Bir türlu nerden ev alacagima karar veremiyorum
www.tebernuskirecci.com.tr/hocam-hangisini-tavsiye-edersiniz/168401 hocam hangisinin nufus artis hizi yuksek ben cevabini bulamadim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
www.tebernuskirecci.com.tr/hocam-hangisini-tavsiye-edersiniz/168401 hocam hangisinin nufus artis hizi yuksek ben cevabini bulamadim
kilis ilinde üniversite civarında eşyalı 1+1 eşyalı 60 bin kirası ise 550 net olarak ama evler prim yapmıyomuş 3 sene önce alanlarda bu fiyatlarda alıyomuş ne derseniz böyle yatırama
merhabalar sayın kireçci; İstanbul İli, Silivri İlçesi, İsmetpaşa Mahallesi, Karaköy Mevkiinden hisseli tarla almayı düşünüyorum sizde uzunvadeli olarak mantıklımıdır.4852 parsel.tesekkurler
Merhaba, Hazine arazisi olan gece kondu evimizi 1985 Özal affıyla 294 m2 kare olarak ve borç senedi imzalayıp taksitleri ödeyerek Rahmetli Babam tapusunu almıştı. 1989 tarihinde Belediyece yapılan yeni imar projesinde evimizin m2 si 248? e düşmüş ve tapuya da o şekilde işlenmiş. Ben evin riskli yapı raporunu aldım ve yıktırıp yeniden yaptırıyorum. Belediye ön taraftan 2 metre (37m2) yola terk, yan taraftan 36m2 ihdas yapmış. Belediye Yola terkin ücretini ödemiyor, ihdasında m2 sine 2.500 TL değer biçiyor. Belediye?nin resmi sitesinde rayiç bedel 600 TL, ??Arsa sayılan parsellenmemiş arazi?? bedeli de 700 TL olarak görünüyor. Zaten 1985 yılında 294 m2 olarak parasını yatırıp tapusunu aldığımız, sonradan 248 m2?ye düşürülen yerimize çıkarılan bu borcu yola terke ve önceden ödenen ücrete mahsup ettirebilir miyiz? Teşekkür ederim.
Merhaba tebernus bey. Bı buyuk arsa var. Belediye 2007 de okul imarı yazmıs. Bi kısmını da park böstermiş. Ama herhangı bi işlem yapılmadı bu zamana kadar. Satan kişi burada ki hak sahipleri okula izin vermeyecekler dedi. Bi payını satıyor. Alsak zarar edermıyız. Arsanız yeri çok işlek bi caddenin üstünde kalıyor ve denız manzaralı. Yanında çok lüks siteler var. Ne tavsıye edersınız. Oraya okul yapacgız deseler hakkımızı öderler mi. Rayıcten mı yoksa emsale göre gercek değerinden mi. Saygılar.
sizce yaşam kalitesi ve geleceğe yatırım açısından alibeyköy merkez de bir site de mi -kağıthane hamidiye mahallesi ibb blokları mi uygundur
Merhabalar Tebernüş Bey Atakent 4 te metrekare 6.167 ve brüt le çarpılıyor.Ben ailemle oturmak için 3+1 bakıyorum.Şehir merkezine daha yakın bu fiyatlara yada daha uyguna hangi projeleri önerirsiniz.Emeklerinize çooook teşekkürler.Saygılar
Babadan kalan malı anne ve kardeşler noterden vekaletle kardeşimize verdik. Evin onun üstüne olması için birimizin ona satış yapması gerekiyormuş. Ben yapacağım. Kardeşimiz %40 engelli. Tapuda ne gibi işlem yapmamız gerekiyor?
Merhaba, benim 2014 yılında kentsel dönüşüme verdiğim evimin inşaatı tamamlandı ve 2017 Haziran ayında evi teslim aldım. Aynı ay içinde 2000 TL aylık ücretle daireyi kiraya verdim. Beyannamede gerçek gider yöntemini seçmem halinde iktisap bedeli düşebilir miyim? Eğer düşeblilirsem bu bedel ne olur çünkü tapuda kat karşılığı olduğu için herhangi bir değer yazmıyor. Cevabınız için teşekkürler.
Merhaba, nlogo projesine, geçen sene teslim taahütüyle topraktan girdik. Ancak hala proje bitmedi. Sizce bir sıkıntı olur mu? Zorlukla alabildiğimiz evimize kavuşabilir miyiz bu konuyla ilgili bir duyumunuz var mı? Bizim yapmamız gereken bir şey var mı bilgi verebilirseniz çok rahatlamış olacağım. İyi çalışmalar