. Acaba deprem acisindan guvenli mi. Ayrica eskiden bati atasehirde kurbagali dere oldugu zeminin guvenli olmadigi gibi soylentiler duydum. Guvenle yasayabilecegimiz en saglam proje sizce hangisi. Birinci onceligimiz depremde guvenli olmasi ve saglam olmasi. İyi calismalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2013 | 05:13 Yasemin sezer 1534 Kişi okudu

NEWİSTA

Soru

Merhabalar uzun zamandır sitenizi ve yazılarınızı takip ediyorum Öncelikle .emlak konusunda verdiğiniz hizmetlerden dolayı teşekkür eder,başarılarınızın devamını dilerim. Bende Newista konusunda bilgilendirme yapmak istedim fırsat buldukça yeni projeleri yerinde görmeye çalışıyorum Newista ,inşaat sahasınada son iki ayda bir kaç kez uğradım Newista residencenin temeldeki perde betonları bitmiş gibi ve son bir ayda yaklaşık iki kat yüselmiş durumga bun dan sonra kolonlama yoluyla cok daha hızlı ilerleyecektir.düşüncesindeyim ayrıca Newista residencenin web sayfasındada inşaatın yükseldiği gözükmektedir(web sayfasındaki fotoğraflardan 2 kat üzerine çıkılmiştir)kaldıki yağmurlu havalarda da çalışmalar devam etmektedir Ancak Hasoğlu yapının web sayfasına daha sıklıkla gelişmeleri yansıtması onlara yatırım yapan insanları daha mutlu edecek ve güven duymasını sağlayacaktır. İnsanalar haklı olarak Esenyurt''ta yaşanan imar sorunlarıyle ilgili büyük stres yaşamaktadir bu vesile ile tüm proje yapıcılara tasıdıkları sorunluluğun farkında olarak işlerini yürütmeleri gerektiğini belirtmek isterim Herkesin hayal ettikleri eve kavuşması dileğiyle Saygılar Sevgiler....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Şubat 2013 | 23:57 KORAY ÖZDEMİR 1533 Kişi okudu

Tebernüş Bey Kağıthane Sinpaş Serakent sitesindeki evimi sat

Soru

Tebernüş Bey Kağıthane Sinpaş Serakent sitesindeki evimi satıp innova yada benzeri bir siteden ev almak doğru bir yatırım olabilirmi (işyerim bahçeşehirde hergün gidip gelmekteyim)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ocak 2012 | 10:16 Hakan Gökkaya 1533 Kişi okudu

1 derece arkeolojik sit alanında ev satın almak mantıklı mı?

Soru

Merhaba 1 derece arkeolojik sit alanında bulunan tapulu su ve elektrik aboneliği olan bir evi satın almak istiyorum. Fakat tadilat gerektiriyor. Hadi tadilata yaptım diyelim ileride evi değiştirmeden yaptığım tadilat başıma iş açar mı? Bu konumda bir evi satın almak bana Leride sıkıntı yaşatır mı? Yaşatırsa ne gibi akıntılar yaşayabilirim. Umarım cevap verirsiniz bu konuda pek bilgiye ulaşamadım. Çok teşekkür ederim şimdiden

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Temmuz 2022 | 22:02 Semra kurtuluş 1532 Kişi okudu

Bu durumda ev almak mantıklı mı?

Soru

Merhaba Tebernuş bey.Benim şuan 2600 TL kiracısı olan bir evim var.Kendim de başka şehirde 2300 TL kirada oturmaktayim.Esim ve bende çalışıyoruz.500000 TL değerinde bir arabamiz var.Arabayi satıp,üzerine kredi çekip ev almak mı,yoksa kıtadaki evimizi satıp oturacagimiz evi almak mı mantıklı.Ben bu dönemde beklemede kalıp ufak ufak temettü hisselerine yatırım yapmak istiyorum.Ama eşim ev almak istiyor.Sizce ne yapmalıyım.Tesekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mayıs 2022 | 12:42 Mehmet Keskin 1531 Kişi okudu