Yeni projelerden konut alırken Damga vergisi ödemesi
Tebernüş Bey iyi günler. Başımız sıkıtığında sizlere soru sorup cevap almak bizi rahatlatıyor.Yeni projelerin bir tanesinden ev aldım.Paramın tamamını ödedim.Şirket ile aramızda sadece sözleşme yapıldı.1 yıldır bu şekilde duruyor ve projenin bitimine 6 ay kaldı.Öğrenmek istediğim konut alımında sözleşme esnasında herhangi bir ödeme yapılması gerekiyormu.Damga vergisi ne zaman ödenecek.Aramızda yapılan sözleşme yeterlimidir. Teşekkürler.İyi çalışmalar...
