Riva'da güvenilir emlakçı
Merhaba Tebernüş Üstad,Riva'da tavsiye edebileceğiniz emlakçı var mı acaba?Yani satıştan makul hakkını alıp ,doğru sözüne güvenebileceğim kim var acaba ? Teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba Tebernüş Üstad,Riva'da tavsiye edebileceğiniz emlakçı var mı acaba?Yani satıştan makul hakkını alıp ,doğru sözüne güvenebileceğim kim var acaba ? Teşekkürler
Merhaba, Projeden site içierisinde bir ev aldık. Totalde 132,500 tl olan bir dairenin ön ödemesi olan 65.000 i banka hesaplarına yatırıldı. Daire için bir sözleşmemizde mevcut. Fakat oturma izni olmadığını yeni öğreniyoruz. İlk evimiz olduğu için bilgisizce alındı ne yazık ki.. Evden vazgeçme hakkımız var mıdır? Vazgeçtiğimizde yatırdığımız miktarı geri alma hakkımız var mıdır? Ne yapmamız gerektiğini bilemiyoruz. Yardımınız için şimdiden teşekkürler.
Merhaba. İzaleyi şuyuu davası varken başka kişilere satış yapabilmemiz için mahkemeye vermemiz gereken dilekçe örnegi varmıdır acaba sizde
Merhabalar, Kasım 2011'de Kiptaş Kayabaşı Konutlarından, kurayla hak kazanmış birinden, bitmiş evi satın aldık.Kiptaş üzerinde kişinin kalan borcu olan 55.000 TL'yi kapadıktan sonra, üzerine 30.000 TL daha satan kişiye verdik.O tarihten beri evimiz kirada. Evin tapusu ise Kasım 2014'te çıktı. Kira beyannamesi verirken, evin iktisap değeri ve amortismanını düşebileceğimden gerçek gider yöntemini kullanmak istiyorum. Ancak, ödemiş olduğumuz 85.000 TL'yi nasıl belgeleyeceğimi bilemiyorum. Bu durumda iktisap bedeli olarak 55.000 TL'yi mi almalıyım. Amortisman bedeli de iktisap bedelinin %2'si şeklinde mi hesaplanacak? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Merabalar Benim sorum İstanbul giderek gelişen ve nüfüsu artan bir şehirdir her gün bilerce kişi evlenmektedir size göre İstanbulda Avrupa yakasında yatrım amaçlı yapılabilecek arsa veya al sat karı için kısa süreli yatırımcılar için hangi ilçeleri düşünürsünüz teşkekürler
Sayın Tebernüş, affınıza sığınarak sizden bir konu hakkında daha bilgi almak istiyorum. Alacağım evin net m2 , süpürülür alan m2 hasabını yaparken açık balkon da bu m2 hesabına dahil edilecekmi ? Şöyleki 120 m2 brüt, net süpürülür alan 79.45 m2, eğer buna açık balkon katılırsa 85.40 net süpürülür m2 oluyor bu durumda Beyaz Topkapı projesinde ki evin net m2'si 75 in hayli üzerinde oluyor ve 663.000 tl toplam maliyet sizin daha önce söylediğinize göre bu ev için uygun fiyat oluyor diyebilirmiyim ? Not: Karşılaştırma açısından bu projeye en yakın olarak Avrupa konutları Topkapı yı buldum şu anda evler bitme aşamasında (5-6 ay var) 2. el net m2 fiyatları 11.000 -12000 tl civarı. İlginize şimdiden teşekkür ederim.
Tebernüş bey size selam ve saygılarımı sunuyorum. Sorum şu: Silivri fatih mah. de Dükkan tapulu olan ancak içinde 2 adet daire bulunduran(giriş katı 1+1 ve 2+1) toplam 90+120=210 m2. 140000 tl kira getirisi 900 tl(1000 olacak) dükkan olarak göründüğünden banka kredisi konut olarak çıkmıyor. tek tapusu var. Dükkana depo olarak işlenmiş 1+1. Bir önceki tapusu mesken yazılmış ama şimdi dükkan olarak görünüyor. belediyede kat iskanı alınmak üzere iken son aşamada kalmış. Kira çarpanı çok düşük olması beni cezbetti. Bankada duracağına param burda dursun diye düşünüyorum. Ayrıca bina 30 yıllık kentsel dönüşüme girerse dükkan olması daha avantajlı diye düşünüyorum. Sizce iskanını bitirip tapuyu 2 ye bölüp ayıralım mı? Yoksa bu şekilde nakit mi alayım? Aldıktan sonra bölmem mi iyi olur yoksa dükkan tapusu şeklinde böyle kalsın mı? Sizin görüşünüz nedir? Saygılarımla.
Merhaba, öncelikle cevabınız için şimdiden teşekkür ederim. Bursada yüksekoba inşaattan 2+1 alt kat ve 2+1 üst kat olmak üzere bir dubleks daire almak üzereyim.İnşaat firmasıyla bir sözleşme imzalanacak fakat banka kredisi ve tapu işlemlerinin aralık ayında gerçekleşmesinin münkün olduğunu söylediler. Ortada tapu olmadan ve banka krediside aralıkta çıkacakken sözleşmeyle peşinat verip evi almakta bir sakınca varmıdır? Ve bu sözleşmenin geçerliliği nedir? Sözleşme kesinlikle noter huzurundamı yapılmalıdır? Tekrar teşekkürler.
sayın Tebernüş Kireçci beyefendi halkalı toki bezirganbahçe evlerinden metro geçiyor mu?
İyi akşamlar Tebernüş bey.dragos royal towerstan 4. Yıl önce projeden 450000tl almış olduğum 8.kat 2+1 127m2 kısmi deniz manzaralı dairenin şuan itibariyle aynı satış fiyatı ile satılmamasını neye bağlıyorsunuz ki sizinde yıllardır olumlu bahsettiğiniz proje ve Dap yapının projelerinde ender görülen bişey başımıza geldi.şuan 1500tl kiracı var içinde