tapuya şerh koyabilir miyiz
merhabalar, bir arkadaşımla ortak bir tarla alacagız ,ancak tarla zorunlu olarak birimizin adına alınacak.Bu durumda bir diğerinin hakları için tapuya şerh konabilir mi ya da noterden ortaklık belgesi gibi bir belge alınabilir mi?Tapuda adı geçmeyen hissedarın haklarını korumanın başka bir yolu var mı?
